آموزش رفع مشکل رمز دستگاه تلفن گرند استریم

آموزش رفع مشکل رمز دستگاه تلفن گرند استریم

در این بخش، قرار است، به آموزش رفع مشکل رمز دستگاه تلفن گرند استریم بپردازیم. پس با وبوآپ همراه باشید.

⭐همچنین می‌توانید، برای کسب اطلاعات بیشتر از صفحه “ خط تلفن ثابت آسیاتک ” استفاده کنید.⭐


آموزش رفع مشکل رمز دستگاه تلفن گرند استریمGrand Streem چیست؟

تلفن گرند استریم تلفنی، تحت شبکه می باشد. که تنوع بالایی از برندها را داراست. این تلفن حضوری طولانی مدت ندارد. ولی؛ در بین کاربران محبوب است. این تلفن ها به دلیل کیفیت و قیمت مناسب، بسیار رایج شده است. راه اندازی راحت و آسان، امکانات زیاد باعث شده، استفاده مشتریان از این نوع تلفن روز به روز بیشتر شود. گرند استریم یک برند آمریکایی بوده. و دارای دو اکانت سیپ ترانک میباشد.

زمانی که رمز دستگاه تلفن گرند استریم را فراموش شده، چه باید کرد؟

باز کردن قفل تلفن های گرنداستریم از طریق پسوردهای پیش فرض گرنداستریم ادمین میباشد. وقتی که شما به پنل وب تلفن ورود کنید. برای تغییر دادن، رمز باید ادمین را در دوقسمت پسورد و نام کاربری وارد نمایید. ابتدا؛ برای وارد شدن به تنظیمات از طریق صفحه ی inspect با زدن دکمه بستن Chang password دیگر این گزینه به حالت پنهان نیست. برای گزینه visibility نیز از گزینه، مخفی خارج می نماییم. و صفحه مربوطه را رد کرده. سپس؛ به تنظیمات بروید.

آموزش رفع مشکل رمز دستگاه تلفن گرند استریم

نکته:
در زمان ورود به هر مرحله خطای صورت گرفت باید موارد بالا را عینا تکرار نمایید.
تا بتوانید، به مرحله مورد نظر بروید.

پرکاربردترین محصولات گرند استریم، Gxp1615 و Gxp1625 میباشد. گرند استریم دارای کیفیت صدا بالا و تصویر فوق العاده و سازگار بودن با استاندارد های صنعتی و همچنین ارائه دهنده سرویس ویپ بر پایه سیپ نیز می باشد.

☎دستگاه تلفن گرند استریم

گرنداستریم برای دسترسی به شبکه ویپ در هرکجا، که قرار داشته باشید. به آسانی امکانش را فراهم میکند. شما می توانید، با این تلفن از راه دور نیز به آن دسترسی پیدا کنید. تلفن های برند گرند استریم دارای صفحه نمایشی بزرگ با نور پشت زمینه میباشند.

گرند استریم برای همه کسب و کارها، محصولات متنوع دارد. و با راه هایی که، ارائه می دهد. می تواند برای کسب و کارها بازده فوق العاده داشته باشد. انعطاف پذیری در این نوع تلفن، بالاست. این تلفن به طور چشمگیری شروع به رشد و سود آوری زیاد نموده. نوع GXP1615 برای کسب و کارهای کوچک، و نوع GXP1625 در تمامی کسب و کارها استفاده می شود.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

اسکرول به بالا