بهترین افزونه های کش وردپرس کدام هستند؟

بهترین افزونه های کش وردپرس کدام هستند؟

کش وردپرس به معنی، بهبود عملکرد وبسایت و بالا آمدن سریع آن میباشد. اما کش در معنای لغوی یعنی، مجموعه کاملی از اطلاعات و داده‌ها که بطور موقت ذخیره شده‌اند. و در صورت نیاز می‌توان سریعا به آن‌ها دسترسی داشت.

چرا برای سایت به افزونه کش نیاز است؟

افزونه کش وردپرس بار سرورهای میزبان را کاهش میدهد. و عملکرد و کارایی سایت را افزایش. درواقع؛ بهبود عملکرد و سرعت وبسایت باعث جذب کاربران برای بازدید از سایت میشود. این موضوع برای موتورهای جستجو بسیار اهمیت دارد. گوگل سایت‌هایی را که دارای سرعت بالایی هستند. امتیاز میدهد.

همچنین می‌توانید، برای کسب اطلاعات بیشتر از صفحه “ خط تلفن آسیاتک ” استفاده کنید.

مزیت های افزونه کش وردپرسبهترین افزونه های کش وردپرس کدام هستند؟

  • سرعت وبسایت را افزایش می‌دهد.
  • در جذب کاربران بسیار موثر است.
  • باعث کاهش استفاده از منابع اصلی سرور می‌شود.
  • سئو سایت را ارتقا میدهد.
  • افزونه کش وردپرس پارامتر زمان را در صفحات سایت کاهش می‌دهد.

بهترین افزونه‌ های کش وردپرس

افزونه‌های بسیاری در این مورد بوجود آمده اند. که چنتا از بهترین های کش وردپرس را برای شما در این بخش معرفی خواهیم کرد.

 

1- افزونه WP Rocket

افزونه کش وردپرس پولی میباشد. که رابط کاربری ساده و قابل تنظیم دارد. از سرعت بالایی برخوردار بوده. و در مدت زمان کوتاهی باعث بهبود عملکرد سایت میشود. این افزونه برای وب سایت‌های فروشگاهی که نیازمند سرعت بارگذاری بالا هستند. بسیار کارآمد است.

بهترین افزونه های کش وردپرس کدام هستند؟

2- Cache Enabler

این افزونه کاملاً رایگان بوده. برای وبسایت‌ های فروشگاهی و وبلاگ‌ هایی که از تصاویر زیادی در محیط کاربری استفاده می کنند. بسیار کارآمداست. همچنین؛ دارای تنظیمات بسیار ساده ای میباشد.

بهترین افزونه های کش وردپرس کدام هستند؟

3- Comet Cache

در دو نسخه رایگان و PRO عرضه شده. قابلیت اتوماسیون آن بسیار حائز اهمیت است. و تنها با یکبار تنظیم، از کش وبسایت آسوده خطر هستید. کش این افزونه بر روی همه پیج های سایت مانند؛ پست‌، برگه، دسته‌بندی‌ و تگ‌ ها انجام می‌شود.

بهترین افزونه های کش وردپرس کدام هستند؟

4- W3 Total Cache

این افزونه بسیار رایج بوده. و کارایی بی‌نظیری دارد. اما کار با آن کمی پیچیده بوده. قابلیت انطباق با CDN را داشته. و همین مزیت قابلیت استفاده کاربران را بر روی دستگاه‌های موبایل فراهم می کند.

بهترین افزونه های کش وردپرس کدام هستند؟

5- WP Super Cache

از محبوب‌ترین افزونه‌های کش وردپرس است. و برای بهبود سرعت وبسایت استفاده میشود. دارای چند حالت انتخابی برای کاربران بوده. که از این حالات Simple Mode و  Expert Mode میباشد. و برای کاربران ساده و حرفه ای وردپرس طراحی شده است.بهترین افزونه های کش وردپرس کدام هستند؟

6- Hyper Cache

برای سرورهای معمولی و حرفه‌ای مناسبی میباشد. بصورت رایگان عرضه شده. و از قابلیت‌های ویژه‌ای برخوردار است. مهم‌ترین ویژگی آن این است. که به سادگی نصب می‌شود.

7- Swift Performance

افزونه کش وردپرس جدیدی میباشد. که سرعت بسیار بالایی دارد. و می توان از طریق آن اقدام به پیش بارگیری کش، بهینه سازی پایگاه داده، کوچک سازی، فشرده سازی و همچنین کشینگ مرورگر نمود.

بهترین افزونه های کش وردپرس کدام هستند؟

9- افزونه WP-Optimize

این افزونه در دو نوع رایگان و پرمیوم وجود دارد. و با پاک کردن دیتابیس و فشرده سازی تصاویر، سرعت سایت را افزایش می‌دهد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

اسکرول به بالا