آموزش آپدیت فریمور گیت وی Yeastar

آموزش آپدیت فریمور گیت وی Yeastar

این مقاله در خصوص؛ آموزش آپدیت فریمور گیت وی Yeastar میباشد. پس با وبوآپ همراه باشید.

“برای آگاهی بیشتر و همچنین؛ خرید خط تلفن ویپ با وبوآپ در ارتباط باشید.🌐📞


گیت وی Yeastar:

گیت وی Yeastar در سری گیتوی های آنالوگ، دیجیال و GSM تولید میشود. گیتوی FXO یستار دارای 4 پورت، 8 پورت و 16 پورت می باشد. و گیتوی های FXS یستار از تک پورت تا 32 پورت می باشند. از ویژگی های برند یستار کیفیت و پایداری بالا و قابلیت تطبیق با خطوط مخابراتی مختلف می باشد.

شرکت های سازنده گیت وی ویپ و سخت افزار های مختلف اعم از کمپانی یستار، برای استفاده بهتر از سخت افزارها از فریمور استفاده می کند. فریمور مثل؛سیستم عامل گوشی اندروید شما ممکن به مرور زمان توسط  کمپانی سازنده بروزرسانی شود. این بروزرسانی ها شامل رفع خطاهای قبلی و بهبود عملکرد نرم افزاری و سخت افزاری گیت وی شما می باشد.

آموزش آپدیت فریمور گیت وی Yeastar

اگر قصد بروزرسانی فریمور گیت وی Yeastar خود را دارید. ابتدا به آدرس www.yeastar.com مراجعه کنید. با زدن کلید های ترکیبی CTRL+F مدل گتیوی یستار مورد نظر را جستجو کنید. و از آخرین ورژن ارائه شده، توسط کمپانی یستار مطلع شوید. لینک را مشاهده کنید. و از آخرین نسخه قابل نصب بر روی دستگاه خود مطلع شوید.

آموزش آپدیت فریمور گیت وی Yeastar

بعد از اطلاع و مشاهده آخرین ورژن ارائه شده، به سربرگ Status > System pereferences>Frimeware Update مراجعه کنید. و آدرس موجود در سایت را در وارد کنید. حتما قبل از اقدام به شروع نصب، از پایداری اینترنت خودتان مطمئن شوید. و سپس؛ روی Start کلیک کنید.

 

 

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

اسکرول به بالا