انتقال تماس از راه دور (Call Forwarding) چیست؟

انتقال تماس از راه دور (Call Forwarding) چیست؟

این مقاله؛ در خصوص انتقال تماس از راه دور (Call Forwarding) چیست؟ بوده. برای آگاهی بیشتر از این موضوع، همراه وبوآپ باشید.

همچنین می‌توانید، برای کسب اطلاعات بیشتر از صفحه “ خط تلفن آسیاتک ” استفاده کنید.


درباره Call Forwardingانتقال تماس از راه دور (Call Forwarding) چیست؟

قابلیت انتقال تماس از راه دور میباشد. که با عنوان RCF نیز شناخته میشود. به مدیران و کارمندان این امکان را می‌دهد. تا سریعا تماس‌ها را به شماره‌ های جدید ارسال کنند. و به تماس مشتریان نیز، همیشه پاسخ بدهند.

✅برای “ خرید اسکای روم ” به این صفحه مراجعه کنید.✅

انتقال تماس از راه دور

انتقال تماس از راه دور به مشاغل کمک می‌کند. تا به آسانی شماره تلفن سازمانی را بر روی شماره جدیدی مثل؛ شماره تلفن همراه کارمندان تنظیم کنند. تا کارمندان بتوانند در هر مکانی به تماس‌های مشتریان پاسخ دهند. زمانی که؛ مشاغل به یک سیستم تلفن کارآمد با قابلیت انتقال تماس مجهز شود،. حتی اگر تعداد کارمندان در دفاتر محدود باشد. هیچ تماسی را از دست نخواهید داد. چون در صورت عدم پاسخگویی یک اپراتور، تماس به اپراتور دیگری منتقل می‌شود.

انتقال تماس چه مزیتی برای مشاغل دارد؟

قابلیت انتقال تماس (Call Forwarding) برای مشاغل کوچک و استارتاپ‌ها که ممکن است.نیروی دورکار داشته باشند. و همچنین مشاغل بزرگی که در نقاط مختلف کشور دارای شعب و دفاتر هستند، بسیار کارآمد است. و در دسترس بودن، تجارت را افزایش داده. وعملکرد سازمان در پاسخگویی به مشتریان را بدون پرداخت هزینه اضافه برای استفاده از سخت‌افزارها و تجهیزات افزایش می‌دهد.

انتقال تماس از راه دور (Call Forwarding) چیست؟

+ دسترسی همیشگی مشتریان

مشتریان شما همیشه به شما دسترسی دارند. حتی زمانی کارمندان از محل کار رفتند. و یا دفتر بسته است. تماس‌ های ورودی به مرکز تماس یا دفتر دیگر شما ارسال می‌شود، یا تماس‌ها مستقیماً به دستگاه‌های متصل به اینترنت کارمندان مثل؛ کامپیوتر یا تلفن همراه آن‌ها با استفاده از فناوری VoIP هدایت می‌شوند. حتی میتوانید؛ با استفاده از قابلیت انتقال تماس (Call Forwarding) در سیستم تلفن ویپ، قوانینی را برای انتقال تماس نیز معین کنید.

+ پاسخگویی مناسب به مشتریان

همچنین؛ مشتریان خارجی با انتخاب زبان خود، بدون نیاز به شماره‌گیری، مستقیما به اپراتور آشنا با آن زبان منتقل می‌شوند. در صورتی‌ که تماس‌ گیرنده به مکالمه با واحد دیگری نیاز داشته باشد، به‌راحتی می‌توانید او را به داخلی‌های دیگری حتی در سایر دفاتر خود منتقل کنید.

+ انعطاف‌ پذیری بالا

سازمان‌ ها با مشتریان از طریق تلفن‌های رومیزی، تلفن‌های هوشمند، پنل تحت وب در ویندوز و macOS و اپلیکیشن گوشی‌های هوشمند با مشتریان خود در ارتباط هستند. انتقال تماس از راه دور به راحتی در هر یک از این فناوری های ارتباطی، حتی در تلفن ثابت در دسترس است.

این انعطاف‌پذیری در دسترسی به تماس‌های سازمانی، به شما این فرصت را می‌دهد. تا به راحتی با اتصال به اینترنت، از طریق لپ‌تاپ، تبلت و تلفن همراه در هر مکانی که هستید، به تماس‌های کاری پاسخ دهید.

+ عدم نیاز به سخت‌ افزار جدید

امروزه بسیاری از مشاغل مخصوصا؛ استارتاپ‌ها از سیستم تلفن VoIP بر بستر فناوری Hosted PBX استفاده می‌کنند. این سرویس مبتنی بر ابر بوده. و به تجهیزات و سرور نیازی ندارد. بسیاری از ارائه‌دهندگان سیستم تلفن سازمانی ابری، قابلیت تماس از راه دور را به‌صورت رایگان ارائه می‌دهند. بنابراین همه تنظیمات موردنیاز در سمت ارائه‌دهنده خدمات وجود دارد. و شما برای افزودن امکانات جدید مانند انتقال تماس نیازی به نصب سخت‌افزار جدید ندارد.

انتقال تماس از راه دور (Call Forwarding) چیست؟

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

اسکرول به بالا