امکانات نسل جدید تلفن‌ های سازمانی

امکانات نسل جدید تلفن‌ های سازمانی

این مقاله؛ در خصوص امکانات نسل جدید تلفن‌ های سازمانی میباشد. برای آگاهی بیشتر از این موضوع، همراه وبوآپ باشید.

همچنین می‌توانید، برای کسب اطلاعات بیشتر از صفحه “ خط تلفن آسیاتک ” استفاده کنید.


تلفن‌ های سازمانی

توسعه‌ Cloud-based تأثیر زیادی بر حوزه‌ی کسب‌وکار داشته است. بسیاری از شرکت‌ها هنوز نتوانسته‌اند. به این فضا و روش‌های جدید ارتباطی اعتماد کنند. و هنوز از روش‌های پرهزینه و ناکارآمد مثل؛ شبکه‌های PSTN، سیم‌های مسی و کابل‌های درهم‌پیچیده استفاده می‌کنند.

راه­کار جدید برقراری ارتباط

تلفن‌ های سازمانی راهکاری جدید، هوشمند و یکپارچه براساس فضای ابری در جهت غنی‌سازی راه‌های ارتباطی میباشد. که از طریق یک پلتفرم امن و قابل‌اعتماد به راحتی، کار تیمی و ارتباط مؤثرتر کمک می‌کند. این سیستم بر خلاف PBX های سنتی که بر روی یک سیستم عامل اختصاصی و محدود عمل می کنند. بر اساس ویژگی های نرم افزاری با قابلیت توسعه و با استفاده از زیرساخت و سخت افزارهای قدرتمند پایه‌گذاری شده است.

کیفیت

تلفن‌ سازمانی علاوه بر دارا بودن تمامی ویژگی‌ها و امکانات یک PBX Hosted، مجموعه‌ای از ابزارهای ارتباطی در سطح استاندار جهانی را ارائه می‌کند.

نصب و راه‌اندازی ساده  

نصب و راه‌اندازی این سیستم تلفن‌ سازمانی بسیار آسان بوده. پس از راه‌­اندازی سرویس در صورت بروز هرگونه سؤال و ابهام فقط کافیست، به مستندات و دستورالعمل­‌های استفاده از سرویس مراجعه کنید.

دسترسی آسان

این تلفن‌ سازمانی برای برقراری تماس صوتی و تصویری (Voice and video calls) با بالاترین کیفیت و همچنین بهره‌بری از ابزارهای ارتباطی متنوع از طریق آی‌پی فون‌ها (IP phone)، پنل وب و از طریق مرورگرها (WebRTC) و امکان استفاده در دسکتاپ کامپیوترهای شخصی و همچنین سافت‌فون (soft phone)  قابل‌دسترسی و مدیریت است.

آی‌پی فون‌ها قابلیت دریافت صدای آنالوگ و تبدیل و انتقال آن روی بستر شبکه و بالعکس را دارند. و به‌ دلیل استفاده از کدک‌های گوناگون، کیفیت و شفافیت صدای بسیار بالایی را در اختیار کاربر قرار می‌دهند. اگر مشتری به هر دلیلی تمایل به خرید گوشی‌های آی‌پی فون نداشته باشد. بهترین راه استفاده از سافت‌فون soft phone یا دسترسی از طریق ‌ پنل وب و مرورگرها (WebRTC) است.

✅برای “ خرید اسکای روم ” به این صفحه مراجعه کنید.✅

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

اسکرول به بالا