آیا ابعاد تصاویر در سرعت سایت تاثیر گذار هستند؟

آیا ابعاد تصاویر در سرعت سایت تاثیر گذار هستند؟

این مقاله در خصوص؛ آیا ابعاد تصاویر در سرعت سایت تاثیر گذار هستند؟ میباشد. برای اطلاعات بیشتر با وبوآپ همراه باشید.

“برای آگاهی بیشتر و همچنین؛ خرید خط تلفن ویپ با وبوآپ در ارتباط باشید.🌐📞


باید بدانید، که ابعاد تصاویر و بالا بودن حجم آن باعث کاهش سرعت لود سایت شده. و این مسئله مستقیما بر روی سئو سایت تاثیر میگذارد. اما می‌توانید با رعایت نکات مربوط به کاهش حجم تصاویر، سرعت بالاتر و درنتیجه؛ سئوی بهتری برای سایت خود داشته باشید.

✅برای “ خرید اسکای روم ” به این صفحه مراجعه کنید.✅

تاثیرات ابعاد تصاویر در سرعت سایت

یکی از مواردی که می‌تواند باعث کندی سرعت سایت شود. و خیلی هم به آن توجه نمیشود. تعیین و تغییر ابعاد تصاویر سایت به اندازه مناسب و درست است. هرقدر که؛ تعداد این تغییر ابعاد در سایت بیش‌تر باشد، سرعت بارگذاری سایت هم کاهش پیدا می‌کند. می‌توانید خیلی راحت، در نرم‌افزاری مانند؛فتوشاپ، ابعاد تصویر را دقیقاً به همان اندازه‌ای که در سایت قرار دارد، تبدیل کنید.

آیا ابعاد تصاویر در سرعت سایت تاثیر گذار هستند؟

چرا زمان بارگذاری تصاویر مهم است؟

متخصصان سئو و وبمستران مهمترین عوامل و معیارهای رتبه‌بندی سایت‌ ها را تولید محتوای باکیفیت، و زمان بارگذاری سریع صفحه و تصاویر مربوط و همچنین؛ تعداد بازدیدکنندگان وب‌سایت می‌دانند. تصاویر در بالا آمدن سایت بسیار مؤثر هستند. و هر چه مدت زمان بارگذاری تصاویر بیش‌تر باشد. جدا از  تأثیر منفی در رتبه‌بندی سایت، کانکت شدن کاربران را با صفحه دچار آسیب میکند. و مرورگر گوگل در نتایج جست‌وجو خود، رتبه‌بندی بالاتر را به سایت‌هایی اختصاص داده. که زمان بارگذاری کمتری را دارند.

زمان کمتر در نمایش محتوای صفحه

علاوه بر موارد بالا؛ محتوا را نیز در مدت زمان کمتری نمایش می‌دهند. و نیازهای افراد را سریع‌تر پاسخ‌گو میباشند. داشتن طراحی جذاب و خاص یک وب‌سایت فقط در کنار سرعت بالای آن است. که اهمیت پیدا می‌کند. درکل؛ وب‌سایت‌های با سرعت بیش‌تر نه تنها در جذب کاربران بیش‌تر موفق‌ترند. بلکه در مقایسه با سایت‌های کندتر، مقدار انجام فعالیت‌های خاص مثل خرید هم در این سایت‌ها به مراتب بیش‌تر است. سایت‌های با سرعت بالا قابلیت اعتماد بیش‌تر و عملکرد بهتری در ذهن مخاطبان ایجاد می‌کنند.

تأثیر تصاویر بر سرعت سایت چگونه است؟

تصاویر زیاد و با ابعاد بالا می‌تواند، بطور زیادی، لودینگ و بارگذاری سایت را کاهش دهد. و پهنای باند بیش‌تری هم مصرف کنند. تصاویر حجم بسیاری از محتوای وب‌سایت‌ها را به خود اختصاص داده‌اند. و به همین دلیل تصاویر یکی از اصلی‌ترین عوامل افزایش زمان بارگذاری سایت‌ها به حساب می‌آیند. کند شدن کل صفحه وب‌سایت باعث؛ نارضایتی کاربران میشود. و به رتبه‌بندی سایت در نتایج جست‌وجو آسیب می‌رساند.

بهینه‌سازی تصاویر در سایت

بطور مؤثری می‌تواند رتبه‌بندی سایت را در نتایج جست‌وجو بهبود ببخشد. با استفاده و اجرای درست این روش‌ها می‌توانید با کاهش زمان بارگذاری صفحه، در بهبود سرعت سایت خود به صورت قابل توجهی تأثیرگذار باشید. همچنین؛ می‌توانید با به‌کارگیری نرم‌افزارهایی همانند؛ فتوشاپ تصاویر را در اندازه‌ها و حجم‌های گوناگون کوچک و فشرده‌سازی کنید. و از تصاویر با اندازه‌ها و حجم‌های مورد نیاز خود، بدون نگرانی از افزایش مدت زمان بارگذاری استفاده کنید. چون؛ حتی با کاهش کم در ابعاد تصاویر نیز می‌توانید تفاوت بسیاری در اندازه پرونده و زمان بارگذاری صفحه ایجاد کنید.

 

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

اسکرول به بالا