معیارهای انتخاب یک فروشگاه مناسب کدام است؟

معیارهای انتخاب یک فروشگاه مناسب کدام است؟

با درود فراوان خدمت همراهان عزیز و همیشگی وبوآپ🌼 همراه شما هستیم، با آموزشی دیگر درباره؛ معیارهای انتخاب یک فروشگاه مناسب کدام است؟

⭐برای بهره مندشدن از کد تخفیف اسکای روم میتوانید، از این صفحه اقدام نمایید.⭐


🛒خواسته‌ شما از یک سیستم فروشگاه‌ساز چیست؟

 برای انتخاب یک سیستم مناسب، شما حتماً باید بدانید، که دقیقاً به دنبال چه چیزی هستید. یعنی؛ پاسخی برای این سوالات داشته باشید.

معیارهای انتخاب یک فروشگاه مناسب کدام است؟


10 معیاری که یک فروشگاه اینترنتی خوب را مشخص می‌کنند!

بگذارید به معیارهای کلی برای انتخاب یک فروشگاه نگاهی بیندازیم.

معیارهای انتخاب یک فروشگاه مناسب کدام است؟

امکانات پایهمعیارهای انتخاب یک فروشگاه مناسب کدام است؟

قطعاً؛ اولین چیزی که در بحث انتخاب یک فروشگاه‌ساز مطرح می‌شود، امکانات آن هستند. اینکه امکانات کلی شما در این سیستم چه خواهد بود. و چقدر دست شما برای مدیریت فروشگاه خودتان باز است.

 

تعریف نوع محصولمعیارهای انتخاب یک فروشگاه مناسب کدام است؟

هر فروشگاهی لزوماً محصولات فیزیکی نمی‌فروشد، شما ممکن است؛ قصد داشته باشید در فروشگاه خود اقدام به فروش محصولات دیجیتال مثل ویدئوهای آموزشی بکنید.

 

قالب‌هامعیارهای انتخاب یک فروشگاه مناسب کدام است؟

احتمالاً می‌دانید که هر سیستم فروشگاه‌‌سازی، قالب‌های مختص به خود را دارد. این یعنی شما نمی‌توانید از قالب‌های یک سیستم در سیستم دیگری استفاده کنید، مگر آنکه برای تبدیل این قالب زمان بگذارید. با این وجود، بررسی قالب‌های قابل استفاده برای یک فروشگاه‌ساز اهمیّت بسیار زیادی دارند. این اهمیّت هم از نظر تنوع و تعداد این قالب‌ها است و هم از نظر زیبایی و کیفیت آنها.عملکرد

 

آسانی استفادهمعیارهای انتخاب یک فروشگاه مناسب کدام است؟

یک فروشگاه‌ساز خوب باید ساده باشد و به راحتی بتوانید کار کردن با آن را یاد بگیرید. همه‌چیز باید در دسترس شما باشد و مدیریت به راحت‌ترین شکل، ممکن باشد.

 

 

سئو و بهینه‌سازیمعیارهای انتخاب یک فروشگاه مناسب کدام است؟

برای اینکه بتوانید در گوگل رشد کنید، حتماً فروشگاه‌ساز شما باید ویژگی‌ها و امکاناتی را داشته باشد. یا اگر بخواهیم تخصصی‌تر صحبت کنیم، باید برای موتورهای جستجو بهینه (سئو) شده باشد. از آنجا که ما اهمیّت بسیار بالایی برای سئو قائل هستیم، هر فروشگاه‌ساز را از نظر امکانات و قابلیت‌های مرتبط با سئو به طور دقیقی بررسی خواهیم کرد.

