آشنایی با الگوریتم مدیک

آشنایی با الگوریتم مدیک

الگوریتم مدیک (Medic Algorithm) همانطور که از نامش پیداست، الگوریتمی است. که مربوط به محتوای پزشکی و بهداشتی میشود. و این آپدیت تاثیر بسیار مثبتی بر سایت های پزشکی و سلامت تا کنون داشته.

الگوریتم مدیک درباره چیست؟

الگوریتم مدیک به بهبود شناسایی و تخصص آنلاین افراد کمک میکند. درواقع، بر روی سئو سایت هایی که خدمات یا محصولات مرتبط با سلامت افراد جامعه دارد. تاثیر میگذارد. الگوریتم‌ مدیک برای پیدا کردن سایت های معتبر و متخصص در هر زمینه ای توسعه پیدا کرده. این الگوریتم بیشتر سایت های YMYL را تحت تاثیر قرار می دهد. که مخفف Your Money Your Life است. و این قبیل سایت ها محصولات و خدماتی را ارائه می دهند. که می توانند بر سلامت کاربران تاثیر بگذارند.

“برای آگاهی بیشتر و همچنین؛ خرید خط تلفن ویپ با وبوآپ در ارتباط باشید.🌐📞

آشنایی با الگوریتم مدیک

بهبود رتبه وبسایت در نتایج جستجو گوگل

در Medic Algorithm، دستورالعمل های گوگل بر اهمیت محتوای با کیفیت تاکید دارد. با انجام موارد زیر در بهبود سایت طبق الگوریتم مدیک کوشا باشید.

  1. زمان بارگذاری صفحه
  2. تمرکز بر الگوریتم E.A.T
  3. صفحه درباره ما
  4. بیوگرافی نویسنده
  5. آپدیت اطلاعات
  6. تنظیم نظرات مثبت کاربران
  7. زمان تعامل

تولید محتوای با کیفیت

محتوا برای الگوریتم مدیک بسیار مهم است. محتوایی که کیفیت بالایی دارد. بازدیدکننده ها را بسیار مجذوب میکند. توجه کنید، که باید محتوا به سوالات کاربران پاسخ مناسبی دهد. به عبارات و پرس و جوهای جستجو پاسخ دهید. ابزارهای People also Ask یا Person The Public گوگل، می تواند به تعریف موضوعات و عناوین مفید کمک کنند.

آشنایی با الگوریتم مدیک

طراحی سازگار با موبایل چیست؟

از مواردی است. که می تواند چه بر اساس Medic Algorithm و چه بر اساس تمامی الگوریتم های گوگل به فرد کمک کند. تا صفحه مربوطه در تلفن همراه هم به شیوه ویندوز باشد. بسیاری از افرادی که موبایل دارند. اطلاعات محلی را در تلفن های خود جست و جو می کنند. اگر وب سایت فرد برای موبایل بهینه سازی نشده باشد. طبیعتا کاربران هم استقبال نمیکنند.

 

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

اسکرول به بالا