هرآنچه که باید درباره WebRTC بدانید!

هرآنچه که باید درباره WebRTC بدانید!

این مقاله؛ در خصوص هرآنچه که باید درباره WebRTC بدانید! میباشد. برای آگاهی بیشتر از این موضوع، همراه وبوآپ باشید.
“همچنین می‌توانید، برای کسب اطلاعات بیشتر از صفحه “ خط تلفن ثابت آسیاتک ” استفاده کنید.”📞🌐


درباره WebRTC هرآنچه که باید درباره WebRTC بدانید!

WEBRTC امکانی میباشد. که ارتباطات لحظه ای و آنی را از طریق مرورگرهای وب، و بدون نیاز به اپلیکیشن ها و پلاگین ها فراهم می سازد. همچنین؛ واسط برنامه‌نویسی یا همان، API هم است.

بعضی از واسط‌های برنامه‌نوسی API در WebRTC مسئول دسترسی به وب‌کم و میکروفون یک کامپیوتر میباشند.  MediaStream API به توسعه‌دهنده اجازه می‌دهد. صدا را سریعا پردازش و یا متوقف کند.

بنابراین؛ از کاربردی‌ترین تکنولوژی‌های وب است. و توانمندی‌های بسیاری دارد. ویژگی مشترک کاربردهای WebRTC همان؛ ارتباط آنی یا Realtime است.

✅برای “ خرید اسکای روم ” به این صفحه مراجعه کنید.✅

کاربرد های WebRTC

معروف‌ترین کاربرد آن، همان ویدیو کنفرانس و چت ویدیویی میباشد. سرویس Hello موزیلا از کاربردهای WebRTC برای تماس ویدیویی بوده است. بازی معروف The Hobbit: The Battle for Five Armies یکی از بزرگترین، نمونه های پیاده سازی این تکنولوژی در نوع خود میباشد. Issabel Meet هم از دیگر کاربرد های این امکان است. مرورگر گوگل کروم و موزیلا فایرفاکس، بهترین پشتیبانی را از این تکنولوژی به عمل می‌آورند.

WEBRTC یک امکان Open Source میباشد. که تنها نیاز به کتابخانه های پیش ساخته شده. و سرویس های Cloud Base دارد. کاربران به کمک WEBRTC میتوانند از طریق مرورگرهای خودشان و بدون نیاز به دانلود Add Ins و یا کوکی ها امکان تماس های ویدیویی را داشته باشند .

هرآنچه که باید درباره WebRTC بدانید!

میزان امنیت WebRTC

تکنولوژی Flash پر از حفره‌های امنیتی است. و هکرها هم به آن علاقه‌ زیادی دارند. اما؛ این روزها مرورگر گوگل کروم به عنوان یک مرورگر امن، از فلش به صورت دیگری پشتیبانی می‌کند. WebRTCیک API خاص نیست. گروهی از APIهاست. و به همین علت، امنیت آن به مراتب بالاتر از فلش است.

می‌توان با افزونه‌ی Disable WebRTC فایرفاکس یا Stop WebRTC کروم، WebRTC را به کلی متوقف کرد. راه دیگر هم ممانعت از اجرای کدهای جاوااسکریپ در مرورگر است. اما هیچ راه حلی که به معنی استفاده نکردن از WebRTC باشد، معرفی نشده است.

WebRTC یکی از مهمترین بخش‌های HTML5 است. که می‌تواند، شیوه‌ی استفاده از اینترنت و وب‌اپلیکیشن‌ها را متحول کند. اما تمام کاربردها و تحولات به این بستگی دارد. که W3C مایکروسافت و اپل را متقاعد کند. و این کمپانی‌ها هم، تا زمانی که خیالشان از جانب امنیت و اجرای بی‌نقص روی مرورگرهای دیگر راحت نباشد. از WebRTC پشتیبانی نمی‌کنند.

 

 

 

 

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

اسکرول به بالا