این مقاله در خصوص؛ مزایای سرویس ابری در هتل و اقامتگاه ها میباشد. برای اطلاعات بیشتر با وبوآپ همراه باشید.
“برای آگاهی بیشتر و همچنین؛ خرید خط تلفن ویپ با وبوآپ در ارتباط باشید.”
سرویس تلفن ثابت ابری در هتل
در گذشته، هتل ها از سیستم های سختافزاری PBX استفاده میکردند. که جدا از سیمکشی های بسیار در سراسر ساختمان، هزینه های بالایی هم برای تهیه و نگهداری تجهیزات گران قیمت سیستم PBX نیاز داشت. اما امروزه با گسترش اینترنت، سیستم تلفن VoIP مبتنی بر Hosted PBX جایگزین سیستمهای سنتی شده. که با هزینهای بسیار کمتر و بدون نیاز به تجهیزات و سرورهای گران قیمت، بهترین خدمات را در اختیار هتلداران قرار میدهد.
برای کد تخفیف اسکای روم به این صفحه مراجعه کنید.
سیستم ویپ (VoIP)
VoIP یا Voice over Internet Protocol از اینترنت برای برقراری تماس و ارسال صدا استفاده میکند. و علاوه بر عملکرد و سرعت بالا، هزینههای ارتباطی کمی نیز دارد. فناوری Hosted PBX مرکز تلفن تحت شبکه بوده. که میزبانی آن بر عهده ارائهدهنده خدمات VoIP است. و بدون نیاز به خریداری و نگهداری از سرور و تجهیزات گران قیمت، کلیه نیازهای ارتباطی کسب و کارها بر بستر اینترنت برآورده میشود. چون VoIP بر پایه اینترنت کار میکند. مزیت های بسیاری در هزینه، انعطافپذیری و عملکرد سازمانها ارائه میدهد.
مزایای VoIP برای هتل و اقامتگاه
پاسخگویی به مشتریان از مهم ترین عوامل موفقیت هتل ها میباشد. افراد برای رزرو اتاق یا درخواست سرویس از تلفن هتل استفاده میکنند. و همینطور؛ کارمندان هتل نیز برای هماهنگیهای داخلی به تلفن نیاز دارند. استفاده از تلفن ابری علاوه بر کاهش هزینهها و بهبود کیفیت پاسخگویی، با هر دستگاه متصل به اینترنت در دسترس است.
کاهش هزینه ها
تعرفه در این سرویس در مقایسه با روش های سنتی تا ۶۰٪ کمتر بوده. و هزینه تماس درون شبکهای رایگان میباشد. بنابراین؛ اگر هتل دارای شعب مختلف در هر جایی از کشور باشد. تماس ها رایگان میشود.ازآنجای که؛ ارتباطات این سرویس ابری فقط از طریق سرویس باند پهن اجرا میشود. و این امکان را میدهد. تا صدا و داده را از طریق همان شبکه ارسال و دریافت کنید. برای داشتن ارتباطی پایدار و باکیفیت لازم بوده که؛ پهنای باندی متناسب با نیاز خود انتخاب کنید.
مقیاس پذیری سرویس ابری
در سیستمهای سنتی هرگونه تغییر در امکانات و اضافه یا کم کردن تعداد داخلیها، نیازمند صرف هزینه و زمان است. در مقابل، سیستم تلفن ابری، به دلیل ماهیتی که دارد. به شما این امکان را میدهد. تا در هر زمان، تعداد داخلیها و همزمانی سیستم تلفن هتل خود را متناسب با نیاز خود تغییر دهید.
از امکانات تلفن ابری، میتوان به فکس آنلاین آن اشاره کرد. با استفاده از تلفن ابری دیگر نیازی به خرید و نگهداری دستگاه فکس نیست. و با همان شماره تلفن، قابلیت ارسال و دریافت فکس بر بستر اینترنت فراهم شده است. در نتیجه علاوه بر کاهش هزینههای خرید و نگهداری تجهیزات، مقدار کاغذ مصرفی به حداقل میرسد. و میتوانید فایلها با فرمت متعدد را به آسانی رد و بدل کنید.