هرآنچه که باید درباره مرکز تلفن VoIP و CRM

هرآنچه که باید درباره مرکز تلفن VoIP و CRM

این مقاله؛ در خصوص هرآنچه که باید درباره مرکز تلفن VoIP و CRM میباشد. برای آگاهی بیشتر از این موضوع، همراه وبوآپ باشید.🌸

“همچنین می‌توانید، برای کسب اطلاعات بیشتر از صفحه “ خط تلفن ثابت آسیاتک ” استفاده کنید.🌐☎


نرم افزار CRM چیست و چه مزیتی دارد؟

مدیریت ارتباط با مشتریان (CRM) به معنی؛ مدیریت اطلاعات مشتریان در تمامی نقاط تماس با شرکت برای حداکثر کردن وفاداری مشتریان است. حداکثر کردن، اقدامات تجاری مشتری با بهره برداری از رابطه بلند مدت شرکت با او حاصل میشود.

هرآنچه که باید درباره مرکز تلفن VoIP و CRM

مرکز تلفن VoIP چیست و چه کمکی به شرکت ها می کند؟

مرکز تلفن ویپ یک سیستم تلفن هوشمند مبتنی بر IP بوده. و میتواند، بر بستر شبکه داخلی یک شرکت یا بر روی بستر اینترنت تماس های صوتی را برقرار کند.

هرآنچه که باید درباره مرکز تلفن VoIP و CRM

مزیت ارتباط مرکز تلفن ویپ با CRM

هرآنچه که باید درباره مرکز تلفن VoIP و CRM

1. مشاهده آنلاین سابقه مشتریان

ارتباط مرکز تلفن VoIP و CRM به شما این امکان را دارد. تا بتوانید، نرم افزار پاپ آپ تلفنی را روی کامپیوتر اپراتور ها پیاده سازی کنید. با این نرم افزار میتوانید، تا زمانی که مشتری با شرکت شما تماس میگیرد. بر روی کامپیوتر اپراتور پیش از برداشتن گوشی مشخصات تماس گیرنده شامل نام شخص، نام شرکت، سابقه خرید و سایر توضیحات نمایش داده شود. و اپراتور با آگاهی از اینکه چه کسی تماس گرفته است. و با ذکر نام تماس گیرنده پاسخ دهد.

2. ارسال پیام های تبلیغاتی و خبری و ..

ورودی تماس ها از طریق سیستم تلفن ویپ است. و سپس؛ شماره های شما داخل نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتری به صورت اتوماتیک ثبت می گردد. این شماره ها یکی از سرمایه های کسب و کارها در نرم افزار CRM هستند. از این شماره ها در آینده می توانید، به عنوان ارسال پیام صوتی و متنی تبریک، تبلیغات، خبر استفاده نمایید.

3. ارسال پیام صوتی و متنی

با داشتن یک دیتابیس از شماره مشتریان خود می توانید، با ارسال پیام های صوتی و متنی خود در مناسبت های مختلف مثل تبریک تولد، تبریک مناسب هایی مثل روز مادر یا روز پدر، پیام تشکر و … به مشتری خود ارزش و اهمیت دهید.

هرآنچه که باید درباره مرکز تلفن VoIP و CRM

4. دریافت نظر مشتریان نسبت به نوع مکالمه کارشناسان

گزارش عملکرد کارشناسان کسب و کار شما در بخش فروش یا بخش پشتیبانی شرکت یکی از بهترین گزینه ها برای افزایش رضایتمندی مشتریان، یافتن نقاط قوت و ضعف و دریافت مستقیم نظر مشتریان شما خواهد بود. سیستم نظرسنجی پس از اتمام مکالمه مشتری با کارمندان شرکت شما اجرا می شود. و پس از ثبت نظر می تواند؛ به صورت یک گزارش عملکرد در کارتابل مدیر شرکت قابل نمایش و امکان ارزیابی را ایجاد کند.

5. تماس سریع با مخاطبان

سیستم تلفن تحت شبکه VoIP تمام شماره های تماس افراد را به سمت نرم افزار مدیریت مشتری ارسال می کند. به مرور زمان شما دریایی از مشتریان راغب را خواهید داشت. و برای تماس با هر کدام از آنها می توانید، به نرم افزار CRM خود مراجعه و با کلیک بر روی نام مخاطب با اون تماس بگیرید.

6. دسترسی به تمامی امکانات در یک پورتال جامع

گاهی اوقات نیاز است. که اپراتورها فقط با یک سیستم کار نمایند. و آن هم چیزی جز اتوماسیون اداری نخواهد بود. در این مواقع سیستم‌ ویپ می‌تواند با اتصال از طریق وب سرویس به اتوماسیون/CRM، گزارشات و فایل های صندوق صوتی ، نظرسنجی، مکالمات ضبط شده و هر اطلاعات دیگر را به اتوماسیون ارسال نموده و در پنل این سیستم نمایش دهد.

 

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

اسکرول به بالا