همه چیز درباره راه‌اندازی کسب و کار خانگی با هزینه کم و درآمد بالا

همه چیز درباره راه‌اندازی کسب و کار خانگی با هزینه کم و درآمد بالا

درود فراوان خدمت همراهان عزیز و همیشگی وبوآپ🌼 همراه شما هستیم، با آموزش؛ همه چیز درباره راه‌اندازی کسب و کار خانگی با هزینه کم و درآمد بالا

⭐برای بهره مندشدن از کد تخفیف اسکای روم میتوانید، از این صفحه اقدام نمایید.⭐


چگونه راه اندازی کسب و کار خانگی باعث موفقیت می‌شود؟

شما میتوانید، با راه اندازی کسب و کار خود در منزل، به موفقیتی برسید که؛ رویای بسیاری از آدم‎هاست! با رعایت این موارد:

✅راه اندازی کسب و کار با سرمایه کمهمه چیز درباره راه‌اندازی کسب و کار خانگی با هزینه کم و درآمد بالا

در کسب و کار خانگی تا زمانی که به سوددهی نرسید، نیازی ندارید؛ مبلغ زیادی سرمایه‌گذاری کنید. و کار خود را گسترش دهید. چرا که بابت خرید/اجازه دفتر، کارگاه و تجهیزات و استخدام کارمند هزینه اضافه پرداخت نمی‌کنید. و دقیقا به همین دلیل است، که می‌گویم کسب و کار خانگی بسیار مقرون به صرفه است. و می‌توان با حذف هزینه‌های اضافه، یک کسب و کار با سرمایه کم راه انداخت.

✅کسب درآمد

در ایران آمار خاصی در خصوص درآمد کسب و کارهای خانگی موجود نیست. ولی با توجه به پیشرفت‌های صورت گرفته؛ در این حوزه، اگر کسب و کار خود را با اصول پیش ببرید، می‌توانید به درآمد مناسبی برسید.

✅ایجاد شغل برای زنانهمه چیز درباره راه‌اندازی کسب و کار خانگی با هزینه کم و درآمد بالا 

آرامش حضور در خانه، ساعت کاری منعطف، نظارت بیشتر روی امور منزل و بچه‌ها، امکان درآمدزایی و رسیدگی به امور خانه به طور همزمان، باعث می‌شود، کسب و کار خانگی برای زنان بسیار مناسب باشد.

✅زندگی شخصی همه چیز درباره راه‌اندازی کسب و کار خانگی با هزینه کم و درآمد بالا

بکی از مزایای کسب و کار خانگی این است؛ که می‌توانید این تایم را در اختیار خودتان باشید. و هر طور که خواستید بین زندگی و کارتان تعادل به وجود آورید.


برای شروع کسب و کار خودمان در منزل از کجا شروع بکنیم؟

در ادامه همراه باشید.

1. همیشه پای یک ایده در میان است.همه چیز درباره راه‌اندازی کسب و کار خانگی با هزینه کم و درآمد بالا

قدم اول در راه اندازی هر کسب و کاری داشتن یک ایده خوب است. همه چیز با یک ایده شروع می‌شود؛ اصلا کل زندگی ما، حتی ساده‌ترین فعالیت‌های روزانه ما بر اساس ایده‌ها شکل می‌گیرند.

2. سبک سنگین کردن ایده همه چیز درباره راه‌اندازی کسب و کار خانگی با هزینه کم و درآمد بالا

به طور کلی سه ریسک شکست هنگام راه اندازی یک کسب و کار وجود دارد. که باید قبل از عملی کردن ایده مطمئن شوید به دام آن‌ها نخواهید افتاد:

  • ریسک محصول
  • ریسک بازار و مشتری
  • ریسک رقبا

3. روز مورد علاقه کارتان را متصور شوید.

