پیداکردن کلمات کلیدی برای سایت، گزینه بسیار مهمی در سئوی داخلی و خارجی سایت میباشد. به انی دلیل که؛ موتورهای جستجو باتوجه به این کلمات میتوانند، در جستجوی نتایج نمایش داشته باشند.
یافتن کلمات کلیدی برای وبسایت
همین کلمات کلیدی و تنظیم درست آن در سایت میتواند به جذب کردن مخاطبان هدفمند از طریق گوگل و باقی موتورهای جستجو باعث شده است. و هرقدر که صحیح و اصولی تر انتخاب شوند. میتواند تاثیر بهتری داشته باشد. در ادامه روش های مناسب برای پیداکردن کلمات کلیدی را خدمت شما عزیزان معرفی خواهیم کرد. با وبوآپ همراه شوید.
“برای آگاهی بیشتر و همچنین؛ خرید خط تلفن ویپ با وبوآپ در ارتباط باشید.”
1- استفاده از Google Suggest
پیشنهادات گوگل از بهترین منابع برای یافتن کلمات کلیدی هدفمند برای سایت میباشد.فقط کلمه مدنظر را جستجو کرده. و منتظر پیشنهاداتی باشید. که در باکس جستجو برای شما ظاهر میشود.
2- استفاده کردن از ابزارهای مختلف
ابزار Google Keyword Planner پلتفرمی مناسب برای بررسی کلمات کلیدی مختلف در میان کاربران است. همچنین؛ Keyword Tool ابزاری رایگان و قدرتمند بوده. که به پیداکردن کلمات کلیدی بسیار کمک میکند. Google Trends برای جستجو کلمات ترند در بازه های مختلف میباشد.
3- آنالیزور و آمارگیرها
استفاده از آمارگیرها و آنالیزورها هم گزینه مناسبی برای افزایش سئوی سایت میباشد. از امکانات این ابزارها میتوان به، مشاهده کانال های ورودی، نرخ تبدیل بازدیدکنندگان به مشتریان، تحلیل رفتار آن ها اشاره کرد. همچنین؛ میتوان از سرچ کنسول گوگل هم استفاده کرد. که یک آمار دقیق و اصول از ورودی کلمات و طیف کلمات مختلف میدهند. اما درباره استفاده از گوگل ادز، اطلاعاتی را در اختیار قرار میدهد. که نتیجه رغبت بیشتر یکسری از کلمات توسط کاربران میباشد.
5- بررسی کردن سایت های پرسش و پاسخ
سایت های پرسش و پاسخ اینترنتی گزینه ای مناسب دیگر برای بررسی کلمات کلیدی به شمار میروند. استفاده از لینکدین، ردیت، انجمن پرشین تولز در این باره کارآمد هستند.
برای “ خرید اسکای روم ” به این صفحه مراجعه کنید.
6- کمک از ویکی پدیا!
ویکی پدیا بزرگترین دانش نامهی آزاد، مرجعی شناخته شده. برای مخاطبان اینترنت در سراسر دنیا میباشد دقت نویسندگان و اعضای ارشد این مجموعه برای بررسی مقالات، باعث شده. تا صفحات آن، استاندارد و جزو برترین نتایج جستجوی گوگل باشد. توجه به Title، توضیحات و Headings در هر مقاله، میتواند به شما کمک کند.
7- آنالیز رقبا
برای انتخاب پیداکردن کلمات کلیدی، باید رقبای خود را بررسی کنید! در ابتدا؛ کلمه ای بهترین انتخاب است. که طول آن نسبتا کوتاه بوده. اولین نتایج گوگل را درنظر داشته باشید. و به نوع چیدمان تیترها و کلمات کلیدی در پاراگراف دقت بسیاری کنید. با انجام اینکار مستقیما از گوگل سیگنال میگیرید. و بر روی رقبا مربوط به حوزه کاریتان تمرکز میکنید.