مزایای سیستم تلفن گویا (IVR) در کسب‌ و کارها

مزایای سیستم تلفن گویا (IVR) در کسب‌ و کارها

در این پست مزایای سیستم تلفن گویا (IVR) در کسب‌ و کارها می پردازیم. پس با وبوآپ همراه باشید.

همچنین می‌توانید، برای کسب اطلاعات بیشتر از صفحه “ خط تلفن اینترنتی ” استفاده کنید.


تلفن گویا (IVR)

تکنولوژی IVR سیستم اتوماتیک پاسخگویی تلفنی میباشد. که امروزه نیز؛ کاربردها و مزیت های بسیاری را برای کسب‌ و کارها فراهم کرده است.

تکنولوژی IVRمزایای سیستم تلفن گویا (IVR) در کسب‌ و کارها

IVR، مخفف عبارت، Interactive Voice Response، سیستم تلفن گویا بوده. که با تماس گیرنده‌ها در تعامل است. اطلاعات و تماس‌ها را جمع‌آوری کرده. و مسیر تماس‌ها به گیرنده موردنظر را تعیین می‌کند. درواقع؛ سیستم تلفن گویا ویژگی نرم‌ افزاری مرکز تماس است. تلفن گویا (IVR) با دریافت ترکیبی از ورودی صوتی و انتخاب صفحه کلید لمسی، پاسخ‌ مناسب تماس‌گیرنده را در قالب صدا، فکس، تماس مجدد، ایمیل و سایر روش‌های تماس ارائه می‌دهد.

✅برای “ خرید اسکای روم ” به این صفحه مراجعه کنید.✅

کاربرد تلفن گویا

این سیستم بیشتر در مکان‌ های با تعداد تماس‌ های ورودی بالا، به کار می‌رود. و نیاز به اپراتور برای پاسخ به تماس‌ های دریافتی و وصل کردن تماس‌ها به بخش مربوطه را؛ از بین می‌برد. مراکز تماس از همین تکنولوژی برای شناسایی و دسته‌بندی تماس‌گیرندگان استفاده می‌کنند.

کاربرد های دیگر IVR در زمینه‌ های مختلف

فروش، بازاریابی، سوابق پزشکی و …

مزایای سیستم تلفن گویا (IVR) در کسب‌ و کارها

مزایای سیستم IVR

در ادامه مطلب به برخی از مزایا و ویژگی‌ های سیستم IVR خواهیم پرداخت.

خدمت‌ رسانی و پاسخگویی بهتر

با استفاده از سیستم IVR، پاسخگویی به مشتریان با سرعت بالاتر و بیشتری انجام می گیرد. و مشتریان تنها با دنبال کردن دستورالعمل‌ها و انتخاب درست از فهرست، می‌توانند پاسخ خود را دریافت کنند. در نتیجه؛ زمان انتظار مشتری کاهش می‌یابد. و در زمان صرفه‌جویی می‌شود. حجم تماس‌های ورودی و تعداد مشتریان منتظر در صف انتظار نیز کاهش یافته. و رضایت مشتری از شما بیشتر خواهد شد.

مزایای سیستم تلفن گویا (IVR) در کسب‌ و کارها

دسترسی نامحدود

مشتریان می‌توانند در هر ساعتی از شبانه‌روز در ۷ روز هفته به راحتی و بدون محدودیت با شما تماس بگیرند. و با استفاده از تلفن گویا و فهرست راهنما، پاسخ خود را دریافت کنند. از مهم‌ترین مزیت‌های این سیستم، پاسخگویی به تماس مشتریان حتی در روزهای تعطیل و ساعات غیراداری است. این بدان معنا است. که مشتری برای بیشتر مشکلات و سوالات خود در خصوص خدمات، بدون نیاز به مکالمه با نمایندگان شما، با استقاده از گزینه‌های سیستم IVR به صورت نامحدود پشتیبانی می‌شود.

 

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

اسکرول به بالا