مشکلات فالومی followme و رینگ گروپ ringgroup در ایزابل

مشکلات فالومی followme و رینگ گروپ ringgroup در ایزابل

در این مقاله؛ به مشکلات فالومی followme و رینگ گروپ ringgroup در ایزابل می پردازیم.

همچنین می‌توانید، برای کسب اطلاعات بیشتر از صفحه “ خط تلفن اینترنتی ” استفاده کنید.


followme و ringgroup 

ممکن است. بعد از نصب کردن، سیستم تلفنی ایزابل Issabel و تعریف فالومی Followme و یا Ringgroup به عدم کارکرد این دو مواجه شوید. تمامی تعاریف شما درست میباشد! اما در صورت استفاده از این دو امکان نتیجه ای دریافت نمی کنید. این ایراد در برخی نسخه ها و در برخی حالات و شرایط بوجود می آید. و دلیل آن از بین رفتن مجوز برخی فایل و فولدر ها می باشد.

✅برای “ خرید اسکای روم ” به این صفحه مراجعه کنید.✅

راه حل مشکل:

به فولدر زیر دسترسی کامل 777 و همچنین مالکیت استریسک بدهید. برای این کار میتوانید، از Winscp استفاده کنید. /var/lib/asterisk/agi-bin

نکته: در هنگام دادن مجوز تیک set group owner and permisions recursively را نیز بزنید.

مشکلات فالومی followme و رینگ گروپ ringgroup در ایزابل

نصب نسخه قابل کارکرد ایزابل

همیشه انتخاب نسخه درست برای نصب و یا اعمالی که باید صورت بپذیرد مورد سوال است. بسیاری از افراد به دلیل انتخاب غلط با یک پروژه ناموفق مواجه می شوند. در حال حاضر آخرین نسخه قدیمی ایزابل Issabel نسخه 20181002 و نسخه 2017 میباشد. که دارای ایراداتی است. که نباید به هیچ عنوان از آنها در پروژه استفاده کرد. اگر ایزابل قدیمی دارید، حتما آن را آپدیت کنید.

استفاده از نسخه 20200102 و انتخاب استریسک 16 Asterisk  بهتر است. و البته؛ حتما بعد از نصب این ایزو با دستور yum update آن را به روز رسانی کنید. تا از تمامی امکانات بهره ببرید. در ضمن می توانید، از نسخه فارسی شده؛ با کلی امکانات جانبی به نام VOIZ نیز استفاده کنید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

اسکرول به بالا