 

مدیریت محتوامعیارهای انتخاب یک فروشگاه مناسب کدام است؟

داشتن محتوای خوب است، که باعث می‌شود گوگل شما را دوست داشته باشد. همچنین داشتن محتوای خوب است، که باعث می‌شود مخاطب درگیر شده و بخواهد از شما خرید کند. مشکل اینجاست که لزوماً هر فروشگاه‌سازی از قابلیت تولید و مدیریت محتوا (بخوانید وبلاگ نویسی) برخوردار نیست. اما مایی که اهمیّت محتوا را می‌دانیم، باید مچ فروشگاه‌سازهایی که این قابلیت را ندارند بگیریم.

 

مقیاس‌پذیریمعیارهای انتخاب یک فروشگاه مناسب کدام است؟

مقیاس پذیری یعنی اینکه آیا فروشگاه ساز شما توانایی گسترش و بزرگ تر شدن را دارد؟ اگر روزی برسد که شما به جای 100 تا محصول، هزاران هزار محصول داشته باشید، چه اتفاقی خواهد افتاد؟ آیا فروشگاه‌ساز شما با قدرت از این تعداد محصول هم پشتیبانی خواهد کرد یا مجبور می‌شوید به یک فروشگاه‌ساز دیگر کوچ کنید؟ این سوالی است که دانستن پاسخ آن، اصلاً ضرر ندارد.

 

افزونه‌ها و توسعه‌پذیریمعیارهای انتخاب یک فروشگاه مناسب کدام است؟

اگر زمانی برسد، که شما به یک امکان جدید برای فروشگاه خود نیاز داشته باشید، چه اتفاقی خواهد افتاد؟ آیا اصلاً چنین چیزی ممکن خواهد بود؟ پاسخ این سوال کاملاً بستگی به فروشگاه‌سازی دارد که از آن استفاده می‌کنید. و افزونه‌هایی که این فروشگاه‌ساز در اختیار شما می‌گذارد.

قابلیت همگام‌سازی

قطعاً شما نیاز دارید که فروشگاه خود را به ابزارهای اینترنتی دیگری متصل کنید. مهمترین آنها، دو ابزار کاربردی گوگل، یعنی گوگل سرچ کنسول و گوگل آنالیتیکس هستند که در بررسی دقیق‌تر آمار سایت به شما کمک می‌کنند.

پشتیبانیمعیارهای انتخاب یک فروشگاه مناسب کدام است؟

اگر یک فروشگاه ساز دارای پشتیبانی خوبی باشد، شما با خیال راحت و آگاه از اینکه کسی هست، که به شما کمک کند، مسیر خود را ادامه بدهید. اما وای به حال شما اگر کسی نباشد که پاسخگوی مشکلات و سوال‌هایتان باشد. وای به حال شما اگر سنگ صبوری نداشته باشید.

 

انتقال پذیریمعیارهای انتخاب یک فروشگاه مناسب کدام است؟

ما تا به اینجا، همه معیارهای یک فروشگاه ساز خوب را شناختیم. اما اگر فروشگاه سازی که در نهایت انتخاب کردید، چندان مناسب کارتان نبود، یا نمی‌توانست تعداد زیاد مشتری یا محصول را پاسخگو باشد، چه باید بکنید؟ اینجاست که بحث انتقال پذیری مطرح خواهد شد. یعنی اینکه آیا جابجایی از این فروشگاه ساز به یک سیستم دیگر ممکن هست یا نه؟

⭐برای خرید کلاس آنلاین اسکای روم میتوانید، در این صفحه اقدام نمایید.⭐


پیش به سوی بررسی فروشگاه‌سازها

حالا که فهمیدید یک فروشگاه‌ساز باید بر اساس چه معیارهایی سنجیده شود، وقت آن رسیده که تحلیل و بررسی را آغاز کنیم. و اولین فروشگاه‌سازی که زیر ذره‌بین ما خواهد رفت، چیزی نیست جز ووکامرس! فروشگاه‌سازی که هم در ایران و هم در جهان، از محبوبیت بالایی برخوردار است.

معیارهای انتخاب یک فروشگاه مناسب کدام است؟

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

اسکرول به بالا