مقاله در خصوص؛ معیار انتخاب سرویس تلفن ابری (Cloud) میباشد. پس با وبوآپ همراه باشید.
“برای آگاهی بیشتر و همچنین؛ خرید خط تلفن ویپ با وبوآپ در ارتباط باشید.”
سرویس تلفن ابری (Cloud)
در فناوری سرویس تلفن ابری (Cloud) بسیاری از هزینه های سخت افزاری را کاهش یافته. و به دلیل حذف محدودیت های زمانی و مکانی منجر به افزایش بهره وری خواهد شد.
معیار های انتخاب Cloud
در ادامه به یکسری از ویژگی ها برای انتخاب کردن این سرویس خواهیم پرداخت.
کیفیت سرویس بالا
هر ارائه دهنده سرویس تلفنی وظیف دارد. که تضمینی در مورد uptime بودن و کیفیت تماس ارائه بدهد. در غیر این؛ همکاری فایده ندارد! چون؛ قطعی و یا کیفیت بد تماسهای صوتی سبب آسیب های غیر قابل جبرانی میشود.
پشتیبانی لحظه ای
پشتیبانی در هر ساعت از شبانه روز انجام خواهد شد.
گزارش گیری و ارائه API
با ارایه API های ارتباطی، تیم توسعه کسب و کار میتواند، بطور موثر برنامههای کاربردی جدیدی ایجاد کند.
افزایش مقیاس
درواقع؛ مقیاس پذیری فقط به معنی اضافه کردن تعداد داخلی نمیباشد.
هزینه و قیمت
خب بااینکه، ارائه خدمات ارایه شده با هزینه پایین، بسیار وسوسهانگیز به نظر میرسد. اما ممکن است. سطح بهینه و خدمات مورد نیاز ارائه نشود. البته؛ به این معنی هم نیست، که گرانترین ارایهدهنده بهترین خدمات را ارائه میدهد! بهترین کاری که هر کسبوکار میتواند در مورد قیمت انجام دهد این است. که همهی قیمتها را مقایسه کند. و حتی درخواست تخفیف ویژه داشته باشد.
امنیت بالا
در سرویسهای ابری امنیت و نگهداری کاملا بهعهدهی ارائه دهنده سرویس است. و کسبوکار هیچ وظیفهای برعهده ندارد. یک ارائهکننده خدمات ابری قابلاعتماد باید قادر به مدیریت امنیت در هر لایهای باشد.
بک آپ
تقریبا هر ارائهکننده خدمات ابری امکانات بک آپ گرفتن را ارایه میدهد. با این حال، میزان سرعت بک آپ گیری نقش مهمی در کمک به انتخاب تامینکننده خدمات ابری ایفا میکند. اکثر ارائه دهندگان، خدمات برای تقریبا ۱۰۰ روز بک آپ ارائه میدهند. اما باید گزینه سفارشی ارائه دهند تا این مدت زمان را به درخواست شما گسترش دهند. علاوه بر این، امنیت فرآیند بکآپ گرفتن و نحوه بازیابی سوالاتی دیگر است که باید از آنها پرسیده شود.