چگونه ورودی گوگل را بدون لینک سازی و با تولید محتوا افزایش دهیم؟

چگونه ورودی گوگل را بدون لینک سازی و با تولید محتوا افزایش دهیم؟

درود فراوان خدمت همراهان وبوآپ🌸 همراه شما هستیم، با آموزش دیگری درباره؛ چگونه ورودی گوگل را بدون لینک سازی و با تولید محتوا افزایش دهیم؟

⭐برای بهره مندشدن از کد تخفیف اسکای روم میتوانید، از این صفحه اقدام نمایید.⭐


رنک گوگل فقط به لینک سازی مربوط نمی شود!

به دست آوردن ترافیک و وذودب گوگل زیاد به معنای داشتن لینک های زیاد نیست! بلکه؛ نتیجه داشتن یک محتوای با کیفیت و ارزشمند است. اگر محتوای شما کیفیت پایینی داشته باشد، شانس به دست آوردن رتبه های بالا در نتایج جستجوی گوگل بسیار پایین خواهد بود.

+بهینه سازی ریچ اسنیپت ها

موتورهای جستجوگر به شما این امکان را می‌دهند، که اطلاعات مرتبط و اصلی در مورد سایت خود را مشخص نمایید. این موضوع بسیار مهم است، به خصوص بعد از دوره الگوریتم هامینگ برد که در آن گوگل تمامی تلاش خود را برای درک موضوع وب سایت شما انجام داد.

ریچ اسنیپت ها، کدهای نشانه گذاری شدۀ کوچکی برای صفحات شما هستند؛ که به عنوان متن در زیر عنوان لینک در نتایج موتورهای جستجوگر ظاهر می شوند. آنها ظاهری شبیه زیر خواهند داشت:

چگونه ورودی گوگل را بدون لینک سازی و با تولید محتوا افزایش دهیم؟

زمانی که گوگل محتوای موجود در صفحات شما را به خوبی درک کرد. و موضوع سایت شما را فهمید، یک ریچ اسنیپت برای صفحۀ شما ایجاد می کند. سایت MOZ بیان کرده است؛ که ریچ اسنیپت ها به گونه ای طراحی شده اند، تا در درک بهتر موضوع صفحه به کاربران کمک کنند. هدف شما در نهایت افزایش نرخ کلیک است. و این موضوع در رتبه گوگل شما هم تاثیر دارد. پس شما باید هر کاری که می توانید انجام دهید، تا مخاطبان تان بر روی سایت شما کلیک کنند.

+جلوگیری از بروز پوگو استیکینگ

اولین و مهم ترین فاکتور رتبه بندی در نتایج اول گوگل، رضایت کاربران است. اگر می‌خواهید ترافیک سایت خود را بدون لینک بیلدینگ افزایش دهید، باید اثر پوگو استیکینگ (pogo – sticking) را به حداقل برسانید. اما منظور از این واژه دقیقاً چیست؟

زمانی که کاربر از طریق موتورهای جستجوگر وارد سایت می‌شود. و بدون بازدید از سایت شما به نتایج جستجو بر می‌گردد. Pogosticking یا بازگشت به نتایج موتور جستجوگر اتفاق افتاده است. بر اساس یافته‌های سایت Foster Web Marketing، گوگل از پوگو استیکینگ، بیشتر از نرخ پرش یا بانس ریت بالا متنفر است.

چگونه ورودی گوگل را بدون لینک سازی و با تولید محتوا افزایش دهیم؟

وقتی پوگو استیکینگ اتفاق می‌افتد، گوگل این موضوع را به معنی نامناسب بودن محتوای شما برای جستجوی انجام شده می‌شناسد. دلیل این امر نیز بسیار واضح است. وقتی که کاربران مختلفی از محتوای صفحه شما بازدید می‌کنند. اما؛ زمانی را صرف مطالعۀ محتوای شما نمی‌کنند، واضح است، که محتوای شما قادر به راضی نگه داشتن این کاربران و بازدید کنندگان نیست. در نتیجه، وب سایت شما به تدریج رتبه و ورودی جستجوی خود را از دست می‌دهد.

