درباره فایروال Elastx SIP Firewall

درباره فایروال Elastx SIP Firewall

در این مقاله قصد داریم، به موضوع درباره فایروال Elastx SIP Firewall بپردازیم.

همچنین می‌توانید، برای کسب اطلاعات بیشتر از صفحه “ خط تلفن اینترنتی ” استفاده کنید.


اولین دفاع در برقراری امنیت شبکه را می توان؛ به عنوان شناسایی تکنیک ها و تعیین سیاست دسترسی دانست. که این امر با انتخاب یک فایروال مناسب محقق گردیده است.

✅برای “ خرید اسکای روم ” به این صفحه مراجعه کنید.✅

معرفی فایروال درباره فایروال Elastx SIP Firewall

کار آن، صادر کردن مجوزهای لازم، با چارچوب ضوابط و خط مشی های تعیین شده. و همراه با اهدف ایجاد بستری پایدار و ایمن میباشد. درواقع؛ میتوان گفت فایروال به سیستمی کاربردی در شبکه اطلاق می شود. که ترافیک های ورودی و خروجی را تحت کنترل قرار داده. و تصمیم لازم را در حیطه قوانین تعریف شده. بنابر امکان عبور یا مسدودکردن مجموعه ای از ترافیک ها، اتخاذ میکند.

فایروال در شبکه از اصلی ترین تدابیر بکاررفته محسوب می شود. فایروال های سخت افزاری از کارایی و سطوح امنیتی به مدل های متنوعی تفکیک شده. که از حرفه ای ترین و ضدنفوذترین مدل ها می توان به SIP Firewall اشاره کرد. این گروه در توسعه ساختارهای بنابر ویپ کاربرد دارند.

امکانات سخت افزاری 

از خصوصیات بارز سخت افزاری آن، جذابیت در ترکیب رنگ و طراحی حرفه ای در عین حال سبک و کم حجم میتوان اشاره کرد. برای صرفه جویی در مصرف برق هم، تغییرات گسترده ای طی چندین سال اخیر در روند تولید تجهیزات رخ داده. با  قراردادن این الگو، مصرف برق دستگاه با حداقل ولتاژ 5 ولت توسط آداپتوری که در محتویات جعبه تعبیه گردیده، تامین می شود.

دو عدد پورت LAN و WAN جهت اتصال به شبکه، دو پورت USB با مصرف روشن کردن. و ذخیره سازی رکوردها و یک عدد پورت کنسول به منظور انجام تنظیمات تنها بخشی از فواید سخت افزاری هستند. پتانسیل سخت افزاری در این دستگاه مشتمل بر پردازنده تک هسته ای MIPS، حافظه با ظرفیت 1 گیگابایت و فضای ذخیره سازی 14 گیگابایت می باشد. که در مقایسه با دیگر برند های هم رده خود از جایگاه متمایزی برخوردار است.

امکانات نرم افزاری 

مجموعه کاملی از جدیدترین تکنیک ها و دستاوردهای امنیتی میباشد. که شامل؛ امکان شناسایی و انهدام حملات مختلف SIP، فیلتر کردن ترافیک صوتی با بهره مندی از طیف گسترده قوانین و محدودیت ها، تعیین اصول مختلف دسترسی جهت ایجاد تغییرات در تنظیمات و یا مشاهده وضعیت فعلی  از تدابیر بکار رفته در SIP Firewall بوده است.

  • امکان نظارت بر روی تماس همزمان، دستاورد مشخصه نرم افزاری SIP Firewall میباشد.
  • SIP Firewall با شناسایی به هنگام انواع حملات و مخاطراتی که ساختار تلفنی را تهدید می کند. از بروز هرگونه ضرر و زیان احتمالی که عواقب جبران ناپذیری را در پی دارد، جلوگیری می نماید.
  • سهولت انجام تنظیمات به واسطه رابط گرافیکی از تدابیر اعمال شده. در سیستم نرم افزاری دستگاه می باشد. که انواع روش های دسترسی شامل دسترسی تحت وب و یا حتی از راه دور را میسر ساخته است.

درباره فایروال Elastx SIP Firewall

بطورکلی دستگاه SIP Firewall نیاز کاربران را از برای تامین و استقرار امنیت در ساختار های مختلف تلفنی مانند؛ مجموعه های کوچک تا شرکت ها و سازمان های بزرگ تجاری و اداری، مرتفع نموده است.

 

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

اسکرول به بالا