مفهموم کلی سئو (SEO)

مفهموم کلی سئو (SEO)

این مقاله در خصوص؛ مفهموم کلی سئو (SEO) میباشد. برای اطلاعات بیشتر با وبوآپ همراه باشید.

“برای آگاهی بیشتر و همچنین؛ خرید خط تلفن ویپ با وبوآپ در ارتباط باشید.🌐📞


سئو چیست؟ درباره SEO بدانید!

کلمه SEO کوتاه شده عبارت Search Engine Optimization میباشد. و به معنی بهینه سازی موتور جستجو است. موتور جستجوی گوگل، بر اساس یکسری از پارامترها و الگوریتم ها تصمیم می گیرد. که هر وب سایت چه امتیازی داشته باشد. همچنین بر اساس این اعتبار، جایگاه هر وب سایت را در صفحات مختلف خود مشخص می کند.

✅برای “ خرید اسکای روم ” به این صفحه مراجعه کنید.✅

تاثیر رفتار کاربران بر سئو

الگوریتم Rank Brain و دیگر الگوریتم های جدید گوگل، رفتار کاربران را آنالیز می کنند. و نتایج گوگل را بر همین اساس تعیین کنند. انتخاب گوگل همان وب سایت هایی است. که کاربر پسندتر است. این وب سایت ها در صدر نتایج گوگل قرار می گیرند. هر چقدر کاربران بیشتری روی یک سایت کلیک کنند. رتبه و اعتبار آن سایت افزایش یافته و جایگاه آن ارتقا می یابد.

اهمیت سئو

سئو همان چیزی را به کاربر نشان می دهند. که انتظارش را دارد. توجه به سئو می تواند، موفقیت هر کسب و کار اینترنتی را در جهت بیشتر دیده شدن تضمین کند. سئو یک هزینه نیست! بلکه یک سرمایه گذاری بلند مدت است!

چرا موتورهای جستجو نیاز به سئو دارند؟

اگر سئو اشتباه باشد. محتوای بی کیفیت در جایگاه بالاتر قرار میگیرد. و محتوای با کیفیت را از دید کاربران مخفی نگه می دارد. گوگل هم در همین راستا مجموعه ای اصول به نام on page seo دارد. که کمک می کند. تا شانس کسانی که از محتوای با کیفیت استفاده می کنند بیشتر شود.

اصول سئو

اصول سئو شامل موارد زیر میباشد.

  • سئو کلاه سیاه و کلاه سفید و کلاه خاکستری
  • درون صفحه (On Page SEO)
  • سئو بیرون صفحه (Off Page SEO)

مراحل سئو سایت

سه مرحله اصلی و مهم وجود دارد:

۱- سئو تکنیکال

سئو تکنیکال بخشی از فرآیند سئو است که با محتوا ارتباطی نداشته است. و به بهینه سازی زیر ساخت های وب سایت می پردازد. در این بخش، تکنیک ها در جهت خزش راحت تر موتورهای جستجوگر انجام می پذیرد. استاندارد سازی کد نویسی سایت، رعایت اصول سئو در طراحی سایت، نشانه گذاری استاندارد، افزایش سرعت بارگزاری سایت، طراحی نسخه ریسپانسیو و… از این موارد میباشند.

۲- بازاریابی محتوا

استراتژی هایی که در جهت بالا دبردن محتوا به سبک سئو به کار گرفته می شود. بازاریابی محتوا می گویند. رقبا را آنالیز کرده. و کلمات کلیدی ارزشمند را پیدا می کند.

۳- لینک سازی

اگر هدفتان رسیدن به لینک اول گوگل و فراتر از همه رقبا است. پس باید لینک سازی هدفمندی داشته باشید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

اسکرول به بالا