مزایای VoIP برای مدارس و مراکز آموزشی

مزایای VoIP برای مدارس و مراکز آموزشی

این مقاله؛ در خصوص مزایای VoIP برای مدارس و مراکز آموزشی بوده. برای آگاهی بیشتر از این موضوع، همراه وبوآپ باشید.

همچنین می‌توانید، برای کسب اطلاعات بیشتر از صفحه “ خط تلفن آسیاتک ” استفاده کنید.


امکانات کلی سیستم تلفن VoIP

امکانات VoIP در بین ارائه‌دهندگان این سرویس، متفاوت بوده. و ارائه‌دهندگان خدماتی برپایه ابر با  ویژگی‌ ها و امکانات پیشرفته‌ تری را به کاربران ارائه میدهند. سیستم VoIP ابری به تجهیزات و سرور خاصی نیاز نداشته. و به آسانی با هر دستگاه متصل به اینترنت قابل دسترسی است. و همچنین تعرفه مکالمات آن در مقایسه با روش‌های سنتی بسیار کم هزینه تر میباشد. سیستم تلفن ابری جدا از،کاهش هزینه‌ های ارتباطی مدارس و موسسات آموزشی، امکانات متعددی را نیز برای آن‌ها فراهم می‌آورد.

✅برای “ خرید اسکای روم ” به این صفحه مراجعه کنید.✅

امکانات VoIP برای مدارس و موسسات آموزش

این سیستم علاوه بر امکان برقراری تماس‌، بسیاری از ویژگی‌ های مهم دیگر را هم فراهم کرده. تا ارتباطاتی سریع‌ تر و کارآمدتر را امکان‌پذیر کند. این ابزار به مدیران و کارکنان سیستم آموزشی کمک می‌کند. تا خدمات بهتری را به والدین و دانش‌آموزان ارائه کنند.

مزایای VoIP برای مدارس و مراکز آموزشی

حذف محدودیت‌ های جغرافیایی

از مهم‌ترین ویژگی‌ های VoIP برای مدارس در شرایط کنونی که کلاس‌ ها بصورت مجازی برگزار می‌شود. امکان دسترسی به تلفن ثابت در هر مکان و با هر دستگاهی است. با این راهکار تلفن ابری، معلمان، مسئولان و کارمندان مدارس و موسسات آموزشی می‌توانند با اتصال تلفن همراه، تبلت یا کامپیوتر خود به اینترنت، به داخلی خود دسترسی پیدا کنند. و به تماس‌ها پاسخ دهند.

مسیریابی خودکار تماس‌

برعکس سیستم‌ های سنتی تلفن، هیچ سخت‌ افزار و سرور گرانی در سیستم تلفن ابری نیاز نبوده. و تمامی امکانات و تجهیزات توسط ارائه‌ دهنده سرویس فراهم می‌شود. مثل؛ قابلیت مسیریابی خودکار تماس‌ها. که توسط ارائه‌دهنده سرویس تلفن ابری ارائه می‌شود. مسیریابی خودکار با ارائه یک منوی تلفن گویا، زمان انتظار تماس‌گیرنده‌ها را کاهش می‌دهد. و تماس‌گیرندگان با انتخاب یکی از داخلی‌ها و انتظار در صف تماس، به فرد موردنظر هدایت می‌شوند.

کنفرانس گروهی

به تعداد افراد زیادی اجازه می‌دهد. تا در یک تماس شرکت کنند. این قابلیت نیاز به برنامه‌ریزی برای جلسات حضوری را کاهش می‌دهد. و در زمان والدین و معلمان صرفه‌جویی می‌شود.

هزینه‌های ارتباطی

هزینه اولیه تلفن‌های VoIP در مقایسه با تلفن‌های سنتی نسبتا کمتر میباشد. از آنجا که آنها از طریق اینترنت متصل شده، هر کجا یک دستگاه هوشمند متصل به اینترنت وجود داشته باشد، دسترسی به یک تلفن ثابت وجود دارد. VoIP برای مدارس صورتحساب ماهانه تلفن را کاهش می‌دهد. و سرمایه‌گذاری اولیه برای خرید تجهیزات، سیم‌کشی و هزینه نصب و نگهداری سیستم‌های مخابراتی را از بین می‌برد. VoIP همچنین دامنه ارتباطات، امنیت، ردیابی و مدیریت تماس‌ها را افزایش می‌دهد.

مزایای VoIP برای مدارس و مراکز آموزشی

فکس آنلاین

فکس آنلاین اسناد کاغذی اسکن شده یا اسناد ایجاد شده به صورت دیجیتالی را در قالب فایل دیجیتال از طریق کامپیوتر یا دستگاه تلفن همراه بر بستر اینترنت ارسال می‌کند. برای مثال، مدیران و معلمان می‌توانند با استفاده از این قابلیت، کارنامه دانش‌آموزان را به والدین آن‌ها ارسال کنند و یا دعوت‌نامه برای جلسات را ارسال کنند.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

اسکرول به بالا