فکس اینترنتی (آنلاین) و ویژگی‌ های آن

فکس اینترنتی (آنلاین) و ویژگی‌ های آن

در این پست به فکس اینترنتی (آنلاین) و ویژگی‌ های آن می پردازیم. پس با وبوآپ همراه باشید.

همچنین می‌توانید، برای کسب اطلاعات بیشتر از صفحه “ خط تلفن اینترنتی ” استفاده کنید.


فکس اینترنتی یکی از سرویس‌ های مبتنی بر ابر بوده است. و روز‌به‌روز هم به تعداد کاربران آن افزوده می‌شود. در ادامه مطلب؛ به مزایا و ویژگی های این سرویس می پردازیم.

✅برای “ خرید اسکای روم ” به این صفحه مراجعه کنید.✅

فکس اینترنتی یا آنلاین چیست؟فکس اینترنتی (آنلاین) و ویژگی‌ های آن

فکس اینترنتی یک فناوری بوده. که از پروتکل اینترنت که همانIP است. برای ارسال و دریافت فکس به صورت آنلاین استفاده می‌کند. درنتیجه، بجای استفاده از دستگاه‌های فکس یا سرورهای فکس که به شبکه تلفنی و تلفن ثابت نیاز دارند، از IP برای انتقال استفاده می‌شود.

با استفاده از دستگاه‌های هوشمند به راحتی می‌توانید، به سیستم ارسال فکس دسترسی داشته باشید. به دستگاه فکس سنتی هم احتیاجی نیست. و می‎‌توانید با استفاده از فناوری مدرن و از طریق اینترنت فکس‌های خود را ارسال و دریافت کنید.

ویژگی‌ های فکس اینترنتی یا آنلاین

در ادامه به برخی از ویژگی‌های مهم این سرویس اینترنتی اشاره میکنیم.

فکس اینترنتی (آنلاین) و ویژگی‌ های آن

+ دسترسی آسان

از مهم‌ترین ویژگی‌های فکس اینترنتی میباشد.که افراد در هر زمان و مکان تنها با اتصال به اینترنت می‌توانند با گوشی همراه یا کامپیوتر خود، فکس دریافت یا ارسال کنند.

+ صرفه‌ جویی در تایم و هزینه

فکس آنلاین مبتنی بر اینترنت و فضای ابری میبباشد. و بدون نیاز به تجهیزات و سخت‌ افزارهای گران و استخدام نیروی انسانی متخصص، به راحتی می‌توانید از خدمات آن استفاده کنید. بنابراین؛ جدا از صرفه‌جویی در هزینه، در زمان هم صرفه‌جویی می‌شود.

+ فضای اشغال کمتر

با حذف دستگاه‌ های بزرگ فکس سنتی، دیگر نیاز به تخصیص فضای فیزیکی برای این سرویس نیست. درنتیجه؛ مشاغل و بخصوص استارت‌ آپ‌ها بدون نیاز به فضای زیاد می‌توانند از سرویس فکس استفاده کنند.

فکس اینترنتی (آنلاین) و ویژگی‌ های آن

+ سازماندهی بالا

استفاده از اینترنت و حذف کاغذ علاوه بر حفظ محیط‍‌ زیست، نظم و سازماندهی اسناد شما را نیز افزایش می‌دهد. اسناد الکترونیکی در فایل‌ هایی بطور منظم دسته‌بندی شده. و به‌راحتی می‌توانید به آن‌‌ها دسترسی داشته باشید. فکس اینترنتی به شما این امکان را داده. تا براحتی همه فکس‌های ارسالی و دریافتی خود را بصورت آنلاین ذخیره کنید.

+ امنیت بالا

این سرویس رمزگذاری شده میباشد.یعنی بطور خودکار لایه‌ای از امنیت را به فعالیت‌های مربوط به نمابر و کنترل اسناد اضافه می‌کنید. همچنین فضای ذخیره‌سازی ابر نسبت به کمدهای سنتی که برای نگهداری اسناد استفاده می‌شود ایمن‌تر میباشند. همچین دستگاه‌های فکس سنتی احتمال خرابی و قطع شدن دارند. در حالیکه سرویس فکس آنلاین در صورتی‌که اینترنت فعال باشد، بدون هیچ مشکل و خرابی فکس‌ها را ارسال و دریافت می‌کند.

+ پشتیبانی از فرمت‌ مختلف

با استفاده از فکس آنلاین، نگرانی در مورد فرمت و نوع پرونده‌ها وجود ندارد. شرکت‌های ارائه‌دهنده فکس آنلاین، فرمت‌های مختلفی مانند PDF،DOC ، DocX ، JPG و موارد دیگر را پشتیبانی می‌کنند.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

اسکرول به بالا