مزیت Hosted PBX در کسب و کارهای کوچک

مزیت Hosted PBX در کسب و کارهای کوچک

این مقاله؛ در خصوص مزیت Hosted PBX در کسب و کارهای کوچک میباشد. برای آگاهی بیشتر از این موضوع، همراه وبوآپ باشید.

همچنین می‌توانید، برای کسب اطلاعات بیشتر از صفحه “ خط تلفن آسیاتک ” استفاده کنید.


یکی از سرویس‌های تلفنی که بشدت در بین استارت‌ آپ‌ها و کسب‌ و‌ کارهای کوچک محبوب شده، راه‌حل‌های ابری و مرکز تلفن Hosted PBX میباشد.

دسترسی آسان

دسترسی در مرکز تلفن Hosted PBX بسیار گسترده بوده. مثلا؛ Hosted PBX از طریق IP PHONES، پنل تحت وب و اپلیکیشن قابل استفاده میباشد. که گزینه عالی است. دیگر ویژگی‌های مرکز تلفن Hosted PBX همانند؛ پاسخگوی خودکار، صف تماس، پیغام‌گیر و غیره تضمینی برای ارتباطی پایدار با مشترکین است.

هزینه مناسب

صرفه‌جویی در هزینه‌ راه‌اندازی و نگهداری سیستم تلفن برای شرکت‌های تازه تاسیس بسیار اهمیت دارد. Hosted PBX باعث می‌شود. هزینه سرمایه‌ گذاری برای خرید تجهیزات و هزینه نگهداری مداوم و ارتقا سخت‌افزار بسیار کمتر شود.

پایداری

حفظ امنیت مرکز تلفن Hosted PBX بر عهده‌ شرکت ارائه‌ دهنده‌ی آن سرویس بوده. به این علت، شرکت ارائه‌دهنده، Hosted PBX در حفظ پایداری سرویس در حال تلاش هستند.

مزیت Hosted PBX در کسب و کارهای کوچک

مقیاس‌ پذیری بالا

استارت آپ‌ها با تیم‌های کوچک، کار خود را شروع می‌کنند. با رشد کسب‌وکار، نیازهای ارتباطی آن‌ها نیز افزایش می‌یابد. مرکز تلفن Hosted PBX بسیار مقیاس‌پذیر بوده. و در صورت نیاز، اضافه و یا کم کردن تعداد داخلی و امکانات، به‌سادگی و بدون نیاز به نیروی فنی و با استفاده از پنل مدیریتی این سرویس قابل انجام است. در مقابل، ایجاد تغییرات در سرویس‌های تلفن سنتی بسیار پرهزینه و گران‌ است.

امکانات متمایز

ویژگی‌ها و امکاناتی مثل؛ تهیه گزارش و ساختن آرشیو تماس‌ها که مرکز تلفن Hosted PBX در اختیار کاربران قرار می‌دهد. که در مدیریت ارتباط مشترکین بسیار موثر است. همچنین ارائه امکاناتی نظیر چت سازمانی، فکس اینترنتی، ارسال فایل و غیره نیز سرویس Hosted PBX را از روش‌هاس سنتی متمایز می‌سازد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

اسکرول به بالا