استریسک بهتر است یا سیسکو؟

استریسک بهتر است یا سیسکو؟

این مقاله در خصوص؛ استریسک بهتر است یا سیسکو؟ میباشد. پس با وبوآپ همراه باشید.

“برای آگاهی بیشتر و همچنین؛ خرید خط تلفن ویپ با وبوآپ در ارتباط باشید.🌐📞


استفاده از ویپ بسیار وسیع است. از تماس سانترال داخلی خود به داخلی همکار در اتاق کناری تا روشن کردن ماشین با صدای خود، در حیطه وظایف ویپ میباشد.

خدمات عمومی:

می توانید با یک محصول کدباز آغاز کنید. و در وصرت موفق بودن کار خود را با چند برنامه نویس؛ گسترش دهید. آیا خبر دارید که؛ Viber یک پروژه ساده بوده؟! می دانید که Skype از همان ابتدا خودش برنامه های مورد نیاز را تولید می کرد. و از محصولات تجاری استفاده نکرد!! اگر به فکر همچین محصولی هستید. سراغ کدباز ها بروید. امکانات بینظیر تلفنی Asterisk به همراه قدرت سوئیچینگ تلفنی SER و کمی متخصص و برنامه نویس و یک ایده عالی میتواند، شما را میلیاردر کند.

سیستم تلفنی (سانترال): 

اگر به دنبال یک سیستم تلفنی حرفه ای برای شرکت خود هستید. و یا می خواهید در این حرفه فعالیت کنید. و پروژه های بزرگ بگیرید. 

استریسک بهتر است یا سیسکو؟

+بحث اول:

اگر دنبال یک سیستم تلفنی برای سازمان خود هستید. هم سیستم های تجاری و هم کدباز برای شما وجود دارد. در مورد سیستم های تجاری شما باید چند شرط داشته باشید. تا از آنها استفاده کنید.

  1. پول زیاد _ با توجه به وضع اقتصادی در ایران برای اکثر شرکت های تجاری امکان خرید سیستم های تجاری معتبر وجود ندارد .
  2. خارج از ایران باشید _ مهمترین مزیت آنها پشتیبانی از تیم سازنده آن است. که در ایران از این مزیت بی بهره هستید. 

+بحث دوم:

اگرکه در ایران هستید. بهترین گزینه برای شما با اختلاف بسیار سیستم های کد باز همچون Asterisk و مشتقات آن است. مثل؛ الستیکس Elastix اگر هم؛ خارج از ایران هم بودید. باز میتوانستید این گزینه اولویت اول را داشته باشید. سیستم های تجاری خوب در ایران خیلی طرفدار ندارند. حتی بین شرکت های بزرگ، هزینه زیاد، پشتیبانی ضعیف و برخی تحریم ها چه از خارج و چه از داخل …! باعث شده سیستم تلفنی Asterisk در ایران تبدیل به گزینه بسیار ایده آل و محبوبی گردد. ویپ ایران در 4 سال گذشته حدود 400 دانشجو داشته.

بهترین و بصرفه ترین گزینه؛ استریسک Asterisk است. با محصولات بسیار، با این سیستم رایگان و پرقدرت می توانید؛ محصولات زیر را برای مشتریان خود فراهم آورید. یک استریسک IPPbx با تمامی امکانات، سرویس تلفن بین الملل، سرویس های عمومی، سیستم های تلفنی هوشمند، فکس سرور، مرکز تماس و هر نوع سیستم تلفنی که تصور آن را داشته باشید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

اسکرول به بالا