این مقاله؛ در خصوص سیستم درگاه پرداخت تلفنی میباشد. برای آگاهی بیشتر از این موضوع، همراه وبوآپ باشید.
“همچنین میتوانید، برای کسب اطلاعات بیشتر از صفحه “ خط تلفن آسیاتک ” استفاده کنید.”
هر کسب و کار و شغل اینترنتی، برای تکمیل فرایند فروش به درگاه پرداخت نیاز دارد. بخش بزرگی از این عرصه، تحت سلطه درگاه های پرداخت آنلاین قرار دارد. از درگاه های پرداخت نوینی که سادگی و راحتی استفاده را با خود به ارمغان آورده اند، می توان از سیستم درگاه پرداخت تلفنی نام برد.
تفاوت سیستم درگاه پرداخت تلفنی و آنلاین
در استفاده از درگاه پرداخت آنلاین، وجود یک سری از شرایط الزامی است. مثلا، علاوه بر شماره کارت 16 رقمی و رمز دوم پویا، دسترسی به cvv2 و تاریخ انقضا کارت نیز ضروری است. دسترسی به تمامی این اطلاعات نیز تکمیل فرایند خرید را تضمین نخواهد کرد. چرا که برای اتصال به این درگاه ها به اینترنت نیاز دارید.
برای استفاده از درگاه پرداخت تلفنی (TPG) تنها نیاز به شماره کارت، رمز دوم پویا و ارتباط تلفنی دارید. در این سامانه حتی در انتخاب ارتباط تلفنی خود نیز با محدودیتی مواجه نیستید. و می توانید از هر دو خط ثابت و همراه استفاده کنید.
جذب مشتری با درگاه پرداخت تلفنی
با وجود گسترش درگاه های پرداخت آنلاین در تمامی زمینه ها، همچنان اقشاری از جامعه وجود دارند که توانایی تعامل با آن را ندارند. مثلا، برای سالمندان، فرایند پرداخت از طریق درگاه های آنلاین می تواند؛ پیچیده و حتی در شرایطی تجربه ای ناخوشایند باشد.
با توجه به این موضوع و به منظور تسهیل فرایند پرداخت، سیستم درگاه پرداخت تلفنی بر بستر تکنولوژی ویپ (VoIP) طراحی و تولید شده است. همانطور که قبلا گفته شد، برای استفاده از این درگاه تنها به شماره کارت و رمز دوم پویا نیاز است. چنین ویژگی می تواند دایره ای افرادی که می توانند از خدمات شما استفاده کنند را افزایش دهد.
درگاه های پرداخت همواره بخشی جدایی ناپذیر از هر کسب و کاری بوده اند. در واقع بدون این درگاه ها، شرکت ها نمی توانند خود را یک مجموعه کامل خطاب کنند. در فرایند طراحی درگاه پرداخت تلفنی تلاش بر آن بوده که فرایند پرداختی آسان و بدون محدودیت برای طیف وسیعی از مشتریان فراهم شود. چنین درگاهی می تواند میزان فروش را در کنار رضایتمندی مشتریان افزایش دهد.