تاثیر Social signal بر روی سئو

تاثیر Social signal بر روی سئو

از پارامترهایی که در سئو سایت بسیار موثر است. و جایگاه سایت را در موتورهای جستجو تغییر میدهد. Social signal ( سوشیال سیگنال ) میباشد.

سوشیال سیگنال درباره چیست؟

سوشیال سیگنال همان سیگنال شبکه های اجتماعی است. و به کارهایی گفته می شود. که مخاطبان در شبکه های اجتماعی، در رابطه با وبسایت مربوطه، انجام می دهند. که شامل موارد زیر میباشد.

  • Like
  • Comment
  • Share
  • Retweet

افزایش دریافت سیگنال از شبکه های اجتماعی نشانگر کیفیت دامنه سایت، و بالا بودن کیفیت محتوای سایت بوده. هنگامی که تعداد بازدیدکننده هایی که محتوای سایتی را لایک می کنند. به اشتراک می گذارند. بیانگر آن است. که کیفیت سایت مورد تایید و رضایت کاربر بوده. درکل؛ سوشیال سیگنال از فاکتورها و عوامل افزایش رتبه سایت در نتایج جستجوی موتور گوگل به شمار میرود.

تاثیر Social signal بر روی سئو

“برای آگاهی بیشتر و همچنین؛ خرید خط تلفن ویپ با وبوآپ در ارتباط باشید.🌐📞

ارتباط سوشیال سیگنال با سئو سایت

هر یک از فعالیت هایی که در شبکه های اجتماعی توسط کاربران صورت میگیرد. یک سیگنال میباشد. و بر اساس کمیت و کیفیت این سیگنال ها رتبه بندی سایت انجام می شود. فعالیت هایی که در قسمت سوشیال سیگنال انجام می شود. جزء سئو خارجی میباشند. بهتر است. بدانید که، سوشیال سیگنال عامل اصلی در رتبه بندی سایت ها نیست! و بطورکل؛ منظور از سیگنال شبکه های اجتماعی وارد کردن لینک سایت در قسمت BIO اینستاگرام، پیوندهای به اشتراک گذاشته شده در توییتر و فیس بوک بوده است.

دریافت سیگنال شبکه های اجتماعی چگونه است؟

ساختن و فعال کردن اکانت در شبکه های اجتماعی مثل؛ اینستاگرام، توئیتر و لینکدین و منتشر کردن پست های سایت و قرار دادن لینک سایت در این شبکه ها. میتوانید با نصب افزونه رایگان blog2social پست های خود را راحت تر در شبکه های اجتماعی منتشر کنید.

سئو کلاه سفید در سوشیال سیگنال

به روش هایی گفته می شود. که قوانین آن مطابق گوگل و در جهت رشد سایت است. در Social signal میتوان از روش های زیر استفاده کرد.

+استفاده از دکمه به اشتراک گذاری

اگر از وردپرس استفاده می کنید. افزونه Super socializer و یا add this را نصب کنید.

+قرار دادن دکمه CTA

دکمه CTA یا دعوت از بازدیدکننده ها برای به اشتراک گذاشتن مطالب و لینک سایت در شبکه ها بشکل لایک، کامنت، سیو و با به اشتراک گذاری میباشد.

+آپدیت و انتشار محتوای ترند

آپدیت بودن در شبکه های اجتماعی یکی از اصلی ترین روش هایی بوده. که باعث افزایش نرخ تعامل به ویژه در اکانت های عمومی می شود.

ابزار بررسی عملکرد Social signal در سایتتاثیر Social signal بر روی سئو

وب سایت blackhatlinks از بهترین ابزارهای بررسی میباشد. روش دیگر، استفاده از آدرس دیگری در سایت blackhatlinks Free Social Signal Checker است. این سایت در واقع یک اکستنشن برای مرورگر کروم میباشد. که بعداز نصب گزینه ای به مرورگر اضافه می شود. و می توانید برای مشاهده میزان سوشیال سیگنال هر صفحه وارد آیکون Buzzsumo شوید.

تاثیرات غیر مستقیم Social signal

  • افزایش نرخ کلیک
  • کاهش نرخ پرش سایت
  • بیشتر شدن زمان ماندگاری بازدیدکننده ها در سایت
  • افزایش بک لینک ها

بطور کل؛ سوشیال سیگنال تاثیر قابل توجهی بر محبوبیت یک سایت دارد. هرقدر تعامل مخاطبین با برند سایت مدنظر در شبکه‌های اجتماعی افزایش پیدا کند، کابران هم وبسایت مربوطه را بیشتر می‌شناسند.

✅برای “ خرید اسکای روم ” به این صفحه مراجعه کنید.✅

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

اسکرول به بالا