آموزش جلوگیری از حملات ddos در وردپرس با ۶ تکنیک کلیدی

آموزش جلوگیری از حملات ddos در وردپرس با ۶ تکنیک کلیدی

جلوگیری از حملات ddos

در جلوگیری از حملات ddos روش های متعددی برای افزایش ترافیک و هدایت کاربران هدف به وبسایت وجود دارد. به عنوان مثال؛ برخی با تکنیک های ایمیل مارکتیگ، برخی با فعالیت در شبکه های اجتماعی. و برخی دیگر نیز بر پایه تولید محتوای اصولی در دراز مدت قادر هستند. میزان بازدید و ترافیک وبسایت خود را به طرز چشمگیری افزایش دهند.

بنابراین؛ باید از، سرویس هاست قدرتمند مثل؛ هاست مخصوص وردپرس استفاده کنید. تا پهنای باند بالایی به شما ارائه دهد. اما در این میان نیز افراد سودجو، رقبا و دشمنانی نیز در فضای اینترنتی پیدا می شوند. که تمایلی به افزایش بازدید سایت شما ندارند. بر همین اساس ممکن است. سایت شمابه طور ناگهانی دچار حملاتی شود.

در واقع هزاران درخواست همزمان به سمت سایت شما ارسال می شوند. و این درخواست ها تا زمانی که سرور دیگر پاسخگو نباشد. ادامه خواهند داشت.

برای اطلاع از تعرفه طراحی سایت به این لینک مراجعه کنید.

خرابی های این چنینی، در نهایت منجر به از دسترس خارج شدن وبسایت شما خواهد شد. این اتفاق روزانه برای وبسایت های بسیار زیادی رخ می دهند. بنابراین؛ اگر قبل از رشد سایت، تمهیداتی برای مقابله با مخاطرات و حملات احتمالی نداشته باشید. در بازار قدرتمند کسب و کارهای آنلاین نیز، جایگاهی نخواهید داشت. و پیش از رشد منهدم می شوید.

در جلوگیری از حملات ddos ..

×دقت داشته باشید به هیچ وجه نمی توان به صورت 100 درصد از حملات سایبری پیشگیری یا آن ها را کنترل کرد!×

در این مقاله از پایگاه دانش هاست نو با 6 تکنیک کلیدی برای جلوگیری از حملات ddos در وردپرس با شما همراه هستیم.

جلوگیری از حملات ddos

برای جلوگیری از حملات ddos

خبر خوب این است. که؛ حملات DDOS هم مانند؛ سایر حملات سایبری تا حدودی قابل کنترل و مقاومت هستند. در واقع می توان با یکسری اقدامات امنیتی این تهدیدات را به، حداقل ترین سطح ممکن رساند.

بنابراین؛ قبل و حین رشد همواره به امنیت وبسایت خود اهمیت دهید. چرا که، بدون توجه به این مورد ادامه مسیر غیرممکن خواهد بود.

توصیه می کنیم، همین حالا دست به کار شوید. زمانی که مورد حمله قرار گیرید. برای انجام این اقدامات دیر شده است!

برای خرید کلاس آنلاین اسکای روم میتوانید در این صفحه اقدام نمایید.

 

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

اسکرول به بالا