اتصال مرکز تماس و مرکز تلفن به CRM

اتصال مرکز تماس و مرکز تلفن به CRM

این مقاله؛ در خصوص اتصال مرکز تماس و مرکز تلفن به CRM میباشد. برای آگاهی بیشتر از این موضوع، همراه وبوآپ باشید.
“همچنین می‌توانید، برای کسب اطلاعات بیشتر از صفحه “ خط تلفن آسیاتک ” استفاده کنید.”📞🌐


سی آر ام CRM در واقع؛ یک سیستم؛ برای ایجاد ساختار منظم برای ارتباط با مشتریان سازمان میباشد.

چرا CRM؟اتصال مرکز تماس و مرکز تلفن به CRM

سازمانی را در نظر بگیرید؛ که روزانه چند ده تماس ورودی و خروجی دارد. چندین کارشناش هم وظیفه پاسخگویی به تماس ها را دارند. در هر مکالمه فضای خاص خود ایجاد می شود. و برای یک فروش و یا مذاکره موفق نیاز به پیگیری کردن یک رشته مکالمات وجود دارد. ازین رو شما بدون داشتن سی آر ام هیچ ارتباط معناداری بین تعدادی زیادی شماره و تعداد زیادی نام نخواهید داشت. هیچ سوابق یکپارچه ای از مشتریان نخواهید داشت. سی آر ام و در نقطه تکمیلی ایکس آر ام مسئول نظم دادن و حفظ ارتباطات سازمان شما هستند.

مرکز تماس یا مرکز تلفن چیست؟

مرکز تماس و مرکز تلفن ابزاری برای مدیریت تماس های داخل مجموعه با خارج مجموعه به همراه ابزارهای کنترلی در خصوص نحوه اتصال تماس ها به افراد، ضبط مکالمات، ثبت گزارشات، تعیین ساعت کاری و …

اتصال مرکز تلفن به سی آر ام

تصور کنید یک نفری سال قبل با سازمان شما تماس داشته باشد. و کارشناس شما نام آن شخص را در سامانه مدیریت ارتباط با مشتری (سی آر ام) ثبت کرده، باشد. اکنون آن شخص مجدد با شما تماس میگیرد. و تماس به سمت یک کارشناس که به تازگی کار خود را شروع کرده است. هدایت می شود. همزمان در صفحه ای قبل از پاسخگویی به تماس تمام سوابق آن شخص از جمله نام او وجود دارد. مکالمه این گونه شروع می شود.

اتصال مرکز تماس و مرکز تلفن به CRM

سلام! وقتتون بخیر، خوب هستید؟ چطور می تونم کمکتون کنم؟ چقد مخاطب را شگفت زده می کنید. پس مذاکره ای که با حس خوب شروع شود. احتمال موفقیت بسیار بالا می رود. و یک حس مثبت و سازنده در دو طرف ایجاد می شود.
یا مثلا؛ لیستی از مشتریان در CRM ثبت کردید. و پرسنل شما هر روز باید موضوعات را با آنها پیگیری کنند. نگاه به شماره ثبت شده، در سی آر ام و شماره گیری آن در گوشی کار زمانبری است. و همواره همراه با خطا خواهد بود. این اتفاق در صورت اتصال با سیستم تلفنی ویپ با یک کلیک رقم خواهد خورد!
این ها نمونه هایی از کاربردهای اولیه اتصال سی آر ام با مرکز تلفن و مرکز تماس ویپ میباشد.

  • دسترسی به اطلاعات مشتریان در کمترین زمان
  • عدم نیاز معرفی مشتری در هر بار تماس تلفنی
  • اطلاع از خرید های گذشته و سوابق مشتری و ارتقا حس تعلق مشتری به برند
  • امکان ثبت یادداشت و یادآور برای هر تماس
  • پاسخ سریع به درخواست های مشتری
  • امکان ضبط مکالمات بین پرسنل و مشتری
  • ایجاد نظم و هماهنگی بین اعضای مختلف یک تیم و تیم های دیگر
  • قابلیت تماس با مشتری با یک کلیک

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

اسکرول به بالا