اهمیت ایمیل مارکتینگ را جدی بگیرید!

اهمیت ایمیل مارکتینگ را جدی بگیرید!

با درود فراوان خدمت همراهان عزیز و همیشگی وبوآپ🌸 همراه شما هستیم، با آموزش دیگری درباره؛ اهمیت ایمیل مارکتینگ را جدی بگیرید!

⭐برای بهره مندشدن از کد تخفیف اسکای روم میتوانید، از این صفحه اقدام نمایید.⭐


ایمیل مارکتینگ (فرستادن ایمیل تبلیغاتی)

احتمالاً؛ تا به حال زیاد شنیده‌اید که بگویند “ایمیل دیگر مرده است.”  خب خیلی‌ها چنین تصوری دارند. و جالب اینجاست که خودشان هم همچنان به استفاده از ایمیل ادامه می‌دهند. همانطور که 5 آماری که در اینفوگرافیک زیر می‌آید به شما نشان می‌دهد، ایمیل همچنان یکی از ارزشمندترین کانال‌های بازاریابی دیجیتال برای شرکت‌ها است. و حتی مشتریان نیز آن را ترجیح می‌دهند. پس چرا بازاریابان آن طور که بایدا این رسانه را جدی نمی‌گیرند؟ شاید وقت آن رسیده که همۀ ما در نگرش خود کمی تغییر ایجاد کنیم. و شروع به ارسال ایمیل‌های تبلیغاتی کنیم.

اهمیت ایمیل مارکتینگ را جدی بگیرید!


پنج آمار قابل توجه که اهمیت بازاریابی با ایمیل رو اثبات می کند!

۷۲% از مصرف کنندگان بهتر میدانند؛ که شرکت ها از راه ایمیل با آن ها در رابطه اند تا کانال های دیگر. برگشت سرمایه (ROI) ایمیل مارکتینگ ۳۲ به ۱ بوده. و از بقیه رسانه های دیجیتال بیشتر است. ایمیل با استفادۀ %۹۸ از کاربران نت پرطرفدارترین فعالیت آنلاین میباشد.

ایمیل، پرکاربردترین منبع اطلاعات بازاریابی واسه تحلیل گران است.. و %۴۱ از کار و کاسبی های جهانی از اطلاعات مربوط به کمپـینای ایمیل مارکتینـگ خود واسه شناخت مشتریان استفاده می کند. ۹۰% ایمیل ها به دست مخاطبان مورد نظر خود می رسند. ولی؛ تـنها %۲ از کـاربران فـیسبوک پـست های شما را در دیوارشان می بینند.

اهمیت ایمیل مارکتینگ را جدی بگیرید!


اهمیت طراحی ایمیل مارکتینگ

طراحی ایمیل مارکتینگ می تواند، در کسب و کارتان موثر باشد. ایمیل مارکتینگ در واقع بازاریابی درست و مناسب از طریق ایمیل می باشد. که اگر اصول و قواعد آن را به خوبی بلد باشید، می توانید کاربران بیشماری را به برند خود جذب کنید. و حتی آن ها را به شتریان و کاربران ثابت و همیشگی خود تبدیل کنید.

اهمیت ایمیل مارکتینگ را جدی بگیرید!

ایمیل مارکتینگ یکی از راه های موثر و قوی در عرصه دیجیتال مارکتینگ می باشد. اینکه شما بدانید؛ کی و چه موقع و حتی چه مطالبی را باید برای کاربران خاص خود بفرستید، بسیار در جذب کاربر به شما کمک خواهد کرد. همچنین؛ اگر کاربران خود را بهتر و بیشتر بشناسید می توانید، آن ها را به مشتریان جدی خود تبدیل کنید.

نوع متن، نوع تبلیغات آن، طراحی داخلی ایمیل، زمان فرستادن و همچنین شناخت کاربران همه و همه در داشتن کسب و کار دیجیتالی موفق تاثیر گذار خواهد بود. به این ترتیب طراحی ایمیل مارکتینگ را باید حتما جدی گرفت.


⭐برای خرید کلاس آنلاین اسکای روم میتوانید، در این صفحه اقدام نمایید.⭐


 

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

اسکرول به بالا