آموزش ریست کردن دستگاه تلفن گرند استریم

آموزش ریست کردن دستگاه تلفن گرند استریم

باسلام خدمت همراهان همیشگی وبوآپ🌼همراه شما هستیم. با موضوع، آموزش ریست کردن دستگاه تلفن گرند استریم

“برای آگاهی بیشتر و همچنین؛ خرید خط تلفن ویپ با وبوآپ در ارتباط باشید.🌐📞”


آموزش ریست کردن دستگاه تلفن گرند استریمکانفینگ تلفن گرند استریم چیست؟

با اتصال تلفن به شبکه محلی انجام می شود. و به استقبال کانفینگ تلفن گرند استریم میروید. بعد از اتصال به شبکه محلی به سراغ آی پی رفته. و آی پی تلفن را به دست میاوریم. بعد از آن به رابط وب تلفن وارد شده. و در مرور گر آدرس به دست آورده، را وارد نموده. سپس؛ Enter بزنید. با این کار به تلفن وارد میشوید. و صفحه جدیدی برای شما به نمایش در می آید. باید کلمه admin را به حروف لاتین در کادر های مقابل وارد نمایید.

در مرحله accounts، Accounts active را yes بزنید. Account name را نام خود را بنویسید. سپس مقابل سیپ سرور آدرس سرور را وارد کنید. در مقابل sip user id نام کاربری را نوشته. همچنین مقابل Authenticate id هم، نام کاربری را بنویسید. Authenticate و رمز را خواسته و با وارد کردن آن به گزینه name رسیده. که نام خود را باید بنویسید. در voice mail User id شماره داخلی را بزنید. و در آخر نیز مراحل بالا را سیو کنید.

به تنظیمات شبکه بروید. و گزینه nat treversal را با تغییر auto انجام دهید. و آن را نیز سیو نمایید. حالا؛ باید به طور کامل تنظیمات را انجام دهید. که این مورد با مسیر زیر امکان پذیر است. Settings – Programmable Keys باید گزینه mode را به گزینه busy lamp field تغییر داده. و گزینه Description را به نام کاربری خود وارد نمایید. همچنین؛ Value را نیز به نام کاربری تغییر بدهید.

🔁☎تلفن گرند استریم و reset factory:

کلید منو را فشار دهید. سپس؛ sestem را بزنید. و در مرحله بعد فکتوری ریست را yes کنید. در این حالت تلفن شما ریست شده. و مراحل به اتمام رسید. حال مجدد بعد از ریست کردن تلفن میتوانید از آن استفاده نمایید.

📞گرند استریم:

تلفنی با امکانات پیشرفته و کیفیت بسیار خوبی میباشد. که همچنین؛ با داشتن تنوع زیاد در زمان تهیه این تلفن می تواند، گزینه های زیادی برای کاربران باشد. نصب و راه اندازی این نوع تلفن کاملا آسان و راحت است. و از نظر هزینه نیز مقرون به صرفه میباشد. تلفن گرند استریم یک برند آمریکایی میباشد. با گارانتی و پشتیبانی معتبر همراه است.

 

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

اسکرول به بالا