همه چیز درباره Call Screening

همه چیز درباره Call Screening

در این پست به همه چیز درباره Call Screening می پردازیم. پس با وبوآپ همراه باشید.

همچنین می‌توانید، برای کسب اطلاعات بیشتر از صفحه “ خط تلفن اینترنتی ” استفاده کنید.


کمی درباره Call Screening بدانید!

همه چیز درباره Call Screening

Call Screening فرایند شناسایی تماس ورودی و تعیین نحوه پاسخگویی به تماسی خاص است. و یکی از ویژگی‌ های مهم در تلفن مجازی در سطح سازمانی و کسب و کارهای کوچک همین؛ اسکرین تماس بوده. که شناسایی فوری مشتریان وی آی پی، فیلتر کردن تماس‌های مزاحم و.. را راحت می‌کند. شناسایی تماس‌گیرنده، نام، شماره تلفن و گاهی موقعیت جغرافیایی تماس‌گیرنده را ارائه می‌دهد. و  به کارشناسان اجازه می‌دهد. تصمیم بگیرند که تماس را بپذیرند، یا آن را رد کنند. همینطور؛ Call Screening تماس‌گیرندگان را به سرویس‌دهنده مجازی خودکار ACD یا IVR متصل می‌کند.

عملکرد Call Screening چگونه است؟

اگر از اتصالات SIP یا PRI استفاده می‌کنید، پس شماره تلفن‌ ها ثبت شده است. یعنی اگر تماسی بگیرد. سیستم تلفن شماره تلفن‌ های خاصی را که وجود دارد. با شناسه تماس‌گیرنده روی صفحه نشان می‌دهد. ولی؛ پیدا کردن شماره تلفنی که با کسب و کارها تماس می‌گیرد. به این شکل بوده، که پایگاه‌ های اطلاعاتی CNAM نام و شماره تلفن دارندگان حساب را ذخیره می‌کند. هرگاه تماس ورودی یا خروجی برقرار شود، نام و شماره تماس‌گیرنده بین سرویس CNAM تماس‌گیرنده و پایگاه داده CNAM حامل تماس‌گیرنده ارجاع داده می‌شود.

+مسیریابی یا توزیع خودکار تماس (ACD)

از ویژگی‌های دیگر Call Screening میباشد. که مستقیم تماس‌گیرنده را به کارشناس یا بخش مربوط وصل می‌کند. بدون اینکه در حالت تعلیق نگه دارد.

+انتقال تماس از راه دور

هر کارشناس می‌تواند مسیر تماس خود را تعیین کند. که باعث افزایش انعطاف‌پذیری و خدمات سریع‌تر به مشتریان می‌شود.

✅برای “ خرید اسکای روم ” به این صفحه مراجعه کنید.✅

+مسدود کردن تماس

مسدود کردن تماس‌ها به کارشناسان اجازه داده. تا از تماس‌های ورودی از شماره تلفن‌های خاص جلوگیری کنند. همچنین تماس‌ های ورودی که اطلاعات شناسه را ارائه نمی‌دهد. به عنوان تماس ناشناس مسدود کنند و پیام آماده شده خودکار را برای شماره‌های مسدود شده پخش کنند.تا علاوه بر اطلاع‌رسانی مسدود شدن تماس، تماس مجدد آن‌ها را کاهش دهند.

+فعال‌سازی کلید Do Not Disturb

هنگامی که یک کارشناس مایل به دریافت تماس‌های ورودی برای چند ساعت نیست. و نمی‌خواهد به طور کلی تماس‌ها را مسدود کند، ویژگی دکمه تماس صفحه ” Do Not Disturb ” به طور خودکار تماس‌ها را برای مدت زمان معینی به پست صوتی یا سایر عوامل ارسال می‌کند. و هنگامی که کارشناس مجدداً برای تماس در دسترس است، دکمه را غیرفعال می‌کنند.

همه چیز درباره Call Screening

+پیام‌ رسان متن به گفتار

تبدیل پیام‌های متنی به گفتار یک ویژگی ضروری میباشد. که به کارشناسان اجازه میدهد. در صورت عدم پاسخگویی به تلفن، پیام پیش‌فرض یا سفارشی را برای تماس‌گیرندگان ارسال کنند. بعد، پیام با استفاده از فناوری متن به گفتار برای تماس‌گیرنده پخش می‌شود. پیام‌ها می‌توانند روش‌های دیگر تماس، زمان انتظار تخمینی یا اطلاعات شخصی را به تماس‌گیرنده ارائه دهند.

+Callback

تماس‌های خودکار مشتریان به آن‌ها اجازه داده است. تا زمان تماس خود را در همان روز یا دیرتر در هفته کاری برنامه‌ریزی کنند. این تماس‌های تلفنی علاوه بر اینکه به مشتریان شما راحتی می‌بخشد، در وقت شما هم صرفه‌جویی می‌کند. اینکه؛ مشتریان احساس کنند تماس آن‌ها در اولویت قرار دارد. و تأیید اینکه کسی با آن‌ها تماس می‌گیرد ضروری است. استفاده از این ویژگی به افزایش نرخ حفظ مشتری کمک کرده. در وقت کارکنان صرفه‌جویی می‌کند. و روند حل‌وفصل را بسیار سریع‌تر می‌کند.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

اسکرول به بالا