تاثیر استفاده از وی پی ان (VPN) بر روی سئو سایت

تاثیر استفاده از وی پی ان بر روی سئو سایت

در این آموزش از وبوآپ تصمیم گرفته ایم، به موضوع تاثیر استفاده از وی پی ان (VPN) بر روی سئو سایت بپردازیم. پس باما همراه باشید.

⭐برای بهره مند شدن از کد تخفیف اسکای روم میتوانید، از این صفحه اقدام نمایید.⭐

وی پی ان (VPN)

در سالهای اخیر امنیت کاربران و حفظ حریم شخصی آنها دلیل اصلی رواج VPN بین کاربران وب سایت ها بوده است. که باعث بروز مشکلاتی برای آنها گردیده است. اگر بخواهیم روش کار کردن VPN را بطور خلاصه توضیح دهیم باید گفتY وقتی کاربران سایت در یک سیستم VPN ثبت نام می کنند، یک اپلیکیشن را دانلود می کنند. و وقتی این اپلیکیشن اجرا می شود. کاربران سایت به سرور و به همان لوکیشنی که از قبل در اپلیکیشن انتخاب شده است وصل می شوند.

در ادامه نگاهی به تاثیر VPN بر روی سئو سایت خواهیم داشت.

تاثیر VPN بروی آمار گوگل آنالیتیکس:

گوگل آنالیتیکس ابزاری است. که از طرف گوگل معرفی شده. و با توجه به داده های افراد میزان ترافیک ورودی کاربر در سایت را نمایش می دهد. باتوجه به اینکه این پلتفرم از کوکی ها برای رصد کردن داده های افراد استفاده می کند. و تغییر لوکیشن یا IP نمی تواند مشکلی در کارکرد آن ایجاد کند، استفاده از VPN تاثیری بروی آمار گوگل آنالیتیکس در این بخش نخواهد داشت.

VPN روی جستجوی محلی و داده های جغرافیایی تاثیر دارد. چون داده های سایت برای مکان یابی مبتنی بر لوکیشن هستند. و تغییر IP در این مسئله دخالت دارد. کاربران با سرویس VPN نمی توانند مکان را از روی نقشه ها پیدا کنند. و عملا سایت جستجوی محلی خود را از دست می دهد.

به طور مثالY سایت یک فروشگاه در تهران باید جستجوی محلی را حتما در نظر داشته باشد. چرا که افراد در گوگل مپ یا سایر سرویس های مکان یابی گزینه های فروشگاه های نزدیک را انتخاب می کنند. و باید بتوانند به مسیر درست هدایت شوند. همچنینY برای برگزاری یک همایش در یک شهر خاص و بررسی اینکه چند نفر از بازدیدکنندگان سایت در شهر برگزاری همایش هستند. با وجود به استفاده از  vpn امکان استخراج این اطلاعات ممکن نمی باشد.

تاثیر VPN  بروی سرعت سایت:

VPN تاثیراتی روی سرعت سایت دارد. و این تاثیر به دلیل رمزگشایی و رمزدهی مجدد به کاربر ایجاد می شود. کاربر داده ای برای ورود به سایت ارسال می کند. و چون ازVPN استفاده کرده است. داده ی کاربر دریافت و به سرور وی پی انی ارسال می شود.VPN داده را دریافت و رمزگشایی و سپسY رمزدهی می کند. تا کاربر بتواند وارد سایت شود. این پروسه زمانبر باعث کاهش سرعت سایت می گردد. و  روی رنکینگ سایت تاثیر خواهد داشت.

تاثیر استفاده از وی پی ان بر روی سئو سایت

باتوجه به توضیحات بالا و بررسی تاثیرVPN بروی سئو سایت اگرچه استفاده ازvpn باعث امنیت بیشتری برای کاربران سایت می گردد. ولی با توجه به مشکلات احتمالی استفاده از آن توصیه نمیگردد.

⭐برای خرید کلاس آنلاین اسکای روم میتوانید، در این صفحه اقدام نمایید.⭐

 

 

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

اسکرول به بالا