سانترال ویپ و شکوفایی تجارت

سانترال ویپ و شکوفایی تجارت

این مقاله در خصوص؛ سانترال ویپ و شکوفایی تجارت میباشد. پس با وبوآپ همراه باشید.

“برای آگاهی بیشتر و همچنین؛ خرید خط تلفن ویپ با وبوآپ در ارتباط باشید.🌐📞


مرکز تلفن یا سانترال ویپ، مجموعه ای از سخت افزارها و نرم افزارهایی میباشد. که از تکنولوژی ویپ برای انتقال صدای شما از طریق اینترنت و برقراری تماس تلفنی استفاده می کنند.

انواع سانترال ویپ

سانترال های ویپ را می توان به دو نوع سخت افزاری و نرم افزاری open source تقسیم بندی کرد:
+سیستم های سخت افزاری: سانترال ویپ به صورت پکیج کاملی از سخت افزارها و نرم افزارهای مربوطه است. که توسط شرکت سازنده ارائه داده می شوند. +سیستم های نرم افزاری ویپ: ساختار متفاوتی دارند و از طریق نرم افزارها و بر پایه رایانش ابری مدیریت می شوند. رایانش ابری از سرورهای اینترنتی، استفاده می کند. تا مدیریت و ذخیره اطلاعات را، در محیط آنلاین آسان کند.

ارائه دهندگان سانترال ویپ

سیستم های نرم افزاری به دلیل عدم نیاز به سخت افزار، هزینه کمتری دارند. و در نتیجه با استقبال بیشتری مواجه هستند. نرم افزارهای ارائه شده توسط شرکت های خدمات دهنده سانترال ویپ، به شما این امکان را می دهند. تا از تلفن های رومیزی و هر دستگاه ارتباطی دیگری که توانایی اتصال به اینترنت را داشته باشد.

سانترال ویپ و شکوفایی تجارت

سانترال ویپ چگونه کار می کند؟

مراکز تلفن از تکنولوژی VoIP استفاده می کند. تا صدا را به بهترین شکل ممکن انتقال دهند. این سیستم ها درست مانند تلفن های ثابت کار می کنند. اما در عوض، صدای شما به عنوان بسته های داده از طریق اینترنت ارسال می شود. فناوری VoIP سیگنال های صوتی را به بسته های دیجیتالی برای انتقال از طریق اینترنت تبدیل می کند. بعد، آنها را مجددا در مقصد به شکل آنالوگ در می آورد تا شنیده شوند.

مزایای کلیدی استفاده از مرکز تلفن VoIP

سانترال های ویپ سبب افزایش بهره وری و کاهش هزینه های شما در بخش فناوری اطلاعات می شوند. در حالی که سیستم تلفن سنتی سانترال، برای ارائه خدمات تلفن، فقط برای یک مکان فیزیکی یک یا چند خط طراحی شده اند.

سانترال ویپ و صرفه جویی قابل توجه در هزینه ها

استفاده از مراکز تلفن اینترنتی ویپ، به دلیل افزایش مشارکت مشاغل به منظور کاهش هزینه ها، رواج فزاینده ای پیدا کرده است. با استفاده از این سرویس های متکی بر فضای اینترنت، می توانید به جای پرداخت کل بسته ای که ممکن است. به هیچ عنوان استفاده نشود، تنها برای آنچه استفاده می کنید؛ هزینه کنید.

راه اندازی آسان این نوع از مراکز تلفن

پیاده سازی سیستم سانترال ویپ، بدون هیچ گونه تغییر اساسی در زیرساخت شرکت شما آسان است. آنها می توانند به کمک یک ارائه دهنده خدمات مناسب در مدت محدودی راه اندازی شوند. به ندرت خراب می شوند، اختلال در این سیستم ها کمترین میزان ممکن است و انتقال آنها به محلی دیگر آسان است.

توسعه پذیری فوق العاده سانترال ویپ

به کسب و کار شما امکان می دهد. تا نیاز های خود را، به راحتی و به مقرون به صرفه ترین شکل ممکن افزایش یا کاهش دهید. همگام سازی مقیاس سیستم داخلی با توسعه شرکت شما بسیار چالش برانگیز است. سیستم های تلفن سنتی، معمولاً شرکت ها را ملزم می کنند. تا سخت افزارهای فیزیکی اضافی را، با توجه به نیازهای آینده خریداری کرده. و سپس هزینه اجاره ماهانه بالایی را بپردازند. حتی وقتی که به تمام این تجهیزات در آن زمان نیاز نداشته باشند.

سانترال ویپ و شکوفایی تجارت

سرعت بالای سانترال ویپ در مقایسه با سانترال های سنتی

برای برقراری تماس با هر شماره در سراسر جهان بدون نگرانی در مورد هزینه های رومینگ یا مشکلات ارتباطی استفاده کنید. دستگاهی که استفاده می کنید، همچنین دارای تمام ویژگی های سیستم تلفنی است. که از تلفن رومیزی اداری انتظار دارید.

افزایش بهره وری

سیستم های مخابراتی ویپ، شکلی از ارتباطات یکپارچه به عنوان سرویس (UCaaS) هستند. سانترال ویپ می تواند ردیابی گفتگو ها و گردش کار را، بین اعضای تیم بدون توجه به مکان آنها آسان تر کند. علاوه بر این، UC امکان اشتراک گذاری اطلاعات مشتریان و بخش های داخلی را در یک رابط کاربری ساده و زیبا فراهم می کند.

افزایش قابلیت اطمینان و انعطاف پذیری

اگر از خطوط تلفن سنتی استفاده می کنید، در صورت بروز فاجعه یا ایجاد شرایط اضطراری، مانند قطع برق، در معرض خطر قرار می گیرید. با استفاده از بخش نرم افزاری سانترال ویپ، دیگر با چنین مشکلاتی روبرو نخواهید بود. کسب و کار شما می تواند از هر کجا به خدمات تلفن اینترنتی دسترسی داشته باشد، بنابراین بسیار مقاوم تر می شود.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

اسکرول به بالا