در این پست مزیت استفاده از Hosted PBX می پردازیم. باما همراه باشید.
همچنین میتوانید، برای کسب اطلاعات بیشتر از صفحه “ خط تلفن اینترنتی ” استفاده کنید.
سرویس Hosted PBX
امروزه؛ تغییر سیستم ارتباطی از تلفنهای سنتی به Hosted PBX، تأثیر بسیاری بر کاهش هزینهی کسبوکارها دارد. اگرچه شاید این، دلیل کافی برای تغییر سیستم تلفن یک کسبوکار نباشد. اما اطلاع از مزایای سیستم تلفن مبتنی بر Hosted PBX میتواند به کسبوکارها کمک کند. تلفنهای سازمانی Hosted PBX جایگزینی انعطافپذیر و کمهزینه برای خطوط تلفن آنالوگ هستند.
۱. هزینه براساس میزان استفاده
هزینهی سرویس تلفن Hosted PBX کاملاً روشن است. در ابتدا هزینهای برای خرید سرشماره و داخلیها پرداخت میشود. پس از آن هزینهای توافق شده بهصورت ماهانه در جهت نگهداری از سرویس به تأمینکننده پرداخت خواهد شد.
۲. نصب آسان
ایجاد تغییرات در زیرساخت تلفنهای سنتی، هزینه و مشکلات زیادی همراه با تاخیر و قطعیهایی در اعمال این تغییرات به وجود میآورد. کسبوکارها میتوانند با همکاری با یک ارائهدهنده سیستم تلفن مبتنی بر Hosted PBX، بخش بزرگی از هزینه نگهداری، بهروزرسانی و تعمیرات را ذخیره نمایند. در سیستم تلفنهای Hosted PBX نصب، راهاندازی، نگهداری و پشتیبانی بر عهدهی شرکت ارائهدهنده سرویس است.
۳. کاهش تعرفه
تغییر دادن سیستم تلفن سازمانی از روشهای سنتی به Hosted PBX باعث کاهش ۵۰% تا ۷۰% هزینههای تماس یک کسبوکار میشود. معمولاً تعرفه تماسهای تلفنی Hosted PBX از دیگر سرویسهای تلفن ثابت بسیار کمتر است.
۴. دسترسی
مدیران و کارمندان با نصب اپلیکیشن این سرویس تلفن بر روی تلفن همراه خود، میتوانند از هرجایی تماس و پیامهای خود را مدیریت نمایند.
۵. ویژگی های پیشرفته
چت درونسازمانی، کنفرانس صوتی و تصویری، فکس اینترنتی، دریافت گزارشها متنوع از تماسهای مشترکین و ابزارهای دیگر ازجمله امکاناتی است. که Hosted PBX در اختیار شرکتها و سازمانها قرار میدهد.
برای “ خرید اسکای روم ” به این صفحه مراجعه کنید.
۶. قابل اعتماد بودن
تقریباً همه سازمانهایی که سرویس تلفن خود را به Hosted PBX تغییر دادهاند. از تصمیم خود راضی هستند. با اینحال، تحقیقات نشان میدهد. تنها دلیلی که بسیاری از کسبوکارها از تغییر دادن سرویس تلفن به Hosted PBX مطمئن نیستند، مربوط به عدم قابلیت اطمینان و امنیت این سرویس است. Hosted PBX در مقایسه با شبکه تلفنهای سنتی مانند PSTN داری قابلیت اطمینان بالا و پایداری بیشتری است.
۷. مقیاسپذیری
سیستمهای تلفن سنتی مقیاسپذیری بسیار محدودی دارند. برخلاف سیستمهای تلفنی سنتی، در سیستم تلفن Hosted PBX تمامی تنظیمات مانند؛ اضافه یا کم کردن تعداد داخلیها و پیکربندیها با استفاده از پنل مدیریت قابل انجام است. و نیاز به اعمال تغییرات در زیرساخت نیست. که این امر به خودیخود باعث پیشرفت سازمان خواهد شد.