تاثیر آمارگیر بر سئوی سایت چگونه است؟

تاثیر آمارگیر بر سئوی سایت چگونه است؟

این مقاله در خصوص؛ تاثیر آمارگیر بر سئوی سایت چگونه است؟ میباشد. برای اطلاعات بیشتر با وبوآپ همراه باشید.

“برای آگاهی بیشتر و همچنین؛ خرید خط تلفن ویپ با وبوآپ در ارتباط باشید.🌐📞


استفاده از  آمارگیر مناسب در سایت و آنالیز کردن درست اطلاعات کاربران، از مواردی میباشد. که می تواند در موفقیت و رشد یک سایت بسیار موثر باشد.

✅برای “ خرید اسکای روم ” به این صفحه مراجعه کنید.✅

تاثیر آمارگیر بر سئوی سایت

کار آمارگیر اطلاع رسانی از میزان بازدید کاربران بوده است. ولی درواقع؛ بررسی آمار بازدیدکنندگان و آنچه کاربران در سایت انجام میدهند. اهمیت بسیاری در تجزیه و تحلیل بهتر وضعیت سایت و نقاط ضعف و قوت آن دارد.

تاثیر آمارگیر بر سئوی سایت چگونه است؟

پارامتر های مهم در بررسی آمار سایت

همانطور که گفته شد. آمارگیر سایت اطلاعات فراوانی در اختیار مدیران سایت قرار می دهد. ولی باید اطلاعات لازم را درباره  پارامترهای آمار را برای بهبود به سایت بدانیم.

+تعداد بازدیدکنندگان

تعداد بازدیدکننده های یونیک و میزان بازدید صفحات، از موارد مهم در آمار سایت بوده است. اینکه بدانید، نرخ پرش سایت شما چند درصد بوده. و یا میانگین زمان حضور کاربران در سایت چقدر است. همه؛ نشان دهنده میزان موفقیت در بهبود تجربه کاربری (UX) بازدیدکنندگان میباشد.

+سایت های ارجاع دهنده

درصد ورودی سایت شما از گوگل یا دیگر سایت ها در آمارگیر، مشخص میکند. که وضعیت سئو سایت یا میزان موفقیت کمپین های تبلیغاتی ساخته شده چگونه است. باید کانال های اصلی ورود ترافیک به سایت خود را شناسایی کرده. و برای بهبود و تقویت آن هم برنامه ریزی کنید.

+صفحات خروجی

ورود بازدیدکنندگان به سایت شما، اولین قدم برای کسب درآمد میباشد. پس باید بتوانید نقاط ضعف سایت و صفحاتی که موجب خروج بازدیدکنندگان از سایت شما می شوند. را به خوبی شناسایی کنید. که این کار نیازمند بررسی دقیق آمار سایت و برخورداری از آمارگیر قوی میباشد. یکی از این تکنیک ها، استفاده از CTA یا فرم دعوت کننده برای دانلود کتاب الکترونیکی است. با روش قبل از خروج بازدیدکننده ایمیل او را دریافت میکنید. و در آینده می توانید آن را با استفاده از ایمیل مارکتینگ دوباره به سایت خود بازگردانید.

+انتخاب کلمات کلیدی مناسب

انتخاب عبارت ها و کلمات کلیدی مناسب، در رسیدن به موفقیت بسیار مهم و کارآمد بوده. اما بررسی آمار سایت برای تعیین نقش کلمات کلیدی، میزان ورودی روزانه از هر کلمه کلیدی و رتبه شما در نتایج گوگل برای هرکدام از آنها، تضمین کننده تداوم موفقیت شما میباشد. که فقط با بهره گیری از سیستم آمارگیر سایت قوی و کارآمد قابل دستیابی است.

تاثیر آمارگیر بر سئوی سایت چگونه است؟

برای بررسی آمار سایت باید چه کرد؟

ابتدا باید نصب آمارگیر قوی برای سایت با امکاناتی مناسب را در دستور کار قرار بدهید. حتما نیاز نیست. که هر لحظه آمار سایت خود را بررسی کنید. اما؛ گزارش های روزانه و هفتگی در مورد نحوه ورود بازدیدکنندگان به سایت شما و کلمات کلیدی تاثیر گذار بر آن اهمیت بالایی خواهد داشت.

تاثیر آمارگیر بر سئوی سایت چگونه است؟

گوگل آنالیتیکس

امروزه؛ ابزار گوگل آنالیتیکس به عنوان بهترین و پرطرفدارترین آمارگیر سایت به حساب می آید. که امکانات بسیار زیادی را در اختیار وبمستران و متخصصین سئو قرار می دهد. علاوه بر این ها، گوگل آنالیتیکس پیشنهادهایی برای بهبود وضعیت سایت مثل؛ افزایش سرعت سایت راه های افزایش ماندگاری کاربر در سایت و …. را ارائه می دهد. و همچنین؛ در آنالیتیکس مشاهده کردن زنده کاربران حاضر در سایت امکان پذیر میباشد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

اسکرول به بالا