اصلاحات رایج در UCaaS

اصلاحات رایج در UCaaS

این مقاله؛ در خصوص اصلاحات رایج در UCaaS بوده. برای آگاهی بیشتر از این موضوع، همراه وبوآپ باشید.

همچنین می‌توانید، برای کسب اطلاعات بیشتر از صفحه “ خط تلفن آسیاتک ” استفاده کنید.


درباره UCaaS بدانید!

امروزه؛ سیستم‌های تلفنی UCaaS یا همان، ارتباطات یکپارچه که جزئی از سرویس و ترکیبی از ویژگی‌ های تماس صوتی، تصویری و نوشتاری است. ارتباطات سازمانی را تسهیل کرده است. Unified Communications as a Service سرویس ارتباطی سازمانی بوده. که امکان اتصال از طریق پلتفرم واحد را فراهم می‌کند. هدف کلی از این سرویس هموارسازی، بهبود و اطمینان از اتصال کارآمد در داخل و خارج از سازمان میباشد.

✅برای “ خرید اسکای روم ” به این صفحه مراجعه کنید.✅

UCaaS چه اهمیتی برای کسب و کارها دارد؟

به دلیل اینکه؛ UCaaS مبتنی بر ابر است. بسیار مقرون به صرفه بوده. UCaaS به مراکز تماس و مشاغل مشتری محور کمک می‌کند. تا روند ارتباطی خود را با استفاده از سرویس VoIP در لحظه بهبود بخشند. برخلاف تلفن سنتی، UCaaS فرآیند نصب و نگهداری را به خارج از سازمان منتقل کرده. و منجر به کاهش زمان نصب و راه‌اندازی سرویس می‌شود. همچنین، انعطاف‌پذیری بالای این سرویس ابری برای مشاغلی که در حال رشد هستند. انتخاب مناسبی میباشد. و می‌توان به آسانی تعداد داخلی و امکانات متعدد را با تغییر در اندازه سازمان، تغییر داد.

اصلاحات رایج در UCaaS

علت محبوبیت UCaaS در چیست؟

در زمانی هستیم. که تقریبا هر ابزاری با اینترنت کار می‌کند. و همینطور، مشاغل به طور افزاینده ای به خدمات ابری روی آورده اند. این اعتماد و محبوبیت به دلیل ماهیت مقیاس‌پذیر و انعطاف پذیر UCaaS بوده. که کسب و کارها را به خود جذب می‌کند. برخی دیگر از ویژگی‌ های این سرویس عبارتند از:

  • انتقال و به اشتراک‌گذاری فایل‌
  • سازگاری با iOS و Android
  • فکس آنلاین
  • نظارت و کنترل تماس‌
  • سیستم گزارش‌دهی
  • ضبط تماس
  • صندوق صوتی
  • تلفن گویا یا IVR

اصطلاحات متداول در UCaaS

برای استفاده از UCaaS جهت بهتر شدن در کسب و کار خود لازم است. با اصطلاحات متداول آن نیز، آشنا شوید.

۱. VoIP

پروتکل انتقال صوت از طریق اینترنت (VoIP)، تماس صوتی را آسان می‌کند. این سرویس از اتصال باند پهن اینترنت استفاده کرده. و به خطوط تلفن فیزیکی نیازی ندارد. VoIP انعطاف‌پذیری بالایی را ارائه می‌دهد. چون؛ می‌توان از طریق وب با هر دستگاهی تماس برقرار کرد.

۲. PBX

مخفف عبارت Private Branch Exchange بوده. سیستم تجاری ارتباطات سازمانی میباشد. که تماس‌ها را هدایت کرده. و سوئیچینگ بخش‌های مختلف درون سازمان‌ها را ممکن می‌سازد.

3SLA (توافق نامه سطح خدمات)

وقتی ارائه‌دهنده‌ ای را برای تامین کالا یا خدمات انتخاب می‌کنید، توافق نامه‌ای را در قرارداد منعقد می‌کند. که تضمین می‌کند؛ تا خدمات را با استاندارد یا کیفیت خاصی به شما ارائه دهد.

اصلاحات رایج در UCaaS

4. BYOD

BYOD یا “دستگاه خود را بیاورید” سیاستی بوده. که به کارمندان اجازه می‌دهد دستگاه خود را به محل کار بیاورند.

5. QoS (کیفیت خدمات)

به فناوری اشاره دارد. که اعتبار و قابلیت اعتماد کاربران را برای اجرای روان ترافیک UCaaS از طریق شبکه تضمین می‌کند. هدف اصلی فناوری QoS محافظت از داده‌ها در لحظه با بالاترین اولویت میباشد.

6. DID (شماره‌گیری مستقیم به داخلی)

شماره DID یا “شماره گیری مستقیم داخلی” سرویسی است. که همراه با سیستم تلفن ابری ارائه می‌شود. و توسط شرکت‌های مخابراتی ارائه می‌شود. با شماره DID، تماس گیرندگان به جای قرار گرفتن در صف، مستقیماً به داخلی موردنظر خود متصل می‌شوند.

7. سافت‌فون (Softphone)

تلفن نرم‌ افزاری که؛ دقیقاً مانند تلفن‌های رومیزی، اما از طریق سیستم کامپیوتری کار می‌کند. با ویژگی‌هایی مانند صفحه شماره‌گیری، بی صدا کردن، انتقال تماس و غیره ، تلفن نرم افزاری مشابه تلفن سنتی عمل می‌کند. با این تلفن می‌توانید از طریق درگاه UCaaS تماس بگیرید.

اصلاحات رایج در UCaaS

8. پیام‌رسانی یکپارچه (UM)

پیام‌رسانی یکپارچه مجموعه‌ای از تمام سرویس‌های ارتباطی از جمله صندوق پستی صوتی، پیام تصویری، پیام کوتاه و غیره است. این ویژگی به کاربر امکان می‌دهد تا پیام‌ها را از طریق هر دستگاهی ارسال کند و محدودیت یک سیستم را از بین ببرد.

 

 

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

اسکرول به بالا