این مقاله در خصوص؛ همه چیز درباره شنود تماس یا Call Whisper میباشد. برای اطلاعات بیشتر با وبوآپ همراه باشید.
“برای آگاهی بیشتر و همچنین؛ خرید خط تلفن ویپ با وبوآپ در ارتباط باشید.”
شنود تماس یا Call Whisper چیست؟
شنود تماس یا همان Call Whisper یکی دیگر از ویژگی مدیریت تماس میباشد. که در تلفن های مجازی قرار داشته. و جزئیات تماسگیرنده را ارائه میدهد. همچنین؛ Call Whisper میتواند اعلام کند. که چه کسی، با چه شماره تلفنی و از کدام سازمان در حال شمارهگیری بوده. یا پیام را در حین تماس به کارشناس ارسال کند. و اطلاعات مربوط به مشترک را بدهد.
سیستمهای تلفن ابری انواع مختلفی از ویژگیها را ارائه میدهند. که شامل: Call Whisper؛ Call Tracking؛ Call Monitoring
برای کد تخفیف اسکای روم به این صفحه مراجعه کنید.
Call Whisper و Call Tracking
در بیشتر مرکز تماسها از ردیابی تماس برای نظارت بر کیفیت تماس استفاده میکنند. ردیابی تماس همه جزئیات را از تماسهای ورودی و خروجی مانند؛ زمان تماس، مدتزمان مکالمه، مشخصات تماسگیرنده و ضبط صوتی آن تماس ذخیره میکند. نرم افزار ردیابی تماس به بازاریابان اجازه داده. تا اطلاعاتی را از مکالمات تلفنی با مشتریان دریافت کنند. این ابزارها کمک میکند. تا بفهمید چگونه یک تماسگیرنده مشاغل شما را پیدا کرده. شنود تماس و ردیابی تماس همپوشانی دارند. ردیابی منبع تماسها تنها بخشی از Whisper تماس میباشد. و ردیابی تماس بیشتر بر بازاریابی متمرکز است.
Call Whisper و Call Monitoring
نظارت بر تماس یکی دیگر، از ویژگیهای تلفن مجازی میباشد. که برای اهداف آموزشی داخلی استفاده میشود. تفاوت بین نظارت بر تماس و شنود تماس در این بوده. که در نظارت و مانیتورینگ تماس سرپرست تماسهای کارشناسان با مشتری را بدون اطلاع گوش میدهد. اما؛ در Whisper کارشناس میتواند همزمان که در حال صحبت با مشترک هست، بدون آنکه مشترک متوجه شود. از راهنماییهایی که سرپرست به آن در تلفن میگوید استفاده نماید.
مزیت استفاده شنود تماس برای مدیران مرکز تماس تلفنی
شنود تماس به راه های متفاوتی مورد استفاده قرار میگیرد. تا بتواند به مدیران مرکز تماس در بهبود تجربه مشتری کمک کند.
اولویت بندی تماس های ورودی:
خب همه مشترکین مهم هستند. اما برخی برای سازمانها در اولویت بالاتری قرار دارند. و چون؛ این امکان وجود ندارد. تا مدیران بتوانند به کارمندان خود اعلام نمایند. کدام تماسها را در اولویت قرار دهید. درنتیجه؛ اجازه دهید. شنود اتومات این کار را برای مشاغلتان انجام دهد.
خودداری از تماس های اسپم:
پاسخ دادن به تماسهای اسپم باعث تلف شدن وقت کارکنان میشود. شنود میتواند تماسها را نمایش دهد. و در صورت اسپم بودن تماس ورودی را بدون پاسخ دادن رد کند.
افراد تماس گیرنده:
این راهکار میتواند کلیدواژههایی را که مشتری برای یافتن تجارت استفاده کرده است. جمعآوری کند. که مزیت بزرگ برای اهداف بازاریابی میباشد. پیام شامل کلمه کلیدی بوده. و به کارشناسان بینش کافی برای شخصیسازی تعاملات با فردی که از آن شماره تلفن تماس میگیرد، ارائه میدهد.