الگوریتم ماه عسل گوگل چیست؟

الگوریتم ماه عسل گوگل چیست؟

در این پست به الگوریتم ماه عسل گوگل چیست؟ می پردازیم.

همچنین می‌توانید، برای کسب اطلاعات بیشتر از صفحه “ خط تلفن اینترنتی ” استفاده کنید.

الگوریتم ماه عسل گوگل یا Google Honeymoon

الگوریتم ماه عسل گوگل یک واکنش نسبت به صفحات جدید و تازه منتشر شده در سایت میباشد. گوگل برای چندروز صفحات تازه تاسیس شده سایت را در صفحه اول گوگل و در نتایج اولیه قرار می دهد. و بعد از مدتی آن صفحه به جایگاه اصلی اش مثل 5 یا 6 بر می گرداند.

✅برای “ خرید اسکای روم ” به این صفحه مراجعه کنید.✅

الگوریتم ماه عسل گوگل چیست؟

نحوه عملکرد الگوریتم ماه عسل چگونه است؟

گوگل مدت زمان مشخصی را تعیین نکرده است. ولی عده ای از سئو کاران براساس تجربه های خود بر این باورند. که یک روز بعداز انتشار محتوای جدید در سایت، الگوریتم ماه عسل فعال شده. و آن صفحه جدید سایت به صفحه اول گوگل می رود. یک هفته سایت در صفحه اول گوگل قرار میگیرد. و بعد به صفحات بعدی منتقل می شود. تمام صفحات سایت درگیر عملکرد الگوریتم ماه عسل گوگل نمی شوند! بلکه فقط صفحاتی از سایت که دستخوش تغییر می شوند. که محتوای سئو شده داشته باشد.

علت رخداد ماه عسل گوگل؟

الگوریتم ماه عسل برای بررسی کیفیت محتوای جدیدی که تازه منتشر شده است. شروع به کار می کند. البته به این معنی نیست. که الگوریتم های دیگر گوگل متوجه بررسی کیفیت محتوا نشود. مثلا؛ الگوریتم های پاندای گوگل و الگوریتم رنک برین که در سال 2010 معرفی شدند. و شروع به کار کردند. و کیفیت صفحات سایت و محتوا را بررسی میکنند. عملکرد الگوریتم ماه عسل کمک می کند. که مخاطبان گوگل کیفیت محتوای سایت را ببینند. و بسنجند. یعنی؛ این الگوریتم از بازدیدکنندگان برای بررسی کیفیت محتوا کمک می گیرد.

الگوریتم ماه عسل برای محتوای جدید یک فرصت ایجاد می کند. تا مخاطبان آن را در صفحه اول گوگل ببینند. زمانی که محتوا در گوگل دیده شود. و کاربران زیادی تا مدت یک هفته روی سایت کلیک کنند، گوگل متوجه اعتبار آن محتوای صفحه می شود. اما ممکن است. وقتی کاربر وارد سایت شود. و به دلایلی مانند؛ جذاب نبودن محتوا از سایت خارج شود. که باعث افزایش نرخ پرش و نشانه عدم رضایت کاربر است. به همین علت است. که گوگل با توجه به رفتار بازدیدکنندگان قضاوت منصفانه ای برای رتبه جدید سایت در نظر می گیرد.

الگوریتم ماه عسل گوگل چیست؟

تفاوت الگوریتم Honey moon با الگوریتم Sand Box

وقتی که سایتی تازه طراحی شده. و شروع به کار می کند. اطلاعات و محتوای آن در دیتابیس گوگل ایندکس می شود. و بعد گوگل آن را درون الگوریتم سند باکس که جعبه شنی نام دارد. وارد می کند. الگوریتم سند باکس حتی اگر که فعالیت های مفید داشته باشید. هم به سایت اجازه رتبه گرفتن نمی دهد. به این علت که؛ ابتدا 3 تا 6 ماه بررسی می کند. تا مطمئن شود. که این سایت برای کلاهبرداری، تبلیغات اسپم یا تبلیغات نامناسب راه اندازی نشده است. اما الگوریتم ماه عسل هم به مدت کمتری روی سایت سایت را بررسی می کند. و هم دیده شدن سایت و رتبه گرفتن به شیوه دائمی را می دهد.

تاثیر آپدیت الگوریتم ها روی سایت چیست؟

هنگامی که گوگل الگوریتم جدیدی را معرفی می کند. وبمستران و سئوکاران نگران می شوند. زمانی که الگوریتم های هوش مصنوعی گوگل آپدیت می شوند. معمولا؛ رتبه بعضی از سایت ها دچار تغییر می شود. و ممکن بوده. کاهش بیابد. اما اگر که سایت خطایی نداشته باشد. و لینک سازی اسپم نداشته باشید. و محتوای تکراری نباشد. حتی آپدیت شدن الگوریتم ها هم رتبه سایت را کم نمی کند. و حتی اگر افت رتبه هم داشتید، وقتی گوگل سایت را بررسی کند. دوباره رتبه قبلی را به شما می دهد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

اسکرول به بالا