آموزش رفع خطای Minify CSS در GTmetrix

آموزش رفع خطای Minify CSS در GTmetrix

در این مقاله از وبوآپ، به آموزش رفع خطای minify css در GTmetrix خواهیم پرداخت. پس برای اطلاعات بیشتر و یادگیری این موضوع همراه ما بمانید تا انتهای مطلب.💚

برای خرید کلاس آنلاین اسکای روم میتوانید، در این صفحه اقدام نمایید. 

رفع خطای Minify Css در GTmetrix

خطای Minify css در GTmetrix چیست؟ عبارت Minify به معنی کوچک کردن و یا فشرده کردن است. کدهایی که در سمت کاربر هستند. مانند؛ کدهای css و javascript در صورت فشرده سازی باعث افزایش سرعت وب سایت خواهند شد. اگر سرعت وب سایت تان را با ابزار GTmetrix انجام داده باشید. معمولا با خطای Minify Css در GTmetrix روبرو شده اید. پس از مشاهده خطای Minify Css باید اقدام به فشرده سازی کدهای css کنید.

خطای Minify Css یکی از خطاهای رایج در جی تی متریکس است. که با بهینه سازی کدهای css برطرف میشود.

نحوه فشرده سازی کدها و رفع خطای Minify Css در GTmetrix

با فشرده سازی کدهای css فضای خالی بین آن ها را از بین میبرید. و سرعت خواندن و لود شدن آن ها به میزان زیادی بالا می رود. زیرا تمام کدها در یک خط قرار میگیرند. در این صورت سرور با سرعت بیشتری به کاربر پاسخ خواهد داد. خطای Minify css در سربرگ pagespeed نمایش داده میشود. روش های مختلفی برای رفع خطای Minify Css وجود دارد. که به ۳ مورد از آن ها میپردازیم.

رفع خطای Minify Css | سایت جی تی متریکس

اولین روش برای فشرده سازی کدهای css استفاده از ابزار GTmetrix است. برای این کار بر روی Minify css کلیک کنید. در این بخش میزان بهینه بودن فایل های css را به صورت درصد به شما نمایش میدهد. و با کلیک بر روی آن میتوانید فایل هایی که فشرده و بهینه سازی نشده اند. را نیز مشاهده کنید. در انتهای هر مورد گزینه ای به نام optimized version وجود دارد. که اگر بر روی آن کلیک کنید نسخه بهینه شده آن فایل در اختیار شما قرار میگیرد. با copy کردن نسخه جدید و paste کردن آن به جای فایل قبلی css میتوانید این بخش را بهینه کنید. و رفع خطای Minify css در GTmetrix را انجام دهید.

Minify Css در GTmetrix | ابزارهای آنلاین

برای بهینه سازی کدهای css و فشرده سازی آن ها میتوانید از ابزارهای آنلاین استفاده کنید. چند وب سایت برای فشرده سازی کدهای css را به شما معرفی میکنیم.

minifier.org

اولین وب سایتی که به شما برای فشرده سازی فایل های css معرفی میکنیم سایت https://www.minifier.org/ است. که میتوانید نسخه بهینه نشده فایل css را در این بخش کپی کنید. و با کلیک بر روی گزینه Minify عمل فشرده سازی فایل ها را انجام دهید. از این وب سایت برای فشرده کردن فایل های css و javascript استفاده میشود.

csscompressor.com

دومین ابزاری که میتوانید برای بهینه سازی کدهای css از آن استفاده کنید. وب سایت https://csscompressor.com/ است. با وارد کردن کدهای css و کلیک بر روی گزینه compress فشرده سازی فایل انجام میشود. و بعد از آن با کپی کردن فایل جدید به جای فایل قدیمی در هاست میتوانید. شاهد افزایش سرعت وب سایت تان باشید.

cssminifier.com

و اما سومین ابزاری که برای بهینه سازی کدهای Css میتوانید از آن استفاده کنید. سایت https://cssminifier.com/ است که فیلتر است. و برای استفاده از آن باید از وی پی ان استفاده کنید. در این وب سایت باید در سمت چپ، فایل بهینه نشده کدهای css را وارد کنید. و با کلیک بر روی گزینه Minify فایل فشرده شده. در سمت راست در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

رفع خطای Minify css | افزونه

برای رفع خطای Minify Css در GTmetrix میتوانید از افزونه های وردپرسی نیز استفاده کنید. دو افزونه کاربردی را در این خصوص به شما معرفی میکنیم.

افزونه Better wordpress Minify

اگر وب سایت تان را با وردپرس راه اندازی کرده اید میتوانید، از افزونه Better wordpress minify برای بهینه سازی کدهای css استفاده کنید. این افزونه تا به امروز بیش از ۵۰/۰۰۰ نصب فعال داشته. و دارای امتیاز ۴ از ۵ است.

برای سفارش طراحی سایت به این لینک مراجعه کنید.

افزونه combine and compress html , javascript and css

افزونه combine and compress html , javascript and css میتواند کدهای css و html را فشرده سازی کند. علاوه بر این میتواند کدهای javascript را نیز بهینه سازی کند. و باعث افزایش سرعت سایت شما شود. این افزونه بیش از ۲۰/۰۰۰ نصب فعال دارد و دارای امتیاز ۴ از ۵ است.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

اسکرول به بالا