افزایش فروش سازمانی با تلفن VoIP

افزایش فروش سازمانی با تلفن VoIP

این مقاله در خصوص؛ افزایش فروش سازمانی با تلفن VoIP میباشد. برای اطلاعات بیشتر با وبوآپ همراه باشید.

“برای آگاهی بیشتر و همچنین؛ خرید خط تلفن ویپ با وبوآپ در ارتباط باشید.🌐📞


بطور معمول؛ ارتقای سیستم‌ به فناوری های بروز، هزینه‌ بر است. و بسیاری از سازمان‌ ها از این تغییرات دوری می‌کنند. با گسترش سیستم تلفن VoIP، به علت اینکه بر بستر Hosted PBX کار می‌کند. احتیاج به خرید تجهیزات و سرور از بین رفته. این سیستم علاوه بر مزایایی که برای مراکز تماس دارد. در فروش سازمان‌ها هم بسیار تاثیرگذار میباشد.

⭐برای کد تخفیف اسکای روم به این صفحه مراجعه کنید.⭐

سیستم تلفن VOIP و کارایی آن؟

در این سرویس هیچ شبکه جدایی برای رسیدگی به تماس‌ ها وجود نداشته. و همه تماس‌های صوتی از طریق اینترنت انجام می‌شود. در سرویس VoIP، اگر خدمات Hosted PBX را انتخاب کنید، نصب آن ساده تر بوده. و تمام خدمات و نیاز های ان توسط ارائه‌دهنده بر بستر ابر فراهم می‌شود.

سیستم تلفن VoIP با تبدیل بسته صوتی به بسته‌های داده دیجیتال کار می‌کند. این بسته‌ های داده صوتی در سیستم VoIP از طریق اینترنت منتقل می‌شوند. و به همین علت تماس‌ها بر بستر VoIP در مقایسه با روش‌های سنتی بسیار ارزان‌تر است. و تمامی تماس‌های درون‌شبکه‌ای رایگان میباشد.

مزایای VoIP در افزایش فروش سازمانی

سیستم VoIP از محبوب‌ترین راه ها برای کاهش هزینه‌های سازمانی میباشد. و همچنین، افزایش فروش سازمان با تلفن VoIP نیز امکان‌پذیر است.

۱. فروش نامحدود

سیستم تلفن VoIP به آسانی با سیستم‌های CRM و ERP ادغام شده. و وقتی مشتری با مرکز تماس شما تماس می‌گیرد، نماینده به راحتی می‌تواند سابقه خرید و خدمات او را مشاهده کند. و از این اطلاعات برای فروش محصولات و خدمات مختلف به مشتریان موجود استفاده کنند.

۲. گسترش فروش در بازار جدید

با استفاده از سیستم VoIP، بدون نیاز به دفتر فیزیکی می‌توانید در هر بازاری فعالیت کنید. تلفن ثابت سازمانی ابری با حذف محدودیت‌های جغرافیایی این امکان را به شما داده تا با داشتن شماره تلفن‌های مجازی و بدون وابستگی به خطوط تلفن، از تلفن سازمانی خود در هر مکانی استفاده کنید. همچنین میتوانید، از یک سرشماره سازمانی برای تمام شعب و دفاتر و همچنین تمامی نیروهای فروش خارج از سازمان استفاده کنید.

۳. مشاغلی با ظاهری بزرگتر و حرفه‌ ای‌‌ تر

سیستم تلفن VoIP با امکاناتی همچون؛ تلفن گویا و پاسخگویی خودکار می‌تواند کسب‌وکار شما را بزرگ‌تر از آنچه هست نشان دهد. بسیاری از مشتریان ترجیح می‌دهند. تا با سازمان‌های بزرگ فعالیت کنند. سیستم تلفن گویا (IVR) این امکان را برای مشاغل و بخصوص استارتاپ‌ها فراهم می‌کند. تا شرکت کوچک و حتی خانگی خود را بزرگتر از آنچه هست نشان دهند.

۴. حفظ مشتریان

حفظ مشتریان فعلی، هزینه کمتری نسبت به جذب مشتریان جدید دارد. با ارائه پیشنهادات و تخفیف‌های شخصی به مشتریان فعلی خود، آن‌ها را به مشتریان وفادار برند خود تبدیل کنید. مشتریان فعلی خود را با شماره تلفن آنها شناسایی کرده. و تخفیف‌های ویژه تلفنی را ارائه دهید. سیستم VoIP با ادغام با ابزار CRM این امکان را  فراهم کرده است.

5. کاهش تماس‌ های از دست رفته

سیستم تلفن ابری VoIP به شما کمک کرده. تا تماس ها را از دست ندهید. و در هر مکانی که هستید، از طریق تلفن همراه یا کامپیوتر به تماس‌ها دسترسی داشته باشید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

اسکرول به بالا