این مقاله؛ در خصوص ساخت نرم افزار نظرسنجی ایزابل میباشد. برای آگاهی بیشتر از این موضوع، همراه وبوآپ باشید.
همچنین میتوانید، برای کسب اطلاعات بیشتر از صفحه “ خط تلفن آسیاتک ” استفاده کنید.
ماژول نظرسنجی
ماژول نظرسنجی VOIP جوری عمل می کند. که بعد از تماس و پایان مکالمه توسط اپراتور تماس قطع نشده. و مشتری به نظرسنجی وصل میشود. و میتواند با استفاده از صفحه کلید تلفن به اپراتور امتیاز بدهد. اگرکه؛ مرکز پشتیبانی، خدمات پس فروش و یا اپراتور تلفن دارید. ماژول نظرسنجی VOIP بسیار برایتان کارآمد میباشد.
از ویژگی های خوب و بارز این نظرسنجی این است. که اگر کاربری امتیاز پایینی به اپراتور بدهد. از کاربر خواسته می شود. تا مشکل خود را از طریق ضبط یک فایل صوتی بیان کند.
برای “ خرید اسکای روم ” به این صفحه مراجعه کنید.
گزارش نظرات ارسالی در نظرسنجی
سیستم نظر سنجی کنترل پنل تحت وب قدرتمندی دارد. که می توانید، گزارش های متنوعی از سیستم نظر سنجی تهیه نمایید. میانگین عملکرد اپراتور ها را بررسی کنید. تمام امتیاز های ثبت شده، فایل های صوتی و مشخصات تماس گیرنده در این سیستم قابل مشاهده هستند. می توانید گزارش ها را هم، بصورت جدول و یا نمودار مشاهده نمایید.
ماژول نظرسنجی در کجا قابل نصب میباشد؟
قابل نصب بر روی تمامی مراکز تلفنی استریسک بوده. و از این میان می توان به سیستم تلفنی های Elastix , Issabel ، FreePBX اشاره کرد.
مزایای سیستم نظرسنجی
- عدم از کار افتادگی واسط کاربری در سیستم هایی مثل الستیکس، ایزابل و یا FreePBX
- امکان اتصال به انواع CRM و اتوماسیون اداری برای ارسال گزارش ها از طریق وب سرویس
- امکان ارسال پست الکترونیک مربوط به صداهای ضبط شده مشتریان ناراضی
- یک ماژول بسیار بسیار کامل با انواع امکانات برای نظر سنجی از مشتریان
- نصب رایگان این ماژول توسط تیم فنی ویپینگ
- نمایش دادن جدول کلیه آرا با قابلیت جستجو بر اساس کلیه فیلد ها
- پشتیبانی ۱ ماه کاملا رایگان توسط تیم فنی ویپینک برای این محصول، پس از خرید این محصول
- ارزیابی کیفیت پاسخ گویی کارشناسان و ارتقای سطح کیفی آن
- قابلیت توسعه نرم افزاری و افزودن نمودارها و امکانات مورد نظر
- قابلیت سفارشی سازی برای همکاران و سازمان