این مقاله در خصوص؛ ساختن منوی منشی IVR میباشد. پس با وبوآپ همراه باشید.
“برای آگاهی بیشتر و همچنین؛ خرید خط تلفن ویپ با وبوآپ در ارتباط باشید.”
برای نتیجه گرفتن بهتر از سیستم تلفن گویا باید؛ درک صحیحی از اشتباهات رایجی که اکثر شرکتهای تجاری به هنگام تهیه تلفن گویا مرتکب میشوند. را داشته باشید. با رعایت یکسری اقدامات میتوانید، مشتریان خود را وفادار به شرکت و سازمان نگه دارید. چرا که قطعا حس توجه به نیازهای آنان بصورت صحیحی منتقل خواهد شد.
برای کد تخفیف اسکای روم به این صفحه مراجعه کنید.
پیام ناقص
پیام ضبطی باید متنی کوتاه، کامل و هماهنگ باشد. چندین بار پیام را شنیده. و با دقت آن را ضبط کنید. از صدای کارمندان شرکت استفاده کنید.
لحن صدای نامناسب
وقتی که لحن و صدای مثبت و گرمی را مشتریان پشت تلفن گویا میشنوند. تجربه خوشایندی در ذهن آنها نسبت به شرکت شما نقش خواهد بست. صدای خسته باعث از بین رفتن این تاثیر خواهد شد. صدایی را انتخاب کنید. که با موضوع فعالیت شما هماهنگ است.
بخش بندی بیش از حد
رعایت کنید. تا گزینههای کمتری را در برابر تماس گیرنده های خود قرار دهید. که آنها بتوانند براحتی یکی از آنها را انتخاب کنند. بخش بندی بیش از حد منجر به سردرگمی تماس گیرنده میگردد. مشتریان باید قادر باشند با کوتاهترین پیام خوشآمدگویی به هدف خود برسند.
عدم پیشنهاد برای ارتباط با نیروی انسانی
یک سیستم تلفن گویا کمک شایانی را در کمتر کردن حجم کاری کارمندان و زمان پاسخگویی تلفنی آنها خواهد داشت.
عدم همسان سازی سیستم تلفن گویا
سیستم تلفن را باید مطابق با شرایط شرکت خود آماده کنید. شما میتوانید بسته به شرایط شرکت، مسیردهی های متفاوتی داشته باشید.
عدم آموزش کارمندان شرکت
کارمندان شرکت باید در مورد سیستم هوشمند تلفنی اطلاعات کافی داشته باشند. ممکن است. بعضی از تماس گیرنده ها سوالاتی را در مورد نحوه استفاده از سیستم را داشته باشند. که کارمندان حتما و حتما باید قادر به پاسخگویی سوالات آنها باشند.
معرفی بخشهای گنگ
برخی از کسب و کارها هنگامی که متن سیستم تلفن خود را آماده میکنند. بخش های بسیار متعدد و گاها نامفهومی را به تماس گیرنده پیشنهاد می دهند، که جز سردرگمی نتیجهی دیگری را نخواهد داشت.
پخش موزیک با صدای زیاد
پخش موزیک با صدای بلند یا موزیکهای نفرت انگیز و یا پخش آگهی هنگامیکه تماس گیرنده را پشت خط نگه داشته اید به عنوان بدترین ایده ی ممکن تلقی میشود.
نگه داشتن مشتریان پشت خط انتظار
گزینههای کوتاه و مستقیمی را پیش روی مشتریان خود قرار دهید. تا تماسگیرندهگان براحتی بتوانند انتخاب خود را در هرزمانی داشته باشند. اگر شما لیستی از گزینههای قابل انتخاب پیش روی مشتریان قرار دهید. در میانه های کار، مشتریان قطعا گزینه مناسب را فراموش خواهند کرد.