الگوریتم EAT گوگل کارایی همانند؛ مغز انسان دارد. و فاکتورهایی که برای انسان مهم و رضایت بخش است. را شناسایی می کند. در ادامه بیشتر درباره این الگوریتم توضیح خواهیم داد.
الگوریتم E–A–T چیست؟
EAT کوتاه شده کلمات Expertise به معنی تخصص، Authoritativeness یعنی اعتبار و Trustworthiness به معنای اعتماد پذیری میباشد. با داشتن اعتبار محتوا، تخصص و مهارت در محتوای یونیک به نوشته شدن، محتوای با کیفیت کمک می کند.
همچنین میتوانید، برای کسب اطلاعات بیشتر از صفحه “ خط تلفن ثابت آسیاتک ” استفاده کنید.
+تولید محتوای با کیفیت Expertise
- توجه به جستجوی کاربران
- بررسی هدف جستجو مخاطبین
- برقراری تعادل بین ساده و عمقی بودن موضوع
+Authoritativeness (اعتبار)
زمانی می توانید از داشتن تخصص اطمینان داشته باشید. که دیگران این موضوع را تایید کنند. یعنی زمانی که شخصی اسم حوزه یا کار مشخصی را جستجو کند. و دیگران شما را معرفی کنند. به این معنی است. که یک اعتبار به دست آورده اید. با انجام این موارد میتوانید اعتبار بدست آورید.
- گرفتن بک لینک
- منشن بدون لینک
- استفاده از شبکه های اجتماعی
+Trustworthiness (اعتماد پذیری)
برای جلب اعتماد گوگل در بیشتر موارد فعالیت های چند ماهه کافی نیست. و باید مدت طولانی اقداماتی که منجر به افزایش اعتماد گوگل می شود. را انجام دهید. ازجمله:
- سایت های وبلاگی
- فروشگاهی
- نوشتن قوانین و مقررات
علت اهمیت الگوریتم E-A-T در سئو سایت چیست؟
اگر سایت اعتبار، تخصص و اعتماد پذیری مناسبی نداشته باشد. گوگل سایت دیگری را جایگزین آن می کند. گوگل هم با استفاده از الگوریتم E-A-T می تواند وارد مغز انسان شود. یعنی؛ تشخیص می دهد. چه فاکتورهایی برای انسان مهم بوده. به این شیوه خود را از یک موتور جستجوگر به یک موتور جستجوگر انسانی تبدیل می کند. هدف اصلی گوگل هم از این کار، تجربه کاربری مطلوب برای کاربران میباشد.
روش های مناسب برای جلب رضایت الگوریتم EAT
گوگل برای جلب رضایت کاربران همواره تلاش میکند. و از الگوریتم های جدید و پیشرفته تری رونمایی می کند. همانند الگوریتم E-A-T. در ادامه راهکارهای کاربردی برای جلب رضایت این الگوریتم را معرفی خواهیم کرد.
1- نوشتن محتوای کامل و جامع
2- محتوای صحیح در قسمت درباره ما
3- معرفی نویسنده
4- افزایش اعتماد با برند سازی
5- گرفتن بک لینک
برای “ خرید اسکای روم ” به این صفحه مراجعه کنید.