دایورت داخلی به موبایل در الستیکس

دایورت داخلی به موبایل در الستیکس

قصد داریم در این مقاله به موضوع؛ دایورت داخلی به موبایل در الستیکس بپردازیم. پس برای اطلاع از آن همراه وبوآپ بمانید.🌸

⭐همچنین می‌توانید، برای کسب اطلاعات بیشتر از صفحه “ خط تلفن آسیاتک ” استفاده کنید.⭐


نرم افزار الستیکس درباره چیست؟

نرم افزار کدبار و محبوب در بین کاربران است. ویژگی ها و امکانات آن نیز؛ کامل و پیشرفته است. با نرم افزار الستیکس میتوانید، سیستم تلفنی تحت شبکه ی ویپ را پیاده سازی کنید. که این سیستم تلفنی قابلیت هایی را برای شما به دنبال دارد. از جمله:

✅امکانات Elastics :

  1. داشتن منشی تلفنی
  2. داشتن صندوق صوتی
  3. صف انتظار
  4. ضبط کردن مکالمات
  5. ارسال و دریافت فکس از طریق ایمیل
  6. انتقال تماس
  7. توانایی برقراری مکالمات به صورت تصویری
  8. ارتباط گرفتن با نرم افزار های دیگر
  9. داشتن اتاق کنفرانس
  10. مدیریت ارتباط با مشتری

الستیکس پس از ترکیب، IP PBX کامل را به وجود می آورد. هدف ساخت از الستیکس جلب اعتماد مشتری و مقایس پذیری است. الستیکس تماس های گرفته شده؛ داخلی را Extension و بر روی یک Extension دریافت میکند. یعنی؛ دایورت تماس ها برروی داخلی دیگر و یک امکان بی نظیر برای افراد میباشد.

اما این دایورت ترافیک دارد. باید از طریق تنظیمات داخلی الستیکس این مشکل را حل کنید. فیلد Dial برای شروع به Elastix بروید. و بعد از آن pbx را انتخاب نموده. و گزینه pbx Configurstion بزنید. گزینه  Extensions را بزنید. و در این قسمت باید شماره داخلی که می خواهید. تماس های آن به داخلی دیگری انتقال پیدا کند را بزنید.

در قسمت آخر Submit کنید. و Apply Config را بزنید. با این کار دیگر تماس ها برروی داخلی دوم فوروارد شده.

 

دایورت داخلی به موبایل در الستیکس

نصب و راه اندازی کردن نرم افزار:

الستیکس را دانلود کرده. در هارد سیستم، گزینه Yes را بزنید. سیستم صفحه ای را باز میکند. که دارای 4 گزینه میباشد. گزینه اول درباره حذف همه پارتیشن است. گزینه yes را بزنید. در صفحه دوم؛ به بررسی احتیاج دارید. که باید کلید No را بزنید. در قسمت بعدی تنظیمات شبکه است. که بصورت yes و no میباشد. و ما در این مرحله گزینه yes را میزنیم.

در بخش بعدی 3 گزینه وجود دارد. که باید تنظیم کنیم. تا آی پی با گزینه Manual به صورت دستی نیز تنظیم شود. خودمان نیز اینکار را انجام میدهیم. مرحله بعد تنظیم گیت وی است. آن را تنظیم کرده. و سپس؛ به مرحله بعد می رویم. که manually را زده. و نام سرور را وارد میکنیم.

در بخش بعدی منطقه را مانند؛ مثال آسیا تهران انتخای کرده. و بعد از آن به مرحله بعدی رفته پسورد را روت میکنیم.

در آخر، سیستم برای فرمت هارد شروع می شود.

1 . اول پسورد Maysgl را نوشته. که باید در این قسمت پسورد فقط از طریق وب و برای ادمین قابل دسترس باشد تنظیم نموده. با این مراحل به بخش مدیریتی وارد می شویم. که باید در این بخش آدرس آی پی را زده. و با نام کاربری و رمز وارد سرور ویپ شویم. مراحل نصب به اتمام رسید. و وارد محیط مدیریتی شدیم.

Elastics

الستیکس یک سیستم تلفنی بر پایه استریسک میباشد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

اسکرول به بالا