ارتباطات یکپارچه و اهمیت آن

ارتباطات یکپارچه و اهمیت آن

این مقاله؛ در خصوص ارتباطات یکپارچه و اهمیت آن میباشد. برای آگاهی بیشتر از این موضوع، همراه وبوآپ باشید.

همچنین می‌توانید، برای کسب اطلاعات بیشتر از صفحه “ خط تلفن آسیاتک ” استفاده کنید.


یکپارچه سازی

اگر؛ تمامی ارتباطات داخلی و خارجی یک کسب‌ و کار بر روی پلتفرمی اجرا شود. این سرویس ارتباطی به‌ عنوان، ارتباطات یکپارچه شناخته می‌شود. درواقع؛ ارتباطات یکپارچه توسط دستگاهی که بطور خاص برای اهداف مخصوص طراحی شده است. هدایت می‌شود. میتوان گفت؛ این سیستم تمام فرآیند برقراری ارتباط را ساده می‌کند.

بهبود کارشناسان مرکز تماس

کارشناسان مراکز تماس تنها می‌توانند در هر لحظه از یک روش ارتباطی بهره ببرند. یا احتیاج دارند تا چندین برنامه را هم‌زمان باهم باز نگهدارند. که باعث، کندی در روند خواهد شد. با ارتباطات یکپارچه کارشناسان به‌راحتی می‌توانند به تاریخچه‌ی تماس‌های مشتری دست یابند. در غیر این صورت روی برنامه‌ها و سیستم‌های مختلف اطاعات پخش می‌شود. و جمع‎‌آوری این اطلاعات کار دشوار و وقت‌گیری است.

کارمندان مشغول به دورکاری

سازمان‌هایی که به کارکنان خود گزینه دورکاری را می‌دهند. بعضی اوقات با چالش‌هایی مواجه هستند! ارتباط یکپارچه این وضعیت را ساده می‌سازد. زیرا؛  همه اطلاعات مشتریان در یک پلتفرم که اعضا یک تیم به آن دسترسی دارند، ذخیره می‌گردد.

ارتباطات یکپارچه و اهمیت آن

بهبود تفکیک تماس‌ ها

اجرای ارتباطات یکپارچه می‌تواند، به‌طور چشمگیری تفکیک و انتقال تماس‌ها را بهبود دهد. ارتباطات یکپارچه به مشتریان اجازه می‌دهد. تا نماینده مناسب را پیدا کنند. و در صف‌های طولانی تماس وقت خود را صرف نکنند. همچنین ارتباطات یکپارچه کارشناسان مرکز تماس را قادر می‌سازد. تا از انتقال اشتباه تماس‌ها به کارشناسان اجتناب کنند.

امکان آموزش

برای سازمان‌هایی که به دنبال ارائه اطلاعاتی درزمینه‌ی آموزش مذاکره از راه دور هستند، ارتباطات یکپارچه می‌تواند مفید باشد. در ارتباط یکپارچه، بیش از دو نفر می‌توانند هم‌زمان روی خط تلفن باشند، این اجازه می‌دهد. که یک کارمند جدید به یک تماس گوش دهد. درحالی‌که یک کارمند متخصص با مشتری در حال مکالمه است.

کیفیت صدا

در این سرویس امکان رخ دادن اختلال صدا، قطعی و یا نویز وجود ندارد. که باعث ایجاد مشکل بین کارمند کسب‌وکار و مشتری می‌شود. اختلال صدا می‌تواند مانع جریان آرام تبادل اطلاعات بین کارمندان و مشتریان شود که منجر به از دست دادن مشتریان خواهد شد.

ارتباط چندگانه

با اجرای ارتباطات یکپارچه، کسب‌و‌کارها می‌توانند قواعد تعامل با چندین کانال ارتباطی را اعمال کنند. این کار به تأمین نیاز مشتریان در اسرع وقت و چابکی سازمان کمک می‌کند. مشتریان می‌توانند با استفاده از روش ترجیحی خود، با کسب‌وکار ارتباط برقرار کنند. و می‌دانند که فارغ از نوع کانال ارتباطی به درخواست آن‌ها به سرعت رسیدگی خواهد شد.

ارتباطات یکپارچه و اهمیت آن

کاهش هزینه‌ نگهداری

اجرای ارتباطات یکپارچه منجر به یک مرکز تماس کارآمدتر خواهد شد. با ترکیب کانال‌های مختلف ارتباطات، علاوه بر بهبود تجربه مشتریان در تماس با کسب‌وکار، می‌توان هزینه‌های تعمیر و نگهداری از تجهیزات تلفنی را به صفر رساند.

بهبود دوام تجاری

با اجرای ارتباطات یکپارچه، کسب‌وکارها به کارکنان خود اجازه می‌دهند. تا از خانه نیز به سرویس تلفن سازمانی دسترسی داشته باشند. و از تمام امکانات این سرویس درست مثل اینکه از دفتر کار بهره‌مند می‌شوند. درنتیجه هیچ وقفه‌ای در ارائه خدمات به مشتری اتفاق نخواهد افتاد.

 

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

اسکرول به بالا