زمانی که رضایت کاربران خود را جلب می کنید، به تدریج تعداد کاربرانی که سایت شما را ترک می‌کنند، کاهش پیدا خواهد کرد. برای این منظور شما باید محتوای مناسب برای بازدیدکننده خود تولید کنید. تا او دلیلی برای ترک وب‌سایت شما نداشته باشد.


افزایش ورودی گوگل و ترافیک سایت بدون لینک بیلدینگ

خوب حالا که با تاثیر ریچ اسنیپت ها بر روی رتبه بندی موتورهای جستجوگر و ترافیک حاصل از آن آشنا شدیم، می توانیم با تسلط هر چه بیشتر، از چهار روش تایید شده برای افزایش ترافیک سایت بدون نیاز به لینک سازی استفاده کنیم. هر کدام از این استراتژی ها، زمانی که به درستی در سایت شما مورد استفاده قرار بگیرد، می تواند؛ ترافیک زیادی را از طریق موتورهای جستجوگر به وب‌سایتتان روانه سازد.

1. انتشار اخبار و رویدادها در اولین فرصت

یکی از روش‌هایی که کمک می‌کند، صاحبان یک سایت از برنگشتن بازدیدکنندگان به نتایج جستجو مطمئن شوند، این است که به طور مداوم اخبار و مطالب خود را بروزرسانی کنند. اینکار نه تنها به طور مستقیم در رنکینگ گوگل تاثیر دارد. و جلوی پوگو استیکینگ را می‌گیرد، بلکه این شانس را به وجود می‌آورد که دیگر سایت‌های معتبر در زمینۀ کاری شما، این مطلب را با ذکر منبع منتشر نمایند. پس شما از طریق بروزرسانی مداوم می‌توانید؛ به طور غیر مستقیم بک لینک بسازید.

سایت های اول جستجو معمولاً؛ دامنه های معتبر و قدیمی دارند. و امتیاز آنها نزد گوگل بالاست، اما مهم ترین دلیلی که این سایت ها در نتایج اول گوگل قرار دارند این است، که اخبار جدید و فوری حوزه سئو را پوشش می دهند. این سایت ها معمولا؛ آخرین به روزرسانی های موجود در حوزه سئو و دیجیتال مارکتینگ را منتشر می کنند.

+گوش به زنگ باشید!

اگر بازاریاب دیجیتال، وبلاگ نویس یا تولید کننده محتوا هستید، باید همیشه گوش به زنگ باشید. در حوزه تخصصی خود به دنبال اتفاقات جدید باشید و در مورد آن مطلب بنویسید. مطلبی که بتواند سروصدای زیادی بر پا کند.

+ایده های عملی در مورد مقالات را تشخیص دهید.

شما می توانید ایده های جدید برای به روزرسانی اخبار را در وبلاگ ها، مجلات، بخش دیدگاه های سایت و پادکست ها پیدا کنید.

+از منابع مختلف کمک بگیرید.

شما باید اخبار مرتبط را از منابع قابل اعتماد به دست آورید، و از آنها برای تولید محتوای با ارزش، عمیق، مفید و قابل کلیک استفاده کنید. اولین مکانی که می توانید؛ بهترین اخبار حوزه تخصصی خود را پیدا کنید بخش اخبار گوگل است.

مرحله اول: ابتدا به صفحه Google News بروید. کلمه کلیدی (مثلاً Email Marketing) مورد نظر خود را تایپ کنید. بر روی آیکون جستجو کلیک کنید. یا کلید Enter را بزنید.
مرحله دوم: اخبار جدید برای آن کلمه کلیدی را بررسی کنید.

همانطور که مشاهده می کنید. گوگل اخبار جدید را ایندکس می کند. و سپس؛ آن را در این بخش نمایش می دهد. برخی از اخبار ممکن است، اخیرا منتشر شده باشد. و برخی نیز در  عرض چند دقیقه منتشر می شوند. در اینجا باید هوشیار باشید.

