در این مقاله قصد داریم، به موضوع مزیت منشی خودکار تلفن گویا بپردازیم. پس همراه با وبوآپ بمانید.
همچنین میتوانید، برای کسب اطلاعات بیشتر از صفحه “ خط تلفن اینترنتی ” استفاده کنید.
تلفن گویا، تماس های تلفنی را پاسخ میدهد. و بر اساس نیاز تماس گیرنده، اقدام به ارائه خدمات میکند. تلفن گویا 24 ساعته در حال کار کردن میباشد.
🎧چرا تلفن گویا خوب است؟
استفاده از سیستم تلفن گویا باعث می شود. تا همه فعالیت ها بصورت اتوماسیون و خودکار و بدون نیاز از نیروی انسانی انجام گیرد. اگر به هر علتی، سازمان بوسیله تلفن گویا نتواند، نیازش را برآورده سازد. تماس مورد نظر می تواند به نیروی انسانی متصل گردد. روند طی شده به کارمندان این اجازه را می دهد. تا زمان بیشتری را صرف انجام تعاملات پیچیده تر کنند. و تا حد امکان در زمان آن ها صرفه جویی گردد.
❓چگونه باید از تلفن گویا استفاده کرد؟
مراکز تماس به روش های مختلفی می توانند، از تلفن گویا بهره ببرند. این سرویس امکان دسته بندی مشتریان و ارائه سرویس بر اساس نیاز آنها را بر اساس امکانات مرکز تماس در اختیارشان قرار می دهد. مخاطب سازمان بر اساس انتخاب قرارگیری در صف، دریافت خدمات خودکار یا تقاضای تماس امکان ارتباط با بخش های مختلف را پیدا می کند.
استفاده از تلفن گویا می تواند، بصورت نامحدود و با تعریف الگوریتم های متفاوتی محقق گردد. استفاده از زبان های متفاوت نیز به شما این امکان را می دهد. تا در صورتی که برای کسب و کارتان نیاز به سرویس دهی فراتر از مرزهای کشور داشتید، از این طریق درصدد انجام آن برآیید. منشی خودکار
✅کاربردهای تلفن گویا:
کاربردهای آن به شرح زیر میباشد.
✔دریافت نوبت و شماره
بسیاری از بیمارستان ها و سازمان ها برای ارائه خدمات نیاز به ثبت سفارش و دریافت نوبت ازسوی مراجعه کنندگان خود دارند. تا بر اساس اطلاعات و تعداد نفرات درخواست کننده، نسیت به ارائه خدمات، اقدام کنند.
✔تفریح و اطلاع رسانی
بسیاری از مجموعه ها برای معرفی و ارائه توضیحات در خصوص کسب و کارشان از تلفن گویا استفاده می کنند. همچنین پیاده سازی و اجرای سیستم های همچون گیمیفیکیشن یا بازی کاری از جمله مواردی است. که توسط این سیستم قابلیت پیاده سازی و اجرا را دارد.
✔دریافت نتایج از طریق تلفن گویا
پیگیری هایی که مربوط به سازمان های متفاوت است. مثل؛ دریافت نتایج آزمایشات، نتایج آزمون ها، نتایج درخواست مجوزات و … به راحتی و بر اساس کدهایی که به شکل عدد در سیستم امکان وارد کردن داشته باشند، توسط تلفن گویا قابل استعلام و دریافت هستند.
✔نظر سنجی و پرسش و پاسخ
سازمان های بسیاری این امکان را به مخاطبین می دهند. تا با استفاده از سرویس تلفن گویا اقدام به دریافت نظرات آن ها کنند.
✔بانکداری:
دریافت موجودی، پرداخت صورتحساب، نقل و انتقال وجه
✔خرید:
انجام سفارشات، رزرو بلیط، پرداخت مبالغ بصورت اعتباری
✔قبوض:
دریافت صورتحساب، مشاهده مصرف
✔سفر:
دریافت وضعیت جاده و آب و هوا، اطلاعات پرواز، منشی خودکار