خدمات VoIP برای مشاورین املاک و آژانس‌ ها

در این پست به خدمات VoIP برای مشاورین املاک و آژانس‌ ها می پردازیم. پس با وبوآپ همراه باشید.

همچنین می‌توانید، برای کسب اطلاعات بیشتر از صفحه “ خط تلفن اینترنتی ” استفاده کنید.


VoIP در مشاوره املاک و آژانس

در دنیای امروزی اکثریت؛ بر این تلاش هستند، که در صنعت املاک، با ارائه مزایای رقابتی، مشتریان بیشتری را جذب کنند. پس ارتباط مناسب و مداوم بسیار اهمیت دارد. سیستم تلفنی سنتی موانع بسیاری را برای این ارتباط مداوم به وجود می‌آورد. این سیستم‌ نمیتواند؛ به دریافت حجم بالای تماس همزمان و دسترسی از هر مکان را مدیریت کنند. و سیستم‌ های اتوماتیک نیز برای آن‌ ها قابل اجرا نیست. بنابراین؛ راه‌ حل عالی برای صنعت املاک مجهز شدن به سیستم تلفن VoIP میباشد.

✅برای “ خرید اسکای روم ” به این صفحه مراجعه کنید.✅

درباره بازاریابی املاک بدانید!

بازاریابی املاک، همانند هر بازاریابی محصول یا خدمات دیگر، هدف فروش ملک به مشتریان علاقه‌مند را دارد. هدف از این‌ تبلیغات و برقراری ارتباط با مخاطب هدف است. تا به آن‌ ها در یافتن املاک موردنظرشان کمک کند. با پدید آمدن شبکه‌‌های اجتماعی و بازاریابی دیجیتال، بازاریابی املاک نیز در کلیه کانال‌های دیجیتال در حال فعالیت است. روند پیشرفت صنعت املاک سرعت گرفته است. و امروزه با تمام فناوری‌های جدید به بازار عرضه می‌شود.

کمک رسانی VoIP به نمایندگان املاک و بازاریابی

سیستم VoIP ابری یک سیستم تلفنی است. که از اینترنت برای انتقال تماس‌ها استفاده می‌کند. این یک سیستم مجازی بر بستر ابر بوده. و نیازی به تنظیم تجهیزات فیزیکی یا حتی سیم کارت نیست. تلفن VoIP برای مشاورین املاک به مشاورین کمک می کند. تا در هر مکانی که هستند، به تماس‌های خود پاسخ دهند. و هرگز تماسی را از دست ندهند. همچنین با دارا بودن قابلیت‌هایی مثل؛ پاسخگوی خودکار (IVR)، صندوق صوتی و .. تماس‌های مشتری را به بهترین نحو مدیریت می‌کند. و هیچ تماسی را از دست نخواهید داد.

چرا تلفن VoIP مناسب مشاورین املاک است؟

تلفن VoIP برای مشاورین املاک، به مشاورین در بهبود روند پاسخگویی به مشتریان کمک می‌کند.

IVR:

این سیستم تلفن گویا روند پاسخگویی به تماس‌گیرندگان را تسریع می‌بخشد. و مشتریان با استفاده از صفحه کلید، واحد مربوطه را از فهرست گویا انتخاب می‌کنند. و مستقیما به اپراتور مربوطه متصل می‌شوند. در نتیجه زمان انتظار مشتریان و همچنین روند انتقال تماس در واحدهای مختلف کاهش می‌یابد.

On Hold:

 سیستم‌های VoIP به دلیل بستر ابری، تماس‌های شما را در هر زمان و هر مکان، در صورت عدم حضور در محل کار، به تلفن همراه یا کامپیوتر شخصی اتصال می‌دهند. بنابراین؛  ممکن است مواقعی پیش بیاید که به کاری مشغول باشید. و برای پاسخگویی به تماس به زمان نیاز داشته باشید. یک سیستم تلفن VoIP دارای ویژگی موسیقی در حالت انتظار است. که به‌جای شنیدن صدای بوق، موسیقی آرامی را می‌شنوند.

انعطاف‌ پذیری و دسترسی بالا:

 سیستم تلفن VoIP مبتنی بر Hosted-PBX، ماهیتی ابری دارد. و در نتیجه بدون نیاز به تجهیزات و سرور از هر دستگاه متصل به اینترنت در دسترس است. دسترسی بدون محدودیت جغرافیایی، به شما کمک می‌کند. تا هیچ تماسی را از دست ندهید. و بدون نیاز به حضور در محل کار، به مشتریان خود پاسخ دهید.

خدمات VoIP برای مشاورین املاک و آژانس‌ ها

کاهش هزینه‌: 

تعرفه تماس سیستم تلفن VoIP در مقایسه با تعرفه روش‌های سنتی بسیار کم‌تر است. و از آن‌جایی که مشاورین املاک در طول روز تماس‌های خروجی بسیاری دارند، استفاده از سیستم تلفن VoIP می‌تواند هزینه‌های ارتباطی را کاهش دهد. در صورتی‌که استفاده از سیستم تلفن ابری، هزینه‌های خرید، نگهداری و به‌روزرسانی تجهیزات نیز حذف می‌شود. و هزینه‌های سازمان به میزان چشمگیری کاهش می‌یابد.

مدیریت و آپدیت آسان:

سیستم تلفن ویپ به آسانی و از طریق هر دستگاه هوشمند متصل به اینترنت در دسترس است. همچنین مدیریت تماس‌ها و مشاهده ریزمکالمات به‌آسانی از طریق پنل مدیریت انجام می‌شود. این ریزمکالمات و گزارش تماس‌ها به بررسی عملکرد کمپین‌های بازاریابی و عملکرد فردی هر یک از کارکنان کمک‌ می‌کند. آپدیت سیستم نیز به صورت لحظه‌ای و بدون نیاز به تجهیزات و هزینه اضافه قابل انجام است.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

اسکرول به بالا