2. اینفوگرافیک های ویروسی ایجاد کنید.

اینفوگرافیک یکی از 15 نوع محتوایی است، که می تواند ترافیک زیادی تولید کند. به اشتراک گذاری منظم اینفوگرافیک های جالب با طراحی خوب، می تواند، ترافیک حاصل از جستجو را به سطح بعدی منتقل کند. شما می توانید از اینفوگرافیک ها برای به دست آوردن ترافیک های طبیعی و بازدید کننده از رسانه های اجتماعی استفاده کنید.

در دنیای بازاریابی اینترنتی، افراد و شرکت ها باید با رقبای خود مقابله کنند. اما؛ حقیقت این است که مقالات و تمامی محتواهای متنی، بسیار رقابتی تر از محتواهای مبتنی بر تصویر هستند. به هر حال نوشتن یک مقاله (خوب یا بد) راحت تر از ایجاد تصویر و گرافیک است. هر چقدر بتوانید تولید اینفوگرافیک را سریع تر آغاز کنید؛ بهتر خواهد بود.

3. پست های عمیق با عنوان 10 مورد از بهترین ها را بنویسید.

پست هایی که در آن موارد مهم و برتر ارائه می شود نزد خوانندگان بسیار محبوب هستند. اینگونه پست ها می تواند ترافیک حاصل از موتورهای جستجو را افزایش دهد، به خصوص اگر عمیق نوشته شود و برای اثبات گفته ها، از حقایق استفاده کند.

زمانی که تصاویر، فیلم ها و اسلایدها را  به پست خود اضافه می کنید؛ قادر خواهید بود 40% از مخاطبان را وادار به پاسخگویی بر اساس اهداف خود کنید. زمانی که لیستی از موارد مهم را تهیه می کنید، باید برای هر کدام از آیتم ها عددی را فراهم کنید.

+توضیح علمی اعداد فرد

روزنامه گاردین (Guardian) نظر سنجی ای را با حضور 44000 شرکت کننده انجام داده است. تا تمایل افراد به اعداد فرد و زوج را تشخیص دهد. نتایج این نظر سنجی نشان می دهد، که عدد 7 واضح و شفاف است. حتی در کشورهای دیگری همچون چین هم بیشتر افراد معتقدند که اعداد فرد هوشمندانه هستند. یا حتی اعدادی آسمانی اند.

این افراد معتقدند خوشبختی در پشت اعداد فرد است. به همین خاطر قبل از نوشتن لیست برترین ها، در مورد اعداد فردی که می تواند، نظر خواننده را به خود جذب کند فکر کنید. بر اساس یافته های Harp Social، اعداد فرد بهتر از اعداد زوج عمل می کنند. بنابراین؛ در پست خود از اعداد فرد استفاده کنید. تا نتایج بهتری به دست آورید.

+فراتر از کلمات کلیدی فکر کنید.

شما می توانید سئوی خود را به سادگی با طبقه بندی کلمات کلیدی خود بهبود ببخشید تا تمایل و طرز فکر کاربران را درک کنید.

چگونه ورودی گوگل را بدون لینک سازی و با تولید محتوا افزایش دهیم؟

بله، کلمات کلیدی هنوز هم به سئو سایت مرتبط است. اما شما باید پا را فراتر از آن بگذارید. زیرا؛ الگوریتم هامینگ برد گوگل می تواند به آسانی مرتبط بودن و اعتبار یک صفحه از سایت را تشخیص دهد. به خاطر داشته باشید هر بهبودی که گوگل در الگوریتم های خود ایجاد می کند، به کاربران کمک می کند چیزی که به دنبالش هستند را راحت تر پیدا کنند.

قصد کلمات کلیدی یا قصد کاربران یکی از 4 ستون اصلی در پژوهش کلمات کلیدی موثر است.

