همه چیز درباره سافت فون (soft phone)

همه چیز درباره سافت فون (soft phone)

این مقاله در خصوص؛ همه چیز درباره سافت فون (soft phone) میباشد. همراه وبوآپ بمانید.

“برای آگاهی بیشتر و همچنین؛ خرید خط تلفن ویپ با وبوآپ در ارتباط باشید.🌐📞


سافت فون ( soft phone ) می تواند، همه امکانات گوشی تلفن آی پی را بصورت، نرم افزاری در اختیار کاربران قرار دهد. کاربران با این سیستم میتوانند؛ از طریق کامپیوتر، لپ تاپ، گوشی تلفن همراه، تبلت و.. بر بستر شبکه ویپ متصل به مرکز تلفن، مکالمه کنند. یا تماس های ویدیویی را برقرار کنند.

🎧نیازمندی داشتن سافت فون:

اولین و مهم ترین مورد، رابط یا همان اینترفیس است. این ساختار برای شکل گیری ارتباط بین یوزر و سیستم شما است. رابط کاربری باید تمام خصوصیات صفحه شماره گیر، کلیدهای کنترل، برقراری تماس صوتی و … را داشته باشد. و بعد؛ باید سیستمی داشته باشید. که به شما این امکان را می دهد. تا تمامی تماس ها را روی یک پروتکل برقرار کنید. ماژول بعدی ساختاری از کدک ها است. که اجازه می دهد. اطلاعات صوتی بین فرمت های آنالوگ و دیجیتال کدگزاری گردند. آخرین موردی هم، نیاز به لیست تماس است.

❓سافت فون چگونه کار میکند؟

زمانی که میخواهید، تماسی از طریق سیستم ویپ برقرار کنید. نرم افزار، دیتا صوتی را بصورت بسته به پروایدر ویپ ارسال می کند. اطلاعات ارسال شده. به سیگنال های صوتی تبدیل میشود. و به سمت دیگر مکالمه تلفنی میرود. به همین صورت؛ سیگنال های بازگشت صدا به روش عکس حالت گفته شده. تبدیل و امکان برقراری یک مکالمه کامل برقرار می گردد.

همه چیز درباره سافت فون (soft phone)

✅مزایای سافت فون ها ( soft phone )

✔ارزان بودن

از مهم ترین دلایل برای استفاده از سافت فون ها، ارزان بودن آنها است. در اثر افزایش نرخ دلار و اعمال تحریم ها، حداقل هزینه برای خرید یک دستگاه گوشی تلفن ویپ، مبلغ 400 هزار تومان است. می توانید، با استفاده از سافت فون ها که بیشترشان هم؛ بصورت رایگان امکان دانلود از طریق اینترنت را دارند. در هزینه هایتان صرفه جویی نمایید.

راحتی استفاده

سافت فون ها مانند؛ اپلیکیشن های کاربردی دیگر، بسیار کاربر پسند هستند. و استفاده بسیار آسانی دارد.

امکانات بسیار زیاد

سافت فون ها امکانات متنوع و زیادی را در اختیار کاربران قرار میدهند. به دلیل ماهیت نرم افزاری این سیستم ها، امکان بروز رسانی و دریافت امکانات و دسترسی ها جدیدتر نیز به راحتی امکان پذیر است.

  • پشتیبانی از پروتکل SIP
  • امکان برقراری تماس صوتی ورودی، خروجی و داخلی
  • دفترچه تلفن هماهنگ شده با گوشی
  • تاریخچه تماس ها همراه با تفکیک نوع تماس ها و جزئیات
  • قابلیت دریافت تماس ورودی با Push
  • نمایش تماس های از دست رفته از طریق Push Notification
  • بروز رسانی پیوسته
فضای آزاد

از آنجا که در این سیستم ها، کامپیوتر و یا تلفن همراه شما به یک آی پی فون تبدیل می گردد. و نیازی به داشتن تلفن رومیزی نیست. فضای کاری شما محدود نمی گردد. و با آرامش خیال بیشتری میتوانید به انجام امور روز مره بپردازید.

📜چند نمونه soft phone رایگان

+ Xlite
+ Zoiper

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

اسکرول به بالا