رانژه شدن خط تلفن چقدر طول میکشد؟

رانژه شدن خط تلفن چقدر طول میکشد؟

در این مقاله قصد داریم، به موضوع رانژه شدن خط تلفن چقدر طول میکشد؟ بپردازیم. پس با وبوآپ بمانید.

همچنین می‌توانید، برای کسب اطلاعات بیشتر از صفحه “ خط تلفن اینترنتی ” استفاده کنید. ☎🌐


رانژه به چه معنی است؟

یعنی؛ کاری که شرکت مخابرات در برقراری ارتباط تلفن مشترک با شرکت خدمات اینترنتی را می خواهد، رانژه می گویند. این کار، به گونه ای است. که مسیر سیم تلفن مشترک را مخابرات تغییر می دهد. تا کابل تلفن مشترک از تجهیزات شرکت خدمات اینترنتی بگذرد. و بتواند، اینترنت را همراه با مکالمات صوتی در اختیار داشته باشد.

نکته:
عوض کردن مسیر با درخواست کاربر و دادن نامه ای از سمت شرکت برای مخابرات انجام میگیرد.

اما واقعیت در چیست؟

اتصال و یا قطع به خود شرکت ها مربوط است. و مخابرات هیچ نقشی ندارد. و حتی زمانیکه بخواهند، عملیات رانژه را انجام دهند. مخابرات از شرکت ها نماینده ای می خواهد. که به صورت حضوری حاضر باشد. و تمامی عملیات با حضور او انجام پذیرد. اما؛ بعضی از شرکت ها بجای فرستادن نماینده، کارمندی فرستاده که حتی نتوانسته اجازه ورود کسب نماید!

رانژه شدن خط تلفن چقدر طول میکشد؟

نظر مخابرات در مورد رانژه شدن چگونه میباشد؟

عمل رانژه شدن بسیار حساس می باشد. پس باید حتما نظارت کارمند در تمامی مراحل رانژه باشد. تا مشکلی رخ ندهد. همه کاربران و شرکت ها دوست دارند، که خطوطشان حتما رانژه شود. تا به کیفیت ایده آل اینترنت دست پیدا کنند. و این موضوع برای افرادی که خطوطشان رانژه نیست. باعث ناراضی بودن آن ها شده است.

افراد زیادی میشود، یافت. که بر سر همین موضوع آزرده خاطر شده و دائم در حال اعتراض به سرعت اینترنت شان می باشند. این مسئله آنقدر بزرگ شده، در دنیای اینترنت هم اگر این موضوع را بررسی کنیم. به این مهم دست می یابید. که چند درصد شاکی؛ در حال اعتراض به سرعت اینترنت، کیفیت بد و حتی اختلال در به وجود آمدن کسب و کارشان شده است.

و خب، شرکت های ارائه دهنده اینترنت زیر این بار ناکامی نمیروند. و بهانه های مختلف می آورند. اما همانطور که در جمله پیداست؛ تمامی سخنان بهانه است. رانژه شدن خط تلفن حداکثر 6 روز طول خواهد کشید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

اسکرول به بالا