چگونه ورودی گوگل را بدون لینک سازی و با تولید محتوا افزایش دهیم؟

اینکه کاربر برای چه منظوری از کلمات کلیدی استفاده میکند، بسیار مهم است. بر اساس یافته های سایت Search Engine Land، کاربر اساساً به دنبال انجام کاری است، کاربر دوست دارد در مورد موضوعی اطلاعاتی به دست آورد. یا به جایی برود و یا کاری انجام دهد.

اگر محصول یا خدماتی را به فروش می رسانید، به خاطر داشته باشید؛ که کلمات کلیدی با پیشوند یا پسوند خرید“، بیشترین جستجوها را در میان کاربران داشته است.

چگونه ورودی گوگل را بدون لینک سازی و با تولید محتوا افزایش دهیم؟

هنگامی که در نوشتن متن خود علاوه بر کلمات کلیدی قصد کاربر در مورد این کلمات را مد نظر قرار می دهید، نتایج بهتری دریافت خواهید کرد. به عنوان مثال زمانی که جستجویی برای برنامه های کاهش وزن انجام می دهید، گوگل از فاکتورهای رتبه بندی بسیاری برای یافتن محتوای مرتبط، عمیق و مفید استفاده می کند.

چگونه ورودی گوگل را بدون لینک سازی و با تولید محتوا افزایش دهیم؟

+در محتوای خود از اسلایدشیرهای مرتبط استفاده کنید!

همانطور که می دانید سایت SlideShare.net غول بازاریابی محتوا محسوب می شود. این سایت یکی از محبوب ترین و قابل اعتماد ترین سایت هایی است که در اینترنت وجود دارد. سایت اسلایدشیر از قدرت یوتیوب و  PowerPoint برای ارزش بخشیدن به محتوای شما استفاده می کند.

+به سایت های معتبر لینک دهید.

اهمیت این موضوع به سادگی قابل بیان نیست. با استفاده از بک لینک های معتبر و قوی امکان به دست آوردن ترافیک تا 214 درصد افزایش پیدا می کند. شما می توانید به سایت های معتبر لینک دهید، ترافیک زیادی برایشان ارسال کنید. و در مقابل ترافیک طبیعی خود را بهبود ببخشید. باید بدانید که لینک دادن به سایت های معتبر به صورت مستقیم یا غیر مستقیم، وضعیت برند شما را بهبود می بخشد.

فراموش نکنید که سایت شما برای چه چیزی طراحی شده است. هدف اصلی و نهایی شما متصل کردن صفحات وب به یکدیگر و نیز کمک به کاربران برای یافتن محتوای مفید است. این نکته دقیقاً دلیل به وجود آمدن گوگل است.

یکی از سایت های معتبری که برای هر کلمه کلیدی رتبه ای دارد، سایت ویکی پدیا است. این سایت به خوبی اهمیت سئوی داخلی همچون لینک های داخلی و لینک دهی معتبر را درک کرده است. لینک دادن به صفحات داخلی سایت زمانی موثر خواهد بود، که شروع به لینک دادن به سایت های معتبر کنید. این دقیقا همان چیزی که سایت ویکی پدیا را از دیگر سایت ها متمایز کرده است. و موفقیت زیادی برای این سایت به وجود آورده است.


محتوای موجود را برای ساخت لیست به روزرسانی کنید.

به روز رسانی محتوای موجود یکی از روش های معروف در استراتژی محتوا است. که به افزایش ترافیک و بهبود رتبه بندی سایت کمک می کند. در این شرایط، معمولا محتوایی که در سایت وجود دارد به روزرسانی می شود. تا استفاده از آن برای کاربران راحت تر و بهتر باشد. زمانی که به روزرسانی محتوای خود را آغاز کردید، گوگل نیز به آن توجه می کند. زیرا نرخ تعامل با محتوای موجود افزایش پیدا می کند.

⭐برای خرید کلاس آنلاین اسکای روم میتوانید، در این صفحه اقدام نمایید.⭐


 

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

اسکرول به بالا