حال که یک ایده سودآور دارید، و می‌دانید چه محصولات یا خدماتی می‌خواهید بفروشید، دقیقا تعیین کنید. به چه چیزی می‌خواهید برسید. در ابتدای کار باید با آگاهی مشخص کنید، مثلا در آینده نزدیک شش ماهه می‌خواهید به فروش X تعداد از یک محصول در روز برسید. یا حتی کمی بزرگ‌تر فکر کنید. مثلا بگویید در بازه زمان طولانی‌تر 3 تا 5 ساله می‌خواهید بازار یک محصول خاص را در دست بگیرید.

همه چیز درباره راه‌اندازی کسب و کار خانگی با هزینه کم و درآمد بالا

4. وسایل‌تان را آماده کنید.

حالا وقت آن رسیده که با عشق وسایل کار خود را آماده کنید. اگر در منزل اتاق کار یا حتی میز کوچکی مخصوص کار دارید، حتما آن را فقط برای همین کار در نظر بگیرید. و سعی کنید از انجام کارهای دیگر در این فضا اجتناب بکنید. خیلی مهم است مکانی که برای کار در خانه انتخاب می‌کنید از هیاهوی روزمره دور باشد. و  کار و زندگی شخصی‌تان با هم تداخل پیدا نکند. حتی می‌توانید گوشه‌ای از پارکینگ یا زیرزمین را به عنوان دفتر کار انتخاب کنید!

5. یک سایت با هزینه کم راه بیاندازید.

با این وجود که داشتن سایت، برای کسب و کارتان بسیار سودآور خواهد بود. و می‌تواند نقش به سزایی در افزایش فروش شما داشته باش، ولی ساخت سایت بسیار زمان‌بر، پیچیده و پرهزینه هست؛ شما می‌خواهید برای خودتان یک سایت داشته باشید؛ پس سراغ یک طراح یا یک شرکت طراحی سایت می‌روید و سایت‌تان را به آن‌ها سفارش می‌دهید. طراحی سایت شما از چند هفته تا چند ماه زمان می‌برد. اما قسمت دردناک ماجرا اینجاست که باید چند میلیونی برای سایت‌تان هزینه کنید.

پس به دنبال راه دیگری می‌گردید. به یادتان می‌آید که یکی از دوستان‌تان در کار طراحی سایت مهارت دارد. با او ارتباط برقرار می‌کنید. از او می‌خواهید طراحی سایت‌تان را بر عهده بگیرد. که ناگهان با پیشنهاد شراکت مواجه می‌شوید. یعنی در دنیای به این بزرگی هیچ جوره نمی‌توانم یک سایت برای خودم داشته باشم؟ چرا، دو راه بسیار بسیار ساده‌تر وجود دارد:
1) استفاده از ابزاری به نام سایت‌ساز پرتال!
2) ساخت سایت با سیستم‌های مدیریت محتوا مثل وردپرس (WordPress)

همه چیز درباره راه‌اندازی کسب و کار خانگی با هزینه کم و درآمد بالا

6. بازاریابی را شروع کنید.

شما هم باید محصولات یا خدمات خود را به دیگران نشان دهید. اصلا هدف بازاریابی هم همین هست که مشتری را به خوبی بشناسد. و بفهمد، تا به این ترتیب بتواند محصولات و خدماتی را ارائه دهد. که برای او مناسب باشند و خود به خود فروش بروند.

⭐برای خرید کلاس آنلاین اسکای روم میتوانید، در این صفحه اقدام نمایید.⭐

7. قوانین کسب و کار خانگی را بدانید.

از آنجایی که تمام مشاغل خانگی نیاز به دریافت مجوز دارند، پیشنهاد می‌کنم برای اینکه از نظر قانونی برای‌تان مشکلی پیش نیاید، حتما نسبت به دریافت مجوزهای مربوطه اقدام کنید. برای ثبت کسب و کار خانگی خود باید به سامانه سازماندهی مشاغل خانگی بروید. و فرم مربوطه را پر کنید. پس از بررسی‌های انجام شده توسط کارشناسان، از شما خواسته می‌شود به اداره کار و رفاه اجتماعی مراجعه کنید. تا ادامه روند اخذ مجوز طی شود.

همه چیز درباره راه‌اندازی کسب و کار خانگی با هزینه کم و درآمد بالا

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

اسکرول به بالا