مزیت های تلفن گویا

مزیت های تلفن گویا

در این بخش قصد داریم، تا شما را با مزیت های تلفن گویا بطور کامل آشنا کنیم. پس با وبوآپ همراه باشید تا از آن مطلع شوید.

⭐همچنین می‌توانید، برای کسب اطلاعات بیشتر از صفحه “ خط تلفن ویپ ” استفاده کنید.⭐


مزیت های تلفن گویاتلفن گویا چیست؟

سیستمی است. که بطور اتومات و خودکار تماس ها را پاسخ می دهد. و سعی دارد، تا ارائه خدمات را به مشتریان انجام دهد. این سیستم به عنوان سیستم کمکی برای پاسخگویی بشمار می رود. و در بسیاری از کسب و کارها بکار برده می شود. چون امکاناتی دارد. که، رضایت عوامل شرکت و مشتریان را به دنبال دارد.

تلفن گویا، منشی تلفنی است. که بطور شبانه روز و 24 ساعته در حال ارائه خدمات به تماس گیرندگان است.

مزیت های تلفن گویاکاربرد هایی از سامانه گویا:

  1. دارای صندوق صوتی
  2. نوبت دهی
  3. دارای تلفن بانک
  4. دارای نظر سنجی
  5. فکس
  6. پرداخت کردن قبض ها
  7. سامانه ی شکایت
  8. صف انتظار
  9. داشتن اعلام کردن هواشناسی
  10. رزرو وقت به صورت تلفنی
  11. رزرو بلیط
  12. سیستم ثبت و سفارش

در کسب و کارهای که تعداد تماس ها بالا است. این سیستم کاربرد مهمی دارد. از تلفن گویا در مرکزهای تماس برای شناسایی افراد استفاده می شود. و زمانی که مشتری تماس بگیرد. و خط مشغول باشد. می تواند با انتخاب کردن انتظار در صف و یا خدمات خودکار بپردازد.

همچنین؛ داشتن سیستم نظردهی و پیشنهادات یا شکایات است. که از این طریق مشتری می تواند، در رابطه با کسب و کار شما انتقاد و یا نظر خود را اعلام دارد . تلفن گویا باعث سود آوری نیز میباشد. زیرا دیگر احتیاج به نیروی کار اضافه ندارید. 

مزیت های تلفن گویاقابلیت های دیگری از سیستم تلفن گویا:

  1. تعریف کلیدها برای ارتباط گرفتن بخش های دیگر
  2. توانایی ایجاد پیام روزانه
  3. ضبط کردن تمامی مکالمات
  4. توانایی برقراری با نرم افزارها
  5. انتقال مکالمات بر بستر آی پی
  6. توانایی گزارش دهی از لیست تماس گیرندگان
  7. داشتن موسیقی برای صف انتظار و انتخاب این موسیقی به صورت دلخواه

تلفن گویا در زمان شما و مشتری نیز صرفه جویی کرده. و در کوتاه ترین زمان اطلاعات مربوطه را در اختیار می گذارد. این سیستم، با داشتن صندوق صوتی و داشتن انتشار پیام صوتی مشتری می تواند، در زمانیکه تماس گرفته. اما ساعات غیر اداری میباشد. و یا سیستم مشغول است. تماس خود را به صندوق صوتی با گذاشتن پیغام انتقال دهد.

این اپراتور با لیستی که در اختیار مشتریان می گذارد، باعث می شود. افراد بدون سردرگمی و به راحتی به بخش های شرکت که مدنظرشان است. متصل شوند. و کارشان به سرعت پیگیری شود.

یا برای بیمارستان ها و مراکز درمانی با داشتن امکان نوبت دهی بتواند، به بیماران و کارهایشان رسیدگی کند. که این عمل بدون خطا صورت گیرد. و بدون اتلاف وقتی به حجم بالایی از کارها رسیدگی کند.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

اسکرول به بالا