مسیریابی تماس‌ و حرفه ای شدن مشاغل کوچک

مسیریابی تماس‌ و حرفه ای شدن مشاغل کوچک

در این پست به مسیریابی تماس‌ و حرفه ای شدن مشاغل کوچک می پردازیم. پس با وبوآپ همراه باشید.

همچنین می‌توانید، برای کسب اطلاعات بیشتر از صفحه “ خط تلفن اینترنتی ” استفاده کنید.


مسیریابی تماس‌ یا call routing

مسیریابی تماس‌ (call routing) یکی از امکانات سیستم تلفن VoIP میباشد. که مدیریت و پاسخگویی تماس‌ ها را بهبود میبخشد. و ظاهری حرفه‌ ای و خوب به کسب و کار میدهد.

✅برای “ خرید اسکای روم ” به این صفحه مراجعه کنید.✅

مسیریابی تماس‌ و حرفه ای شدن مشاغل کوچک

شماره تلفن مجازی با قابلیت مسیریابی تماس

یکی از مهم‌ترین احتیاجات هر مشاغلی، مجهز شدن به سیستم تلفن مجازی است. یعنی؛ سیستم تلفن VoIP مبتنی بر ابر. که امکانات بسیاری را برای مشاغل فراهم می‌آورد. مهم‌ترین مزیت سیستم‌های تلفنی مجازی هم، این است. که بدون نیاز به خطوط تلفن‌ بیشتر یا نصب سیم و خرید تجهیزات و سرور، شماره تلفن سازمانی دریافت می‌کنید. یعنی که؛ مسئولیت نگهداری و آپدیت سیستم بر عهده ارائه‌ دهنده سرویس است. وشما بدون دغدغه تمام تمرکزتان را بر روی تجارتتان قرار می دهید.

قابلیت پاسخگویی اتومات تماس‌

قابلیت پاسخگویی اتوماتیک، مسیریابی تماس‌ ها را بهبود می‌ بخشد. پاسخگوی اتومات، صدای ضبط شده‌ ای میباشد. که وقتی با یک سازمان تماس می‌گیرید، می‌شنوید. این شامل یک منوی صوتی قابل تنظیم بوده. که تماس‌ها را به واحد مربوطه هدایت می‌کند. و زمان انتظار تماس را کاهش می‌دهد. این قابلیت به مشاغل کوچک و استارتاپ‌ ها این امکان را می‌دهد. تا سیستم پاسخگویی خودکار را جایگزین اپراتور و منشی سازمان کنند. و علاوه بر تسریع در روند پاسخگویی به تماس‌ها، شکلی حرفه‌ای به کسب‌وکار خود ببخشند.

مسیریابی تماس‌ و حرفه ای شدن مشاغل کوچک

پخش موسیقی در حالت انتظار

در مسیریابی تماس‌، موسیقی انتظار یک روش ساده و در عین حال دلپذیر برای پشت خط نگه داشتن مشتریان برای چند دقیقه است. تا زمانی‌که یکی از کارمندان به تماس پاسخ دهد. پخش موسیقی به جای بوق‌ اشغال، باعث می‌شود. تا تماس گیرنده مدت بیشتری را منتظر بماند.

افزودن شماره داخلی

با استفاده از سیستم تلفن VoIP تعداد خطوط تلفن مهم نبوده. و می‌توانید بدون پرداخت هزینه اضافه، به تعداد کارمندان خود داخلی اضافه کنید. و با تعریف آن در منوی خودکار، تماس گیرنده را به داخلی‌های مربوطه هدایت کنید.اینکار باعث میشود، که تماس‌ های سازمانی از دست نرود. و در سریع‌ترین زمان ممکن به واحد مربوطه ارتباط داده می‌شوند.

مسیریابی تماس‌ و حرفه ای شدن مشاغل کوچک

لیست مشتریان VIP

لیست مشتریان VIP به شما کمک می‌کند. تا تماس‌های مشتریان مهم خود را بدون در نظر گرفتن تاریخ و زمان تماس، دریافت کرده. و به آن‌ها پاسخ دهید.  این امکان به کسب‌وکار شما کمک می‌کند. تا مشتریان وفادار خود را حفظ کنید. و به واسطه آن‌ها به مشتریان بزرگ‌تر و بیشتری دست یابید.

مسیریابی تماس‌ و حرفه ای شدن مشاغل کوچک

 

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

اسکرول به بالا